آموزش میکاپ کلاسیک به همراه ویدیو کامل

آموزش میکاپ کلاسیک
آموزش میکاپ کلاسیک

میکاپ کلاسیک : خیلی از شما ها آرایش و میکاپ کلاسیک رو در فیلم ها و سریال های قدیمی دیده باشید و احتمال داره خیلی ها از این نوع سبک آرایش خوششون بیاد و حس کنن که دیگه قدیمی شده ولی باید بگم که الان هم که الانه طرفداران و زیبای خاص خودشو داره این نوع آرایش دلیل این امر هم جذابیت و استفاده از رنگ‌های زیبا، همیشه مورد توجه است و الان هم با مدرن سازی این سبک، شاهد استفاده و محبوبیت روزافزون آن هستیم. ما در این بخش ویدیو کامل آموزش میکاپ کلاسیک رو برای شما آماده کردیم. با ما همراه باشید.

ویدیو آموزش میکاپ کلاسیک

راستی تا یادم نرفته بگم که یکی از ویژگی های جذاب آرایش کلاسیک اینه که چهره شما رو مانند یک عروسک معصوم نشون میده و این از معیارهای حذابیت در آرایش به حساب میاد.

آموزش آرایش کلاسیک مرحله به مرحله

علاوه بر ویدیو بالا که تمامی مراحل میکاپ کلاسیک رو مشاهده کردید در زیر مراحل کار رو مرحله به مرحله توضیح میدیم که هر کدوم رو مایل بودید انجام بدیم و یک مطلب کامل رو مطالعه کرده باشید.

بنر گل من و تو

مرحله 1 مرطوب کننده

پیشنهاد میکنم قبل از اینکه کار رو شروع کنید صورتتون رو کامل با مرطوب کننده بپوشونید، علت این کار هم اینه که پوست شما برای مواد آرایشی آماده بشه و همچنین ماندگاری آرایش روی صورت شما بالا بره بهتره گردن و پشت پلکهای خودتونم هم مرطوب کننده بزنید.

مرحله 2  کرم پودر

حالا نوبت اون رسیده که روی پوستتون کرم پودر بزنید کرم پودر رو به صورت کامل روی پوست صورت بزنید، گردن و پشت پلک‌ها به یک اندازه و به طور یکدست باشه تا نمای ظاهری آرایشتون یکدست و به سبک کلاسیک بشه.

مرحله 3 پودر شفاف کننده

اگر میخواهید که یک آرایش کاملا کلاسیک داشته باشید و پوستتون عروسکی داشته باشه (همانند جرفی که در ابتدای مطلب گفتم) از یک پودر شفاف کننده بر روی کرم پودر استفاده کنید.هرچند این مرحله یجورایی اختیاری هستش ولی توجه داشته باشید در نتیجه کار تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

آرایش کلاسیک - پودر شفاف کننده
آرایش کلاسیک – پودر شفاف کننده

مرحله 4 خط چشم

الان رسیدم به کشیدن خط چشم در این مرحله با استفاده از مداد و یا خط چشم مایع خط چشم باریک روی پلک بالا و در موازی خط مژه هاتون بکشید. هر چه به انتهای پلک نزدیک میشید، کمی خط چشم را پهن بکنید، فقط در حدی که پهنای ابتدا و انتهایش با هم تفاوت داشته باشند. گوشه خارجی پلک پایین را هم با مداد یا سایه مشکی، کمی تیره کنید، اما خط نندازید.

مرحله 5 ریمل

بریم سراغ ریمل، اگر دوست داشته باشید میتونید از یک مژه مصنوعی ظریف و بلند استفاده کنید و اگر نه، میتونید فقط ریمل استفاده کنید. برای این آرایش نیاز دارید که حتما 3 یا 4 بار ریمل زدن را تکرار کنید تا مژه‌ها کاملا بلند و حجیم شوند. مژه‌های پلک پایین را هم ریمل بزنید.

مرحله 6 انتخاب رژ لب

رژلب را باید از بین رنگ‌های صورتی تیره تا قرمز تیره انتخاب کنید. یک رژلب قرمز بولد، انتخاب مناسبی خواهد بود که آرایشتان را کاملا به سبک کلاسیک نزدیک خواهد کرد.

انتخاب رژ لب - ویدیو آموزش میکاپ کلاسیک
انتخاب رژ لب – ویدیو آموزش میکاپ کلاسیک

مرحله 7 انتخاب رژ گونه

گونه‌ها را با رژگونه صورتی یا سرخ (بسته به رنگ رژلب) رنگ بزنید. محل رژگونه را طوری انتخاب کنید که هم به مرکز صورت نزدیک باشد و هم با حالت چهره تناسب داشته باشد.

مرحله نهایی تزیین موها

موها باید فر و موج‌دار باشند. اگر موهایتان صاف است، با یک بابیلیس کناره‌ها و جلوی آن را کمی فر کنید و با سنجاق به کنار و بالای سر بزنید و روی آن هم از اسپری مو استفاده کنید تا حالت خود را از دست ندهد. هم با رنگ موی مشکی و هم با رنگ موی بلوند و طلایی، این آرایش زیبا و جذاب خواهد.

ویدیو از ملینا تاج