11 از بهترین نوشیدنی چربی سوز قبل از خواب عملی و تست شده

نوشیدنی های چربی سوز قبل از خواب
نوشیدنی های چربی سوز قبل از خواب

نوشیدنی چربی سوز قبل از خواب : اگر یک آرزو داشته‌باشید آن یک آرزو چیست؟ صلح جهان؟ ثروت؟ خوب ما نمی‌توانیم چنین چیزهایی را به شما بدهیم، ولی می‎‌توانیم چیزی به شما یاد دهیم که باورنکردنیست. کم کردن وزن هنگام خواب. این چیزی شبیه یک رویاست. حتما تعجب می‌کنید اگر بگوییم بهترین نوشیدنی چربی سوز قبل از خواب چیست؟

البته باید بدانید که برای کم کردن وزن یک سری کارهای مانند ورزش و توجه به رژیم غذایی را نیز باید مدنظر‌قراردهید. در غیر اینصورت موفق نخواهید شد. اما این نوشیدنی جادویی پر از مواد سالم است و باعث بهبود متابولیسم و سوزاندن چربی، بخصوص چربی دور شکم می‌شود. ما نگاهی به هر یک از مواد بکاررفته در آن انداخته و در مورد چگونگی عملکرد آنها بحث‌می‌کنیم.

لیست نوشیدنی های چربی سوز قبل از خواب
لیست نوشیدنی های چربی سوز قبل از خواب

قبل از مصرف این نوشیدنی ها پیشنهاد می کنیم تا با پزشک و یا متخصص تغذیه خود مشورت کنید. زیرا هر کسی برای خود ذائقه و حساسیت های منحصر به فرد خود را دارد و می تواند در برخی از موارد برای شما مشکلاتی را ایجاد کند.

بنر گل من و تو

حتما آب بنوشید

نوشیدن آب اولین مرحله برای کم کردن وزن است. نوشیدن آب نه تنها کمک‌می‌کند تا غذای کمتری میل‌کنید، بلکه طبق مطالعات انجام‌شده، آب مقدار کالریهای سوزانده‌شده را افزایش‌می‌دهد. از آب هم قبل از خواب و هم بعد از خواب میتوانید برای چربی سوزی استفاده کنید. توجه داشته باشید که روزی 8 لیوان آب هم میتواند برای سوزاندن چربی های شما کمک بزرگی کند.

نوشیدن آب لیمو:

برخی افراد برای کم کردن وزن آب لیمو می‌نوشند، اما هیچ تفاوتی رخ نمی‌دهد. خواه ناخواه این نوشیدنی جایگزین چیزهایی مانند شکر، نوشابه، قهوه شیرین یا آب میوه می‌شود. به هر حال لیمو آب میوه‌ای طبیعی است که نفخ را کاهش‌ می‌دهد. لیمو مانند انواع مرکبات، حاوی مقدار زیادی ویتامین C است و کمک به سوزاندن چربی می‌کند.

آب لیمو و عسل چربی سوز عالی

یکی از بهترین چربی سوزها که میتوانید از آن به راحتی و بدون ترس استفاده کنید ترکیب آب + عسل و آب لیمو تازه است، برای این کار کافیه 1 قاشق چای خوری عسل را به ترکیب آب و لیمو اضافه کنید تا باعث پاکسازی کبد و سیستم گوارشی شما شوذد.

نعاع نوشیدنی چربی سوز
نعاع نوشیدنی چربی سوز

نوشیدن دتاکس نعناع

یکی از پر طرفدارترین نوشیدنی هایی که به عنوان نوشیدنی لاغری استفاده می شود دتاکس خیار و نعناع یا نعناع خالی است. شربت یا نوشیدنی‌هایی که حاوی عصاره نعناع هستند می‌توانند باعث کاهش سطح استرس و تسکین دهنده باشند. این موارد می‌توانند به خواب بهتر کمک کرده و در نتیجه به متابولیسم سالم و کاهش چربی کمک کنند. حتما دقت داشته باشید که در حین درست کردن این نوشیدنی از شکر خیلی خیلی کم استفاده کنید و یا به طور کامل استفاده نکنید.

نوشیدنی سرکه سیب

یکی دیگر از نوشیدنی های بسیار معروفی که برای لاغری و چربی سوزی مورد استفاده قرار می گیرد سرکه سیب + آب است. سرکه سیب به عنوان یک نوشیدنی چربی سوز می تواند کمک بسیار زیادی به شما کند و ممکن است در کاهش وزن و سوزاندن چربی موثر باشد. اما باید توجه داشت که مصرف سرکه سیب به تنهایی به عنوان نوشیدنی چربی سوز، بدون تغییرات دیگر در رژیم غذایی و سبک زندگی، تأثیر چشمگیری نخواهد داشت و به عنوان یک کمک کننده می تواند در کنار سبد غذایی شما قرار گیرد.

