طرز تهیه تارت پفیلا شکلاتی

طرز تهیه تارت پفیلا شکلاتی - طرز تهیه تارت پاپ کورن شکلاتی
طرز تهیه تارت پفیلا شکلاتی - طرز تهیه تارت پاپ کورن شکلاتی

طرز تهیه تارت پفیلا شکلاتی :برای تهیه تارت میشه از مواد اولیه مختلفی استفاده کنیم ولی امروز میخوایم به شما تارت پفیلا شکلاتی رو آموزش بدیم در اون از پاپ کورن و سایر مواد استفاده میشه که پیشنهاد میکنم حتما برای یک بار هم که شده امتحان کنید. این شیرینی یا دسر خوشمزه خمیر شکلاتی کاسه مانندی است که می توان آن را با انواع میوه و مغزها پر کرد و به عنوان یک دسر خوشمزه مورد استفاده قرار داد. پس با ما همراه باشید. در آخر هم حتما ویدیو (طرز تهیه تارت پاپ کورن شکلاتی) را مشاهده کنید.

مواد لازم برای تهیه تارت پفیلا شکلاتی

برای پایه👇

پاپ کورن ۷پیمانه
کرم کنجد یا کره بادام زمینی ۱/۳پیمانه
مارشمالو ۱۲۰گرم (حدود ۳۰عدد )
کره ۲ قاشق غذا خوری

بنر گل من و تو

مواد لازم برای قسمت شکلاتی👇

چیپس شکلاتی وشکلات خرد شده از هر کدوم۱پیمانه
خامه فرم گرفته۱و۱/۲پیمانه

مواد لازم برای قسمت رویی👇

پودینگ موزی ۱بسته
شیر ۳لیوان

طرز تهیه تارت پفیلا شکلاتی

برای تهیه این تان شکلاتی خوشمزه نیاز به پوفیلا یا همون پاپ کورن داریم که میتونید آموزش پاپ کورن خانگی را از اینجا مشاهده کنید، و یا مطابق کلیپ اگر پاپ کورن آماده ندارید اول اونو آماده کنید.۳ قاشق غذاخوری روغن مایع رو داخل قابلمه ریخته روحرارت گذاشته داغ که شد دونه های ذرت رو بریزید و درقابلمه رو بزارید.

کره رو داخل قابلمه بریزید و مارشمالو رو اضافهکنید و سپس خوب هم بزنید تا آب شه بعد کرم کنجد یا کره بادوم زمینی رو بریزید و پاپ کورن ها رو با این مواد آغشته کنید سریع عمل کنید و بلافاصله داخل قالب کمربندی که کفش رو با کره چرب کردید بریزید و با ته لیوان فشار بدید طوری که مثل یه کاسه بشه لبه ها رو بگیره و وسطش گود شه (این مرحله یکم زور بازو میخواد اگه ندارید همسرتونو وارد عمل کنید😂).

حالا نوبت شکلات میرسه، شکلات چیپسی و شکلات تخته ای رنده شده رو داخل قابلمه کوچکی ریخته و بن ماری کنید، خامه نیمه منجمد رو بزنید تا فرم بگیره و بعد به مایه شکلاتی اضافه و همزده تا یکدست بشه و روی پاپ کورن بریزید.

تا اینجا تقریبا کار اصلی تموم شده حالا داخل یخچال بزارید تا خودشو بگیره .برای قسمت رویی هم پودینگ موزی رو با ۳لیوان شیر مخلوط و روی حرارت بزارید تا جوش بزنه واونو روی مواد شکلاتی بریزید (بزارید یکم خنک شه بعد بریزید من عجله داشتم داغ ریختم) و داخل یخچال بزارید تا رویه سفت شه و بعد از قالب جدا کرده ونوش جان کنید.

تارت پفیلا شکلاتی - تارت پاپ کورن شکلاتی
تارت پفیلا شکلاتی – تارت پاپ کورن شکلاتی

ویدیو طرز تهیه تارت پفیلا شکلاتی

میتونید به راحتی مراحل تهیه تارت پاپ کورن شکلاتی رو مشاهده کنید و اینجوری فکر کنم اکثر سوالات که براتون پیش میاد رو جواب میده.

اگر سوالی در خصوص تهیه تارت پاپ کورن شکلاتی در قسمت نظرات مطرح کنید.