چند روش شگفت انگیز برای استفاده از خمیر دندان

چند روش شگفت انگیز برای استفاده از خمیر دندان
چند روش شگفت انگیز برای استفاده از خمیر دندان

هنگامی که میکل آنژ به یک تخته سنگ نگاه کرد، این هنرمند، زیبایی بالقوه را درون آنچه که دیگران به عنوان یک سنگ گرانیت ساده می دیدند، درک کرد. به همین ترتیب، وقتی هنرمندان به خمیر دندان نگاه می کنند، این هنرمندان هنر و صنایع دستی، فرصت ها، ترفندها و راه های جدیدی را برای نوآوری وظایف و اشیاء روزمره می بینند. این چند روش شگفت انگیز برای استفاده از خمیر دندان شواهدی است که همه چیز – از نمک تا لیمو – دارای یک عملکرد دوم است.

 

از بین برنده لکه

خمیر دندان نه تنها برای از بین بردن لکه ها از دندان های ما استعداد دارد، بلکه به طور موثر و کلی از بین برنده لکه نیز هست. خمیر دندان یک ساینده ملایم است که می تواند خطوط مداد رنگی و ماژیک را از دیوارها، میزها، لباس ها و کفش های مورد علاقه ما تمیز کند. قبلا با آموزش مرحله به مرحله  استفاده از خمیر دندان برای بازسازی جفت کفش قدیمی آشنا شدیم !

 

چند روش شگفت انگیز برای استفاده از خمیر دندان
از بین بردن لکه با خمیر دندان

 

رفع آکنه

یکی از توانایی های فوق العاده و کم شناخته شده خمیردندان، توانایی آن برای خشک کردن رطوبت است، که باعث می شود خمیر دندان عامل مؤثری برای رفع آکنه باشد. خمیر دندان به عنوان یک درمان خانگی برای جوش ها برای دهه ها مورد استفاده قرار گرفته است. زیرا بسیاری از خمیر دندان ها حاوی ترکیبات خشک کننده مانند جوش شیرین، الکل و پراکسید هیدروژن هستند. این ترفند مطبوع همچنین سریع تر باعث بهبود کبودی می شود.

بنر گل من و تو

 

 

چند روش شگفت انگیز برای استفاده از خمیر دندان
رفع آکنه با خمیر دندان

 

تمیز کردن

خمیر دندان دندان های ما را تمیز می کند تا آنها مانند مروارید سفید شوند. بنابراین منطقی به نظر می آید که خمیردندان می تواند چیزهای دیگری را نیز تمیز و صیقلی کند. خمیر دندان یک ساینده خفیف است که می تواند سطوح فولاد زنگ نزن، کلیدهای پیانو، جواهرات و پلاستیک را سریع تمیز کند! در مطالب قبلی با روش تمیز کردن سطوح فولاد زنگ نزن، کلیدهای پیانو، جواهرات و پلاستیک با استفاده از خمیر دندان آشنا شدیم.

 

چند روش شگفت انگیز برای استفاده از خمیر دندان
تمیز کردن با خمیر دندان

تعمیر سوراخ های ایجاد شده در دیوار

شما می توانید از خمیر دندان به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه برای اسپاکل (یک ترکیب که برای پر کردن ترک ها در گچ و تولید یک سطح صاف استفاده می شود) استفاده کنید و سوراخ های کوچک را در گچ دیوار خود پر کنید. اطمینان حاصل کنید که از خمیر دندان خمیری و غیر ژلی استفاده کنید. توصیه می شود از این روش برای پر کردن هر سوراخ بزرگتر از یک هشتم اینچ استفاده نکنید، اما سوراخ های ناخن و سوراخ هایی که توسط آویزهای دیواری و قاب های تصویری ایجاد شده اند، نامزد مناسبی برای چسباندن خوب با این روش هستند.

 

چند روش شگفت انگیز برای استفاده از خمیر دندان
تعمیر سوراخ های ایجاد شده در دیوار با استفاده از خمیردندان

 

کاهش درد

اگر می خواهید خارش و سوزش نیش های حشرات و عشقه سمی را بدون استفاده از مواد شیمیایی یا داروها تسکین دهید، بنابراین مقداری  خمیردندان را در منطقه آسیب دیده بمالید. خمیر دندان یک قابض طبیعی است و می تواند برای کاهش تورم و التهاب به کار رود.
چند روش شگفت انگیز برای استفاده از خمیر دندان
کاهش درد با استفاده از خمیر دندان

 

برطرف کردن خراش ها

به دلیل طبیعت ساینده خفیف بودن خمیردندان، می توان آن را به عنوان یک ابزار سنباده زنی ظریف استفاده کرد. در واقع، خمیر دندان معادل یک ورقه فوق العاده خوب از کاغذهای سنباده است که جبران عیوب بیرونی است و سطوح ناهموار را پوشش می دهد. استفاده از خمیردندان برای صفحه نمایش گوشی های هوشمند، ساعت ها، دی وی دی ها، کارت های حافظه و برخی از خراش های کوچک ایجاد شده در کار رنگ خودرو شما مناسب است.