شما را نمی دانم ولی مادر من دلیل چربی سوز بودن سرکه را به این نسبت می دهد که طعم آن بسیار ترش است. اما دلیل علمی آن این است که سرکه سیب معمولاً حاوی استون، اسید استیک، اسید مالیک و اسید سیتریک است. برخی مطالعات نشان داده‌اند که مصرف سرکه سیب می‌تواند به متابولیسم چربی‌ها کمک کرده و بهبود عملکرد سیستم گوارشی و کنترل سطح قند خون کمک کند.

دمنوش چای سبز برای چربی سوزی

یکی از دمنوش هایی که برای چربی سوزی بسیار مفید است چای سبز است. چای سبز می‌تواند به عنوان یک نوشیدنی سبک و مفید برای مصرف قبل از خواب مناسب باشد. این چای حاوی آنتی‌اکسیدان‌های قوی مانند کاتچین هاست که به متابولیسم چربی‌ها کمک کرده و فعالیت سیستم سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد. البته به این موضوع دقت لازم را داشته باشید که چای سبز به تنهایی نمی تواند شما را لاغر کند! مورد داشتیم چای سبز را با شیرینی ناپلئونی می خورد تا لاغر شود!

خیار برای چربی سوزی :

شما میتونید خیلی راحت این نوشیدنی چربی سوز قبل از خواب رو در خانه با کمترین مواد و دردسر آماده کنید، خیار آب و فیبر فراوانی دارد. دو ماده‌ای که برای کم کردن وزن عالی هستند. همچنین کالری کمی دارند که باعث می‌شود در روز کالری کمی دریافت‌کنید. یک فنجان خیار فقط 16 کالری دارد.

سیر:

سیر یک ماده غذایی است که با تنظیم قندخون و کلسترول به کنترل اشتها کمک‌می‌کند. سیر همچنین هورمون استرس چاق شدن را از بین می‌برد.

عصاره آلوئه ورا برای چربی سوزی
عصاره آلوئه ورا برای چربی سوزی

عصاره آلوئه ورا:

عصاره آلوئه‌ورا به دلیل دارا بودن خاصیت ملین، افزدونی مفیدی به این نوشیدنی است. البته اضافه کردن ملین زیاد سالم نیست، امادر این مورد ما توصیه‌می‌کنیم عصاره آلوئه‌ورا به شما کمک‌می‌کند.

همیشه سعی‌کنید عرق آلوئه‌ورا بخرید، زیرا ژل آن حاوی شکر است و خاصیت ملین هم ندارد.

جعفری یا گشنیز:

هر دو این سبزیها آنتی اکسیدان، ویتامین، و مواد معدنی زیادی دارند که برای هضم مفیدند. این سبزیها از قدیم برای نفخ، سوء هاضمه، گاز معده، درد شکم،، تهوع، التهاب و استرس بکارمی‌رفتند.

نوشیدنی چربی سوز:

این نوشیدنی را شبها قبل از خواب بنوشید. ببینید در هنگام خواب چطور عمل‌می‌کند. گوارش و نیاز به انرژی زمان خواب کاهش‌می‌یابد، بنابراین افزایش متابولیسم در این زمان مفید است.

با این حال بدن هنوز در طول خواب نیاز به انرژی دارد. تمام فرایندهای خودکار مانند نفس‌کشیدن، ضربان قلب، گردش خون ادامه‌دارد. مغز شما در طول این زمان در حال سازماندهی افکار و خاطرات روز است. بنابراین دریافت کمی مواد مغذی، مانند مواد موجود در این نوشیدنی، می‌تواند به شما کمک‌کن خواب بهتری داشته‌باشید.

برای استفاده بهتر از این نوشیدنی، سی‌کنید 30 دقیقه تمرینات اروبیک انجام‌دهید. به این ترتیب بدن آماده سوزاندن چربی می‌شود.

نوشیدنی چربی سوز قبل از خواب
نوشیدنی چربی سوز قبل از خواب

طرز تهیه نوشیدنی پربی سوز قبل از خواب:

  • آب 1 عدد لیمو
  • 1 عدد خیار
  • 1قاشق غذاخوری سیر له شده
  • 1قاشق غذاخوری عرق آلوئه‌ورا
  • یک مشت جعفری و گشنیز
  • یک دوم لیوان آب

تمام این مواد را با هم در مخلوط‌کن بریزید و مخلوط کنید تا یکدست شوند.

این یک دستور ساده است. اگر مزه این نوشیدنی را دوست ندارید، می‌توانید برای شروع کمی عسل هم اضافه‌کنید.

ممکن است بار اول نتوانید آن را کامل بنوشید، مهم نیست. می‌توانید آن را در یخچال تا فردا صبح یا حتی عصر نگه‌دارید. بعد از ان بهتر است تازه‌اش را درست‌کنید.

بدن شما تمایلی به سوزاندن چربی ندارد. پس این نوشیدنی  چربی سوز بدون رژیم مناسب کاری از پیش نمی‌برد. برای نتیجه بهتر همچنین سعی کنید هر روز نیم ساعت ورزشهای اروبیک انجام دهید.

مطالب مرتبط :

چربی سوزی با عسل و دارچین

انار میوه چربی سوز

۱۱ دمنوش خانگی چربی سوز برای کاهش وزن