درمان سریع جوش با سرم نیاسینامیک و زینک اوردینری (نقد و بررسی کامل)

سرم نیاسینامیک و زینک اوردینری
سرم نیاسینامیک و زینک اوردینری

سرم پوست نیاسینامیک 10%+ زینک 1% اوردینری: این سرم همونجوری که از عنوان مطلب پیداست، از دو ماده ی نیاسینامیک و زینک ساخته شده. سرم نیاسینامیک و زینک اوردینری در سال های 2016، 2017 و 2018 برنده ی جوایز زیبایی بوده. برند کانادایی اوردینری ادعا میکنه که این محصول ضدجوش و ضدلک بوده و با خواص درمانی فوق العاده ی خودش، پوست زیبا و سالمی رو براتون به ارمغان میاره. در ادامه این ادعاها رو مورد بررسی قرار میدیم و به این سوالات پاسخ میدیم: این محصول برای رفع چه مشکلاتی به درد میخوره؟ برای چه نوع پوست هایی مناسبه؟ و چه ویژگی هایی داره؟ و همینطور نظرات استفاده کننده ها راجع بهش چیه؟

توضیحات شرکت سازنده:

این مدل از سرم اوردینری با دارا بودن دو ماده ی اساسی نیاسینامیک و زینک در ترکیباتش، چربی پوست را کنترل کرده و از ایجاد جوش جلوگیری می کند. هم چنین این محصول به خوبی انواع جوش و آکنه را درمان کرده و به طور محسوسی در کوچک کردن منافذ باز پوست موثر است. لایه برداری خفیف هم از دیگر ویژگی های آن است. نیاسینامیک (ویتامین B3) موجود در این سرم به کاهش لکه های پوستی و متعادل شدن فعالیت سبوم قابل مشاهده کمک می کند. هم چنین تحقیقات نشان می دهد که نیاسینامیک با خاصیت آبرسانی ماده ای موثر در روشن کنندگی و شفافیت پوست است. به علاوه وجود زینک در این سرم جای جوش و سایر لکه ها را در طول مدت درمان ترمیم می کند. سرم نیاسینامیک و زینک اوردینری فاقد چربی، الکل، سیلیکون، گلوتن و پارابن می باشد و برای انواع پوست ها قابل استفاده است.

[button type=”3d” color=”#ff004e” target=”_blank” link=”https://affstat.adro.co/click/49b9922f-793f-4658-a04f-a95930b30ec5/aHR0cHM6Ly93d3cuZGlnaWthbGEuY29tL3NlYXJjaC9jYXRlZ29yeS1iZWF1dHkvP3ByaWNlW21pbl09ODYwNTcmcHJpY2VbbWF4XT0yNTgwMDAwJnBhZ2Vubz0xJnNvcnRieT03″]پرفروش های لوازم آرایشی[/button]

بنر گل من و تو
ویژگی های اصلی سرم نیاسینامیک و زینک اوردینری:
  • کنترل چربی پوست
  • کوچک کردن روزنه های باز پوست
  • پیشگیری از ایجاد انواع جوش
  • درمان جوش
  • درمان لکه ها و جای جوش
  • وگان
  • فاقد پرابن، الکل، گلوتن
  • بدون تست حیوانی
  • شفاف و روشن کننده ی پوست
سرم نیاسینامیک و زینک اوردینری
سرم نیاسینامیک و زینک اوردینری

نتیجه استفاده و بررسی سرم ضدجوش نیاسینامیک و زینک اوردینری:

این نوع سرم ها معمولاً روی پوست هرکس یک جور نتیجه داره، بعضیا باعث کنترل چربی پوستشون، پیشگیری از جوش و… شده. بعضیا هم دیدم باهاش جوش زدن، برای من زمانی که به کل پوستم میزدم ایجاد جوش های ریز میکرد و یک مدت کلاً گذاشتمش کنار.

ولی چندبار که روی فقط خودِ جوش میزدم فرداش جوش خشک و کوچیک میشد و خوشبختانه از این قابلیت خوبش تونستم بهره ببرم.

