طرز تهیه کاپ کیک کدو حلوایی بسیار خوشمزه

طرز تهیه کاپ کیک کدو حلوایی
طرز تهیه کاپ کیک کدو حلوایی

طرز تهیه کاپ کیک کدو حلوایی : در فصل پاییز و زمستان به راحت میتونید کدو حلوایی پیدا کنید و بهترین فصل برای درست کردن کیک و کاپ کیک کدو حلوایی هست. موادی که کاپ کیک کدو حلوایی رو تشکیل میده بسیار عالی و بی نظیره همچون جوز هندی، دارچین که فقط کافیه که یکبار طعمش رو امتحان کنی که عاشقش میشی. بریم و مراحل تهیه این کاپ کیک خوشمزه رو با هم مرور کنیم. راستی مواد یکه پایین مشاهده میکنید برای 30 عد کاپ کیک نوشته شده.

مواد لازم برای تهیه کاپ کیک کدو حلوایی

ما برای تهیه این کاپ کیک به دو نوع مواد نیاز داریم یکی برای خود کیک و دیگری برای تهیه فراستینگ که در این آموزش از فراستینگ پنیری – دارچینی استفاده میکنیم.

برای کیک

بنر گل من و تو

پیمانه آرد
3 قاشق چایخوری بکینگ پودر
1 قاشق چایخوری نمک
2 قاشق چایخوری دارچین
1/2 قاشق چایخوری پودر
1/2 قاشق چایخوری پودر جوز هندی تازه رنده شده
225 گرم کره، نرم
1 پیمانه شکر
1 پیمانه شکر قهوه ای
1 پیمانه شیر
4 تخم مرغ
1ونیم پیمانه پوره کدوحلوایی در دمای اتاق

برای فراستینگ پنیری-دارچینی

170 گرم کره نرم
227 گرم پنیر خامه ای نرم
3-4 پیمانه پودر قند
1 قاشق چایخوری پودر دارچین
1 قاشق چایخوری عصاره وانیل

طرز تهیه کاپ کیک کدو حلوایی

فر رو در دمای 175-180 درجه بزارین، داخل قالب مافین، کاغذ های مافین بزارین، در کاسه ای بز، آرد، بکینگ پودر، نمک، دارچین،زنجبیل و جوز هندی رو خوب با همزن دستی مخلوط کنین و الک کنین، در کاسه ای دیگه، کره و شکرهارو با همزن بزنین تا خامه ای شه،تخم مرغ هارو یکی یکی اضافه کنین و هرسری خوب هم بزنید، در 3 مرحله، یکدرمیان مواد خشک و شیر رو اضافه کنید و با لیسک زیرو رو کنین. پوره هم اضافه کنید و مخلوط کنین. کاغذ های مافین رو تا 2/3 ازین مایع کیک بریزین.18 دقیقه بپزین تا تستر تمیز دربیاد از وسط کاپ کیک ها.داخل قالب 5 دقیقه سرد شن، بعد دربیارین و روی سیم بزارین کاملا سرد شن.

کاپ کیک کدو حلوایی
کاپ کیک کدو حلوایی

برای فراستینگ، کره و پنیر رو با سرعت متوسط همزن بزنین تا مخلوط شن کاملا،آرام آرام و پیمانه پیمانه، پودر قند رو اضافه کنید و هم بزنید تا به غلظت دلخواه برسین.بعد وانیل و دارچین رو اضافه کنید و مخلوط کنین.

کاپ کیک کدو حلوایی
کاپ کیک کدو حلوایی

کاپ کیک هارو داخل یخچال و در ظرف دربسته نگهداری کنید و در دمای اتاق، سرو کنین.