 

چند روش شگفت انگیز برای استفاده از خمیر دندان
برطرف کردن خراش ها با استفاده از خمیردندان

 

پاک کردن سینک و آینه

هنگام تمیز کردن دندان ها و دهان در صبح که خمیر دندان به سینک سقوط می کند، فرصتی برای تمیز کردن سینک است! همچنین ممکن است هنگام نخ دندان کشیدن در مقابل آینه، آینه کثیف شده باشد که در این صورت مشکلی نیست و  می توانید آن را با کمی خمیر دندان پاک کنید. علاوه بر این اگر قبل از حمام کردن، آینه حمام را با کمی خمیر دندان براق کنید از ایجاد مه جلوگیری می شود. بنابراین مجبور نیستید که منتظر بمانید تا بخار قبل استفاده از آینه از بین برود.

 

چند روش شگفت انگیز برای استفاده از خمیر دندان
پاک کردن سینک و آینه با استفاده از خمیردندان

 

آویزان کردن قاب های عکس

آیا کاری غیر قابل تحمل تر از تلاش برای یکنواخت کردن یک قاب عکس توسط خودتان است؟ خوب، هرگز تنها نیستید وقتی که یک خمیر دندان دارید! پرتره های خیره کننده خانوادگی را با استفاده از قراردادن مقداری خمیردندان روی قلاب های قاب عکس، به طور صاف نصب کنید. خمیر دندان بر روی دیوار علامت می گذارد، بنابراین شما دقیقا مکان نصب قاب خود را می دانید. فقط یک مقدار خمیر دندان را در امتداد بالای قاب قرار دهید.

 

چند روش شگفت انگیز برای استفاده از خمیر دندان
آویزان کردن قاب های عکس

 

تمیز کردن لکه قهوه

اگر از هر یک از طرفداران قهوه در مورد یک چیز که آنها را بیشتر از هر چیزی در مورد قهوه آزار می دهد، بپرسید. آنها احتمالا به شما یک داستان در مورد لکه می گویند. خواه لکه های قهوه روی دندان ها، خواه لکه های روی فنجان ها و یا حلقه های قهوه ای کوچکی که در اثر قرار گرفتن فنجان قهوه در هر جایی باشد. خمیر دندان می تواند همه آنها را از بین ببرد. همچنین می توانید با استفاده از خمیردندان حلقه های آب ایجاد شده با قوطی های نوشابه، لیوان ها و یا هر چیز دیگری که ممکن است علامتی را در چوب کف اتاق یا سطوح چوب به جای بگذارد را حذف کنید. قبلا با آموزش تمیز کردن لکه قهوه از فنجان و تمیز کردن میزهای قهوه خوری با استفاده از خمیر دندان آشنا شدیم !

 

چند روش شگفت انگیز برای استفاده از خمیر دندان
تمیز کردن لکه قهوه با استفاده از خمیردندان

 

از بین برن بوی بد دست ها

بیایید با آن روبرو شویم؛ گاهی اوقات دستهایمان چیزهای بد بو و متعفنی را لمس می کنند. صرف نظر از این که آیا بوی سه روزه سیر است یا بوی غیر قابل شناسایی از سطل بازیافت است. شستن دست های خود با صابون و خمیردندان، بوهای قوی را حذف می کند. همچنین می توانید بوی بد ظروف پلاستیکی و بطری های شیر بچه را با استفاده از خمیر دندان بر طرف کنید.

 

چند روش شگفت انگیز برای استفاده از خمیر دندان
از بین برن بوی بد دست ها با استفاده از خمیردندان

 

امیدوارم از آموزش چند روش شگفت انگیز برای استفاده از خمیر دندان لذت برده باشید.

 

مطالب مرتبط:

از بین بردن خراش های عمیق روی فولاد زنگ نزن

پاک کردن لکه ماژیک از روی کلید های پیانو

براق و تمیز کردن جواهرات نقره استرلینگ