سرم ابرو سریتا ارزش خرید داره؟ بررسی سرم احیاکننده ابروی سریتا

بررسی سرم ابرو سریتا
بررسی سرم ابرو سریتا

نقد و بررسی سرم احیاکننده ابروی سریتا : سلام به همه زیبا دوستان. امروز تصمیم دارم در مورد ابرو و کارهایی که برای تقویت ابرو باید انجام بدیم صحبت کنیم. همه میدونیم که ابرو چقدر تو چهره بخصوص زیبایی چشم ها تاثیر داره ولی متاسفانه امروزه اکثریت درگیر ریزش ابرو و یا از همون ابتدا با کم پشتی ابرو درگیر هستیم که علت های مختلفی مثل کهن سالی ، کمبود مواد مغذی ، استفاده از وسایل آرایشی های نامرغوب هست. ولی اصلا نگران نباشید امروز محصول فوق العاده کاربردی برای ریزش و کم پشتی موی ابرو بهتون معرفی می کنم که بشدت مورد استقبال قرار گرفته و اکثر کسانی که از این محصول استفاده کردند رضایت کامل داشتند. سرم احیاکننده ابروی سریتا موهای ابرو را تحریک میکند تا دوباره ابروهای پرپشت و حتی زیباتر از قبل داشته باشید.
همیشه این رو به خاطر بسپارید که هیچ راه حل جادویی وجود نداره که یکباره باعث بشه ابروهای شما رشد کرده و ابروی پهنی داشته باشید اما محصولاتی وجود دارند که باعث تقویت ابرو و مژه شما شوند که سرم احیاکننده ابروی سریتا یکی از بهترین ها می باشد.

توضیحات شرکت سازنده سرم احیا کننده ابروی سریتا

خب بهتره قبل از اینکه این تقویت کننده مژه رو مورد بررسی قرار بدیم ببینیم شرکت سازنده چه ویژگی هایی برای محصول ذکر کرده.

  • غنی از ترکیبات و مواد موثر برای اثرگذاری روی سلول های فولیکولی ابرو برای رویش مجدد
  • حاوی ویتامین های فراوان که عملکرد رشد و تکثیر ابرو را سرعت می بخشد
  • حاوی ویتامین E
  • مناسب برای ابروهای رنگ شده ، تاتو کرده و یا تیغ زده
  • فاقد الکل
  • جلوگیری از ریزش ابرو
  • تقویت و ضخیم تر شدن موهای ابرو
  • رطوبت رسانی به ابرو و از شکنندگی و خشک شدن ابرو جلوگیری میکنه
  • فاقد هرگونه رنگ و بوی خاصی هست
  • سفید شدن ابرو رو به تعویق میندازه
  • تحریک رویش مجدد موهای ابرو

ترکیبات: بیماتوپراست، روغن کرچک، عصاره گیاه رزماری، دی هیدروکسی پروپیل، دهیدرودتیل

بنر گل من و تو

حجم این محصول 10 میلی لیتر بوده و در بسته بندی بسیار با کیفیت به بازار عرضه می شود.

سرم احیاکننده ابرو سریتا
سرم احیاکننده ابرو سریتا

نحوه تاثیرگذاری سرم تقویت کننده ابروی سریتا

بیماتوپراست

با افزایش فاز رشد مو (آناژن)، فرصت بیشتری برای رشد به ابرو می دهد و همین سبب بالا رفتن سرعت رشد و بلند شدن ابرو می شود. بیماتوپراست فولیکول های ابرو را تحریک و باعث رشد مجدد ابرو می شود.

عصاره گیاه رزماری :

تقویت ریشه های ابرو به واسطه افزایش خون رسانی.

روغن کرچک :

بهبود خونرسانی و تنظیم pH پوست محل رویش ابرو و تنظیم رنگدانه سازی در ابرو

نتیجه بررسی سرم احیاکننده ابرو سریتا

من بعد از استفاده از سرم احیا کننده ابرو واقعا عاشقش شدم. این سرم به اندازه ای سبک هست که حرفی دیگه باقی نمیمونه. رولی بودنش باعث میشه استفاده ازش خیلی راحت باشه و برای استفاده از این سرم دست درگیر نشه و برای تنبلایی مثل من راحت و منظم ازش استفاده بشه. و اینم بگم که چرب نیست و این هم خیلی عالیه.

