روش های متفاوت استفاده از نمک (قسمت اول)

روش های متفاوت استفاده از نمک (قسمت اول)
چند روش استفاده متفاوت از نمک

نمک تقریبا در هر خانه ای وجود دارد. اما به ندرت از این ماده معدنی که به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد، برای چیزی به جز پخت و پز استفاده می کنیم. در این مطلب با روش های متفاوت استفاده از نمک آشنا می شویم که دیدگاهتان را نسبت به نمک تغییر می دهد.

 

جلوی یخ زدن و منجمدشدن شیشه ها را می گیرد.

وقتی مجبور باشید که شیشه جلوی ماشین خود را صبح روز بعد از یک طوفان برف یا یک سرمای بزرگ، پاک کنید به اندازه کافی بد می شود و ممکن است خلق و خو شما را بد کند. خلق و خوی خود را به خوبی با استفاده از نمک تغییر دهید!

 

روش های متفاوت استفاده از نمک (قسمت اول)
نمک جلوی یخ زدن شیشه ها را می گیرد.

 

دستورالعمل:

مقداری نمک زیر صندلی جلو ماشین خود نگهداری کنید و آن را روی شیشه ماشین در شب های زمستان بپاشید. نمک دمای یخ زدن رطوبت را پایین می آورد و از تشکیل یخ در طول شب جلوگیری می کند. بنابراین صبح که بیدار می شوید شیشه های ماشین یخ نزده اند.

بنر گل من و تو

 

گرفتگی توالت را برطرف می کند

به طور جدی، آیا چیزی وجود دارد که شب مهمانی را به اندازه گرفتگی توالت خراب کند؟ خوشبختانه می توان خلق و خوی شما و مهمانی شام را حفظ کرد، در صورتی که توالت دومی برای استفاده داشته باشید، یا اینکه از سحر و جادوی نمک استفاده کنید.

 

روش های متفاوت استفاده از نمک (قسمت اول)
نمک گرفتگی توالت را برطرف می کند

 

دستورالعمل:

نصف فنجان نمک سنگ را  با نصف فنجان جوش شیرین همراه با شش فنجان آب جوش مخلوط کنید و در توالت بریزید. بگذارید محلول حاصل تا چند ساعت بماند قبل از اینکه باقیمانده گرفتگی را با استفاده از لوله بازکن باز کنید.

 

شلوار جین را لطیف می کند

اگر شلوار جین تازه و جدیدتان کمی سفت و سخت است، آن را با استفاده از نمک روزمره خود نرم و لطیف کنید!

 

روش های متفاوت استفاده از نمک (قسمت اول)
نمک شلوار جین را لطیف می کند

 

دستورالعمل:

شلوار جین خود را در محلول آب (به اندازه ای باشد که روی شلوار را فرا بگیرد) و یک فنجان نمک فروببرید. اجازه دهید که شلوار جین به مدت 2-3 ساعت خیس شود، سپس بشویید و آویزان کنید تا خشک شود. اگر شما ترجیح می دهید که از ماشین لباسشویی خود استفاده کنید، نصف فنجان نمک را به مواد شوینده خود اضافه کنید و شلوار جین را از طریق چرخه شستشوی معمولی بشویید.

 

امیدوارم از آموزش روش های متفاوت استفاده از نمک لذت برده باشید.