آموزش ساخت اسپری تقویت کننده موی سر رزماری

ساخت اسپری تقویت کننده موی سر رزماری
ساخت اسپری تقویت کننده موی سر رزماری

ساخت اسپری تقویت کننده موی سر رزماری : بسیاری از خانم ها و آقایان از ضعیف شدن موهای خودشون رنج میبرن مخصوصا خانم هایی که دوران بارداری رو پشت سر گذاشته اند و پس از زایمان دچار ریزش مو و همچنین شعیف شدن موها شده اند، اسپری موی رزماری راه حل بسیار کاربردی و خانگی برای آنها هست. پس با ما همراه باشید تا این اسپری تقویت کننده مو رو در خانه درست کنیم.

رزماری و موهای شما

از ویژگی های روغن اسانس رزماری این هست که باعث میشه که موهای شما رشد سریعتری داشته باشند و در کنار رشد سرع باعث ضخیمتر شدن آنها هم میشه پس استفاده از این روغن برای رفع این مشکلات بسیار عالی هست البته توجه داشته باشید که اسانس رزماری تنها به عنوان یک پیشرونده موثر در رشد مو عمل میکند و به شما نتایجی میدهد که هیچ عارضه خاصی نداشته و بهتر از داروهای شیمایی میباشد.

مواد لازم برای تهیه اسپری موی رزماری

10 قطره (یک قاشق چای خوری) اسانس رزماری
1/2 قاشق چای خوری روغن حامل (carrier oil)
100 گرم آب مقطر (آب بدون املاح)
ظرف اسپری دار (از لوازم آرایشی فروشی ها میتونید تهیه کنید)
قیف کوچک و پیمانه

بنر گل من و تو
مواد لازم برای تهیه اسپری موی رزماری
مواد لازم برای تهیه اسپری موی رزماری

ساخت اسپری تقویت کننده موی سر رزماری

یک قاشق چای خوری از اسانس رزماری را با یک دوم قاشق چای خوری روغن حامل را داخل بطری اسپری دار ریخته و خوب با هم مخلوط میکنیم.

ترکیب اسانس رزماری با روغن حامل
ترکیب اسانس رزماری با روغن حامل

پس از اینکه اسانس و روغن را داخل بطری ریختیم آب را به بطری اضافه میکنم تا کاملا پر شود. حال آب را با مواد که قبلا ریخته بودیم خوب مخلوط میکنیم برای این کار بطری را بین انگشتان خود قرار داده و شروع به تکان دادن میکنم.

اضافه کردن آب به محلول
اضافه کردن آب به محلول

پس از مخلوط شدن آن را روی موهای خود اسپری کنید و با استفاده از انگشتان خود موها را ماساژ بدهید این کار باعث می شود موهایم مواد به تمامی قسمت های مو و ریشه مو نفوذ کند ، این کار را هر هفته دوبار انجام دهید و و منتظر معجزه آن باشید.

اسپری تقویت کننده موی سر رزماری
اسپری تقویت کننده موی سر رزماری

شاید برای شما سخت باشه که بفهمید این روش جواب داده یا نه برای این کار میتونید نصف موهاتون رو اسپری کنید و نتیجه اونو کامل ببنید ولی من از این روش استفاده کردم و بصورت کامل ازش نتیجه گرفتم.

در این آموزش نحوه ساخت اسپری تقویت کننده موی سر رزماری رو یاد گرفتید ، اگر شما هم درست کردید و نتیجه گرفتید در قسمت نظرات حتما بیان کنید.

مطالب مرتبط :

چند روش جذاب برای استفاده از سرکه سیب

نکاتی مهم برای کسانی که موی وز دارند

مدل موی تاج مخصوص موهای خیس