نحوه استفاده از سرم احیاکننده ابرو سریتا

صبح و شب بر روی ابروی تمیز زده بشه. براساس گفته شرکت سریتا روی ریشه ابرو تاثیر گذاشته و باعث پیشگیری از ریزش و پرشدن و رویش مجدد ابروها می شود.

دوره مصرف سرم احیاکننده ابرو سریتا 3 ماه می باشد.

بعد از تمام شدن دوره مصرف سرم، نباید استفاده را به صورت کلی قطع کرده و چند روز در میان کم کنید و یا برای تثبیت نهایی از کرم ابروی سریتا استفاده کنید که این کرم ابرو نیز ترکیبی از چند نوع ویتامین و گیاه می باشد.

بررسی سرم احیاکننده ابروی سریتا
بررسی سرم احیاکننده ابروی سریتا

قیمت سرم احیا کننده سریتا

این سرم احیاکننده با حجم 10 میلی لیتر هم اکنون حدود 135 هزارتومان می باشد. که میتویند با استفاده از لینک زیر قیمت به روز اون رو ببینید و اگر دوست داشتید خرید کنید.

[button type=”3d” color=”#ff004e” target=”_blank” link=”https://affstat.adro.co/click/728eff8e-94bd-4d78-b507-acae6ba86a80″]قیمت محصولات سریتا[/button]

نظرات مصرف کننده سرم احیا کننده سریتا

1. بعد ده پونزده روز دور ابروهام موی کرکی دراومده بود یعنی از همون اولش نتیجشو دیدم

2. این سرم ابرو خیلی عالیه، بعد ۱ ماه که مرتب روزی ۲ بار استفاده کردم ابروهام پر و ضخیم شد، واقعا بینظیره.

3. من زدم ابروهامو رنگشو سیاه کرد بدم اومد دیگه نزدمش چون ابروهام رنگش بور بود

4. فوق العاده س این سرم ابرو. حسابی پرو مشکی میکنه ابرورو

5. من تقویت کننده مژه سریتا استفاده کردم ولی اصلا تاثیر نداشت

6.من هم استفاده کردم. پارسال به دلیل اشتباهی که کردم هاشور زدم با اینکه اصلا نیاز نداشتم ولی هاشور باعث شد ابروهام ریختند کلا ابرو نداشتم و از این قطره استفاده کردم بعد از ۱۰ روز ابروهام به خارش افتاد و کاملا در اومد پیشنهاد میکنم استفاده کنید.

7. من از این سرم استفاده کردم و واقعا نتیجه بخش بود ولی بعد از اینکه استفادمو کمتر کردم دوباره ابروهام ریخت و شد مثل روز اولش. یعنی این سرم طوریه که شما باید همیشه ازش استفاده کنی و حتی اگ بخوای کم کم قطعش کنی هم بازم ابروهات به حالت اولش برمیگرده.

8. من به خاطر بی تجربگی یه ارایشگاه به کل ایرومو از دست دادم و اونقدر دستش سنگین بود که دیگه در نیومد ،هر راهی رو‌ امتحان کردم حتی چندین بار امپول کرتون زدم ولی دریغ از یک تار مو ،تنها چیزی که نجاتم داد این محصول بود ابروهام شد مثل روز اول نوجوانی.

نتیجه گیری

بعد از خواندن نظرات میتونم با قطعیت بگم اکثریت مصرف کننده های این سرم از خریدشون راضی بودند و اندک ناراضیان هم بیشتر به خاطر مصرف اشتباهی که داشتند (براساس نظرات تولیدکننده) مانند استفاده بر روی ابروی دارای ارایش و یا استفاده نامنظم و همچنین قطع ناگهانی اعلام نارضایتی داشتند.

آیا شما از محصولات سریتا استفاده کردین؟ تجربه ای در رابطه با سرم احیاکننده ابرو سریتا داشتید؟ در بخش نظرات ممنون میشیم اگر تجربه استفاده از کالاهای سریتا رو برامون ثبت کنید تا بقیه کاربران بتونن راحت تر خرید کنند.

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی سرم ویشی

آموزش طرز تهیه سرم ویتامین C در خانه