4 کرم مرطوب کننده دور چشم برتر ایرانی برای تمام سنین

کرم مرطوب کننده دور چشم برتر ایرانی برای تمام سنین
کرم مرطوب کننده دور چشم برتر ایرانی برای تمام سنین

پوست اطراف چشم مستعد آسیب است و اگر به آن رسیدگی نکنید، خیلی زود دچار خشکی و چین و چروک می شود. محصولات مراقبت مختلفی مثل کرم دور چشم درماتیپیک یا لافارر تولید شده اند که رطوبت لازم را به پوست اطراف چشم می رسانند و از خشکی آن جلوگیری می کنند. بنابراین با خرید انواع کرم های دور چشم باکیفیت ایرانی و خارجی، می توانید تاثیر زیادی در سلامت دورچشم خود داشته باشید.

با استفاده مداوم از کرم های دور چشم باکیفیت پوستی زیبا و یکدست خواهید داشت. اما باید بدانید که این کرم ها را از کدام برندها بخرید. برندهای معتبری مثل ام کیو یا سینره محصولات خود را با فرمولاسیون پیشرفته تولید می کنند، بنابراین گزینه مناسبی برای خرید هستند. در واقع با خرید کرم دور چشم ام کیو ایرانی، سینره یا برندهای معتبر وطنی دیگر، قدمی مثبت برای حفظ سلامت پوست اطراف چشم تان برداشته اید.

با یک جستجوی ساده متوجه می شوید برندهای مختلفی خارج از کشور و حتی داخل ایران کرم های دور چشم با کیفیت و خوبی تولید می کنند که با آبرسانی به پوست شادابی و طراوت را به آن هدیه می دهند. با خرید این کرم ها از تولیدکننده های داخل کشور، از تولید داخلی حمایت خواهید کرد. اما بهترین کرم مرطوب کننده دور چشم ایرانی کدام است؟

بنر گل من و تو

معرفی بهترین کرم مرطوب کننده دور چشم ایرانی

در ادامه لیستی از بهترین کرم های مرطوب کننده مخصوص دور چشم را معرفی می کنیم که جزو باکیفیت ترین و بهترین محصولات مراقبت از پوست در داخل کشور هستند:

1- کرم دور چشم ایرانی ام کیو 6 در 1

کرم دور چشم ایرانی ام کیو
کرم دور چشم ایرانی ام کیو

یکی از برندهای معتبر ایرانی که در زمینه ساخت کرم دور چشم مرطوب کننده فعالیت دارد، ام کیو (MQ) است. این برند با ساخت کرم 6 در 1 توانسته یک محصول عالی برای آبرسانی به پوست اطراف چشم و حفظ رطوبت آن تولید کند.

کرم ام کیو مواد مغذی و فرمولاسیون خاصی دارد که به جوانسازی پوست کمک می کنند. همچنین این کرم با لیفت کردن پوست اطراف چشم باعث زیبایی هرچه بیشتر آن خواهد شد. بنابراین اگر می خواهید با یک تیر دو نشان بزنید و علاوه بر حفظ رطوبت، زیبایی بیشتری برای پوستتان به ارمغان بیاورید، از کرم دور چشم ام کیو 6 در 1 استفاده کنید.

کرم ام کیو به مرور چروک های اطراف چشم را از بین می برد. همچنین از این کرم می توانید برای از بین بردن پف و تیرگی های اطراف چشمتان استفاده کنید.

به مهم ترین خاصیت کرم ام کیو یعنی آبرسانی و  مرطوب کنندگی آن می رسیم. این کرم به دلیل وجود ماده ای مهم و مغذی به نام آلانتوئین سلول های پوستی تان را بازسازی می کند و با آبرسانی باعث مرطوب ماندن پوست تان می شود.

خوشبختانه هر کسی با هر نوع پوستی می توانید از کرم دور چشم ام کیو 6 در 1 استفاده کند. در واقع این کرم برای انواع پوست های معمولی، چرب و مختلط تولید شده است.

با استفاده از کرم دور چشم ام کیو نیاز مبرمی به ضد آفتاب نیز ندارید؛ چون در این محصول از ترکیب ها و مواد مهم برای مقاومت پوست در برابر آفتاب نیز استفاده شده است.

کرم ام کیو را می توان به عنوان یک عامل مهم برای جوانسازی پوست و جلوگیری از پیری زودرس به شمار آورد. در واقع این کرم با خواص آنتی اکسیدانی با رادیکال های آزاد مباره و انرژی مورد نیاز برای پوست را تامین می کند. بنابراین با استفاده از آن در دوره میانسالی، آثار پیری پوست خیلی دیرتر نمایان می شوند.

