میان وعده خوشمزه برای کوچولوهای میوه دوست

میان وعده خوشمزه برای کوچولوهای میوه دوست
میان وعده خوشمزه برای کوچولوهای میوه دوستض

سلام. یکی از دغدغه های والدین تغذیه کودک خود می باشد. میان وعده ها برای رشد مناسب کودک هائز اهمیت هستند. در ادامه با نحوه آماده کردن میان وعده های مناسب برای کودکان آشنا می شوید. اين ميان وعده ي خوشمزه براي كوچولوهاي ميوه دوست، منبع خوبيه از ويتامين A ,C و پتاسيم.

👶توجه کنید که این غذای برای کودکان بالای ۹ ماه باید درست شود👶

مواد لازم برای تهیه میان وعده کودکان

  • هلو (يك دوم)
  • موز (يك دوم)
  • انبه (يك چهارم)
میان وعده خوشمزه برای کوچولوهای میوه دوست
میان وعده خوشمزه برای کوچولوهای میوه دوست

طرز تهيه میان وعده کودکان

فقط كافيه پوست مواد رو بگيريد، خرد كنيد و با هم ميكس كنيد يا بكوبيد.

بنر گل من و تو

خواص میوه

هلو

مقدارفراوانی ویتامین A دارد.همچنین حاوی ویتامینهای C،B2،B1 نیاسین و مواد معدنی شامل کلسیم،آهن،فسفر،پتاسیم و سدیم می باشد. هلو روده ها را شستشو می دهد،سبب تحریک حرکتهای موجی شکل روده ی بزرگ می گردد. عمل دفع را آسان و یبوست را برطرف می سازد.

موز

موز سوخت خوبی برای مغز می‌باشد. پتاسیم موجود در موزبه جریان خون و ایجاد انرژی کمک می‌کند. همچنین موز موجب افزایش قدرت تمرکز فرزندانتان می‌شود. کودکان در طول روز فعالیت زیادی دارند، این در حالیست که به سرعت خسته می‌شوند و برای ادامه فعالیت‌های خود به انرژی نیاز دارند. از آنجایی که موزرسیده تقویت کننده انرژی می‌باشد، می‌توانید به منظور حفظ انرژی فرزندتان به او موز دهید. همچنين فیبر موجود در موز به گوارش غذا کمک می‌کند.موز منبع غنی ای از پتاسیم است. ویتامین A موجود در موز، برای بینایی و دید بهتر بسیار مفید می‌باشد.

انبه

میزان بالای ویتامین C و A در انبه سیستم ایمنی بدن شما را سالم و قوی نگه خواهد داشت. فیبر موجود در انبه همچنین به هضم و دفع غذا کمک می‌کند.

رسپی میان وعده برای کودکان از my.baby.food