نقد و بررسی کرم دور چشم اُلی ژن؛ ضد تیرگی و ضد پف

بررسی کرم دور چشم اُلی ژن
بررسی کرم دور چشم اُلی ژن

نقد و بررسی کرم دور چشم الی ژن: سلام به همراهان مجله اینترنتی گل من و تو. این مطلب راجع به یه کرم دور چشم باکیفیت و قیمت مناسب ایرانیه. همونجوری که میدونین پوست اطراف چشم خیلی حساسه بنابراین اگر به خوبی ازش مراقبت نشه، زودتر از بقیه قسمت ها چروک و آثار پیری در اون نمایان میشه. همینطور بعضیا اطراف چشمشون سیاهی داره و این ممکنه اذیتشون کنه. در ادامه هم کرم دور چشم الی ژن رو معرفی و نقد میکنیم و هم نظرات بعضی از مصرف کننده ها رو براتون قرار میدیم تا در نتیجه بتونید انتخاب درستی داشته باشید.

توضیحات شرکت سازنده:

مهم ترین ویژگی کرم دور چشم الی ژن ضد چروک بودن آن است که در نتیحه ی استفاده از جدیدترین ترکیبات ضد چروک در دنیا حاصل شده. این کرم دور چشم دارای مواد مغذی و ویتامین هایی از جمله C، E، B3 و B5 است و موجب لطافت پوست نازک زیر چشم می شود. علاوه بر موارد فوق، وجود SPF در کرم دور چشم الی ژن از پوست در برابر آفتاب محافظت کرده و مانع قرمزی و التهاب آن می گردد. این محصول فوق العاده همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی بوده و موجب بازسازی و ترمیم پوست حساس اطراف چشم می شود. کرم دور چشم الی ژن با کیفیت بالا و قیمت مناسب، تمام انتظارات شما از یک کرم دور چشم خوب را برآورده می کند.

نتیجه استفاده و نقد کرم دور چشم الی ژن:

تو مدتی که از این دورچشم استفاده کردم، تا اینجا به دلایل زیر راضی ام:

بنر گل من و تو

بسیار زود جذبه و دور چشم رو چرب نمیکنه، راحت میتونم صبح و شب ازش استفاده کنم. بافتش غلیظه ولی برای من ایجاد میلیا نکرد(دونه های سفید زیرچشم)، بخاطر وجود کافئین و عصاره رزماری که داره گردش خون پوست دور چشم رو بیشتر میکنه، که اثر ضد پف داره.

من ژنتیکی دور چشم خیلی تیره ای ندارم ولی با این حال تو مدت استفاده، حس میکنم دور چشمم روشن تر و شاداب تر شده که قطعاً بخاطر ترکیبات رزورسینول و ترکیبات آنتی اکسیدانی هست که داخلش بکار رفته. تا چندساعت دور چشم رو نرم و مرطوب نگه میداره، من بیشتر برای پیشگیری ازش استفاده میکنم

توجه داشته باشید که برای دیدن نتیجه حداقل یک و نیم ماه باید منظم ازش استفاده بشه. در کل باید یکم صبور بود برای نتیجه گیری از محصولات پوستی. علاوه بر این خواب، بعداشت، تغذیه، عدم استفاده از سیگار و الکل هم برای بهبود دور چشم موثره.

نکته بعدی اینکه دور چشم رو خیلی نزدیک به خط مژه نباید بزنید که ایجاد سوزش نکنه، صبح و‌ شب دور چشم تمیز اندازه یه عدس بزنید و ضربه ای پخشش کنید. حجم این محصول 30 میلی لیتر و قیمتشم تقریبا 42 هزار تومنه‌.

کرم دور چشم الی ژن
کرم دور چشم الی ژن

نظرات برخی از مصرف کنندگان:

  •  من این دور چشم رو حدود 2 ساله که دارم استفاده میکنم. تاثیر آنچنانی بر روی خط و تیرگی نداره فقط یه مرطوب کننده ای هست که از ایجاد چروک های جدید پیشگیری میکنه. البته من دور چشم هایی که قیمتشون چندین برابر این هم بودند امتحان کردم اونها هم معجزه ای نمیکردند. استفاده از این محصولات رو بایستی به موقع شروع کرد
  • مدت کمی هست که استفاده میکنم اما کاملا آبرسانی داره و مرطوب کننده است. خشک بودن اطراف چشم خودش به افزایش چروک کمک میکنه لذا با این کرم پوست دور چشم مرطوب میمونه.
  • از احساس سنگینی روی پوستم بیزارم، خوبی این کرم اینه که اینطوری نیست. من تا حالا 2 تا تیوب استفاده کردم. یکی می گفت باید همیشه بزنی تا چروک نشه. البته من سنی ندارم که بخواد چروک باشه، برای پیشگیری می زنم.
  • حدود یک ماه هست استفاده میکنم ، تیرگی کم تر ، پوست دور چشم سفت تر و چروک های سطحی هم کم تر شدن، به نظر خیلی کرم دور چشم مناسبی هست.

خب عزیزان شما از چه کرم دور چشمی استفاده می کنید؟ تجربه ی استفاده از کرم دور چشم الی ژن رو داشتید؟ خوشحال میشیم که نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید.

مطالب مرتبط :

10 روش سریع از بین بردن پف چشم

آیا با 9 خواص چای کیسه ای برای دور چشم (پف، سیاهی و…)