2- کرم مرطوب کننده دور چشم درماتیپیک ضد چروک

کرم مرطوب کننده دور چشم درماتیپیک ضد چروک
کرم مرطوب کننده دور چشم درماتیپیک ضد چروک

کرم درماتیپیک نیز می تواند به عنوان بهترین کرم دور چشم مرطوب کننده ایرانی شناخته شود، چون نه تنها آبرسانی لازم به پوست را دارد، بلکه مزیت ها و فواید دیگری نیز با خود به همراه می آورد. از جمله این مزیت ها می توان به از بین بردن خطوط عمیق روی پوست و خطوط پنجه کلاغی اشاره کرد.

کرم درماتیپیک اثری فوق العاده ای روی از بین رفتن تیرگی های اطراف چشم نیز دارد. بنابراین اگر اطراف چشمتان حلقه های تیره دارید که می خواهید از بین بروند، این کرم را امتحان کنید.

کرم درماتیپیک کلاژن پوست را افزایش می دهد و سرشار از ویتامین های مهم مثل ویتامین A، D و E است. تمام این مواد مغذی برای سفتی و لیفتینگ پوست مورد نیاز هستند. در واقع شما می تونید با استفاده از کرم درماتیپیک با لیفت سازی پوست اطراف چشم، پوستی جوان و زیبا داشته باشید.

اگر پوست اطراف چشمتان به هر دلیل مثل خستگی و … طراوت خود را از دست داده است و مثل همیشه شاداب و صاف نیست، با استفاده مداوم از کرم درماتیپیک می توانید این مشکل را برطرف کنید.
یکی از مهمترین ترکیب های کرم درماتیپیک به منظور حفظ رطوبت پوست اطراف چشم شی باتر است. این ماده پوست را مرطوب نگه می دارد و مانع از تبخیر آب در پوست اطراف چشم می شود. بنابراین با حفظ رطوبت، شادابی پوست حفظ می شود.

3- کرم دور چشم مرطوب کننده سینره

کرم دور چشم مرطوب کننده سینره
کرم دور چشم مرطوب کننده سینره

کرم مرطوب کننده دور چشم ایرانی سینره نیاز تمام خانم ها و آقایانی را که به فکر حفظ طراوت و زیبایی پوست اطراف چشمشان هستند، برطرف کرده است. این محصول با خاصیت مرطوب کنندگی سیاهی و پف زیر چشم را از بین می برد و چروک ها را محو می کند.

کرم دور چشم سینره برای افراد بالای 40 سال یعنی کسانی که وارد دوره میانسالی شده اند، مناسب است. این کرم پوست اطراف چشم را سفت و از شل شدگی یا افتادگی آن جلوگیری می کند.

کرم سینره در از بین بردن خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم نیز بسیار موثر است.

4- کرم دور چشم لافارر (مرطوب کننده و آبرسان)

کرم مرطوب کننده دور چشم ایرانی لافارر با خاصیت آبرسانی موجب حفظ رطوبت پوست اطراف چشم می شود. این کرم قابلیت جوانسازی پوست را نیز دارد و با خاصیت ضد چروک، پوستی صاف و یکدست برایتان به ارمغان می آورد.

کرم دور چشم لافارر کلاژن را تقویت می کند و با قدرت بالا در نفوذ به لایه های پوست اطراف چشم، بیشتر مشکل های پوستی تان را از بین می برد.

کرم لافارر با جلوگیری از افتادگی پوست، بهترین گزینه برای افراد بالای 35 یا 40 سال است که به تازگی وارد دوره میانسالی شده اند و باید از پوستشان مراقبت کنند.

جمع بندی: کرم مرطوب کننده دور چشم، ایرانی بخرم یا خارجی؟

با شناخت انواع کرم مرطوب کننده دور چشم ایرانی و تاثیرات معجزه آسا آنها ممکن است بین یک دوراهی گیر کنید و ندانید کرم خارجی یا ایرانی بخرید. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تولیدکننده های ایرانی همگام با برندهای خارجی در حال تولید محصولات آرایشی و مراقبتی باکیفیتی هستند. این تولیدکننده ها در ساخت محصولات خود از بهترین مواد اولیه استفاده می کنند تا محصولات مراقبتی خوب و مناسبی تولید کنند.

انواع کرم مرطوب کننده دور چشم ایرانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با بهترین مواد اولیه، مطابق با آخرین استانداردهای جهانی و زیر نظر کارشناس های حرفه ای تولید می شوند. شما با خرید محصولات مراقبتی داخل کشور از تولیدکننده های داخلی نیز حمایت می کنید.