حتی زمانی که جوش مجلسی یا حتی هورمونی و جوش های بزرگ یا دردناک پیش میومد که زده باشم بلافاصله بین یک الی دو روز کامل جوش رو خشک و کوچیک میکنه ولی تاثیری روی بقیه مواردی که ادعا داره ندیدم.

این سرم بعد از خشک شدن روی پوست خشک میشه، برای همین اصلا برای زیر آرایش پیشنهادش نمیکنم چون اصلا آرایش روش نمیخوابه. ولی فراموش نکنید که در طول مدت مصرف حتما از ضدآفتاب هم برای محافظت از پوست استفاده بشه فاقد پارابن، الکل، گلوتن و سیلیکون هست، تست حیوانی هم نداره. حجمش 30 میلی لیتر و قیمتشم حدودا 195 هزار تومنه.

ررسی سرم ضدجوش نیاسینامیک و زینک اوردینری
ررسی سرم ضدجوش نیاسینامیک و زینک اوردینری

موارد منع مصرف:

این سرم نباید با محصول نباید با ویتامین C و محصولات حاوی ویتامین C که به صورت موضعی روی پوست مصرف میشن به صورت همزمان استفاده بشه. بهتره که سرم اوردینری رو صبح ها و ویتامین C رو شب ها مورد استفاده قرار بدید.

نظرات برخی از مصرف کنندگان:

  • من این سرم رو گرفتم و بعدش مشتری پر و پا قرص اوردینری و از کلی محصولات دیگش استقاده کردم. من شنیده بودم این سرم پوست رو یکدست میکنه و منافذ رو کوچیک میکنه. موقع خرید مسئول فروش بهم تاکید کرد که یک شب در میون استفاده کنم و حتما روز بعدش ضدآفتاب قوی بزنم و اینکه سعی کنم به جای ماساژ با ضربه بزنمش به پوستم که بهتر جذب شه. من فهمیدم که پوست باید کامل خشک باشه وگرنه سرم با کوچکترین رطوبت کف میکنه. پوستم مثل آینه شده و از نتیجه خیلی راضی ام
  • من تقریبا 6 ماهه که از این سرم استفاده میکنم واقعا فوق العاده ست. هم جوشامو کمتر کرده هم اینکه من لک جوش داشتم با اینکه کار سرم  این نیست ولی بعد استفاده از این خیلی جای لک هام کمتر شده.
  • اصلا خوب نیست حداقل این مدل و مدل هیالورونیکش که من و دوستام استفاده کردیم به پوستمون نساخت و باعث جوش و خشکی شدن. من از خود کانادا هم خریدم و اصل بود.
  • من این سرم رو داشتم و عالی بود حتما بازم ازش میخرم. هم روی جوشام تاثیرش عالی بئد و هم روی منافذ. من کل صورتم میزدم و مشکلی نداشتم. سرم رو تو دوره ای خریدم که بینیم رو عمل کردم و یهو به طرز عجیبی کل صورتم جوش زد حتی زیر چشمام و زیر چشمام و پوستم وحشتناک چرب شده بود و جوش های زسرپوستی داشتم و این سرم به دادم رسید.
  • من هیچ نتیجه ای از این سرم ندیدم و اصلا راضی نبودم حتی یه دونه جوش یا جای جوش منو از بین نبرد. به نظرم کاملا محصول بیخودیه. کلا برند اوردینری اصلا خوب نیست.

[button type=”3d” color=”#ff004e” target=”_blank” link=”https://affstat.adro.co/click/5216037f-bd5b-452f-b613-541743eb24ef”]وسايل مورد نياز آرايش[/button]

آیا شما از سرم نیاسینامیک و زینک اوردینری استفاده کردید؟ حتما نظر و تجربه شخصی خودتون رو با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط :

بررسی کرم پودر ضدجوش اکتی پور نوروا Actipur

بررسی کرم ضدجوش اکنت از برند لامینین