بهترین رسپی طرز تهیه رول اسپاگتی خوشمزه + ویدیو آموزشی

طرز تهیه رول اسپاگتی
طرز تهیه رول اسپاگتی

طرز تهیه رول اسپاگتی : سلام اومد با یک خوشمزه که نقد زیادی داشت توی اینستاگرام خب بریم سراغ دستور رول وحشت، بیا و خوبی کن کلی خلاقیت به خرج بده غذای جدید بذار اونوقت میگین وای بدنم مورمور شد، عاقا این چه وسواسیه که دارید؟ پس چجوری ماکارونی میخورین؟ لابد ترسناکه چه میدونم ما که فوبیاشو نداریم اونایی هم که دارن لطفا چشماتونو ببندید نبینید🤣 اسمش رول اسپاگتیه ولی بنظرم رول وحشت بیشتر میخوره بهش با این کامنتهایی که گذاشتید😂

قبلا رولت مرغ چرخکده هم آموزش دادم که میتونید مطالعه کنید که طعمش عالیه حتما امتحان کنید.

مواد لازم برای تهیه رول اسپاگتی

گوشت قرمز۸۰۰گرم(بدون چربی باشه)
پیاز رنده شده ۱۶۰ گرم آبشو بگیرید
نمک ۱ قاشق غذاخوری
فلفل قرمز نصف قاشق غذاخوری تند دوست داشتید بیشتر بزنید
زردچوبه ۱ قاشق غذاخوری
فلفل سیاه نصف قاشق غذاخوری

بنر گل من و تو

طرز تهیه رول اسپاگتی خوشمزه

گوشت رو داخل غذاساز بریزید اگه با چرخ گوشت چرخ کردید دو بار از چرخ گوشت رد کنید. نمیخوایم گوشت دون دون باشه باید منسجم باشه، پیاز و ادویه ها را اضافه کرده و خوب ورز دهید. روی سطح کار نایلون فریزر بذارید گوشت را روش بذارید و یک نایلون فریزر روش بکشید، با ماساژ دست و به کمک وردنه باز کنید تا بصورت یک مستطیل صاف و یکدست در بیاد.

رشته های اسپاگتی را داخل آب جوش و نمک و مقداری روغن بریزید و بذارید مغز پخت شه بعد آبکش کنید و اجازه دهید خوب آبش کشیده شود میتونید روی یک دستمال تمیز پهن کنید. طبق تصویر دونه دونه رشته ها را روی گوشت بچینید و آروم رول کنید مواظب باشید رشته ها حرکت نکنن و نظمشون بهم نخوره، دستتون رو با آب خیس کنید و دوسر و انتهای رول را خوب بهم بچسبونید و اگر ترک و شکافی روی رول بود رفعش کنید وگرنه داخل فر باز میشه .

مراحل پایانی رول اسپاگتی

ظرف نچسبی را چرب کنید،رول را داخلش بذارید و تو فر از قبل گرم شده با دمای۱۸۰ درجه سانتی گراد بمدت ۶۰ الی ۷۵ دقیقه بپزید روی ظرف میتونید فویل بکشید که خوب مغز پخت شه حتما چند سوراخ رو فویل ایجاد کنید و بیست دقیقه آخر فویل را بردارید تا قشنگ سرخ بشه.

برش زده و با سس گوجه سرو کنید. من یک عدد پیاز خرد شده را با کره تفت دادم طلایی شه پوره گوجه فرنگی رو بهش اضافه و نمک و فلفل زدم آبش کشیده شد داخل ظرف ریخته و رول را روش بذارید، تزیین روش هم پنیر چداره که کاتر زدم .

رول اسپاگتی
رول اسپاگتی
نکته

بنابر ذائقه خودتون میتونید چند حبه سیر هم با گوشت چرخ کنید و اگه تند دوست دارید چند عدد هم فلفل سبز تند .

مطالب مرتبط :

طرز تهیه فینگر فود رولتی

طرز تهیه رولت خامه ای خانگی

طرز تهیه رول لیدی فینگر