نقد و بررسی تخصصی کرم پودر استی لادر Estee Lauder

نقد و بررسی کرم پودر استی لادر Estee Lauder
نقد و بررسی کرم پودر استی لادر Estee Lauder

نقد و بررسی کرم پودر استی لادر : در این مطلب با نقد کرم پودر استی لادر که خیلی هم محبوب هست بخصوص برای میکاپ آرتیستا و خیلی جاها حتی برای عروس از این کرم پودر استفاده میکنند، حتی این کرمپودر جایزه هم گرفته پس با من همراه باشید تا یک نقد کامل از این محصول براتون داشته باشیم.

توضیحات شرکت سازنده

خب برای داشتن یک نقد منصفانه باید ببینیم شرکت سازنده چه ویژگی هایی برای این محصول در نظر گرفته است، این کرم پوذر رو شما میتونید در فروشاه های معتبر با دو مدل Double Wear foundation و Perfectionist تهیه کنید.

ویژگی های کرم پودر استی لادر Double Wear

این کرم پودر دارای قدرت پوشش دهی بسیار بالا و ماندگاری طولانی مدت تا 15 ساعت میباشد از سایر ویژگی های آن میشه به عدم تغییر رنگ بر روی پوست و همچنین بدون ایجاد لک روی لباس اشاره کرد.

بنر گل من و تو

استفاده از این نوع کرم پودر حس سبکی و راحتی به پوست شما خواهد داد ، نشان دادن صافی و نرمی بیشتر برای پوست، درخشندگی بیشتر و احساس جوانی و شادابی بیشتر پوست مانند تاثیری که خواب کافی بر روی پوست می گذارد. از ویژگی های منحصر به فرد این کرم پودر می باشد.

کرم پودر استی لادر Double Wear
کرم پودر استی لادر Double Wear
ویژگی های کرم پودر استی لادر Perfectionist

از ویژگی های این نوع کرم پودر داشتن پوشش متوسط و همچنین دادن بافتی مخملی به پوست شما میباشد، از روغن در فرمولاسیون این کرم پودر استفاده نشده و همین دلیل بر استفاده نکردن پوست های خشک میباشد و کسانی که پوست خشک دارند حتما باستی قبل از استفاده از پرایمر استفاده کنند.

یکی دیگر از ویژگی های این محصل ضد آب بودن آن می باشد از سایر ویژگی های بارز آن میتوان به بدون چربی و بدون بو بودن اشاره کرد، از همه مهم تر اینکه این کرم پودر ضد آکنه است؛ بنابراین اگر پوست شما مستعد آکنه است و حتی با بسیاری از کرم پودر های فاقد چربی هم جوش میزنید، Perfectionist به دلیل دارا بودن موادی ضد آکنه کاملا پوست شما را در برابر آکنه محافظت خواهد کرد.

کرم پودر استی لادر Perfectionist
کرم پودر استی لادر Perfectionist

البته این کرم پودر ضد پیری بوده و به کاهش علائم پیری در طول زمان کمک کند. همچنین با دارا بودن SPF 25 امیتواند به عنوان یک کرم پودر ضد آفتاب هم استفاده شود.

نتیجه بررسی کرم پودر استی لادر Estee Lauder

این کرمپودر ماندگاری خیلی خیلی زیادی داره چه توی رطوبت، گرما، تعریق و …تقریبا تا وقتی که پاکش نکنید روی صورت میمونه همچنین برای انواع پوست بجز خشک مناسبه در کنار این ها بنا به تس هایی که انجام دادم روی پوست خیلی سنگین نیست ولی با این حال برای استفاده روزانه اصلا استفاده نکنید.

ظاهر نهایی طبیعی رو به مات داره ولی برعکس تعریف ها بابت کاور، جالبه که اصلا هم فول کاور نیست و کاورش مدیوم هست ولی بافتش جوری هست بتونید با اضافه کردن لایه های بیشتر کاورش رو بیشتر کنید. اگه پوستتون خیلی جای جوش داره مناسب نیست چون من یه جای جوش داشتم که خیلی هم پررنگ نبود ولی حتی با دولایه هم کاورش نکرد.

بیشترین علتی که این کرمپودر به نظر من طرفدار پیدا کرده ماندگاری زیادش هست و اینکه تغییر رنگ نمیده و اکسید، کدر و خاکستری طور نمیشه! اگه پوستتون خط داره باید بدونید بین خطوط هم میره! مگر با زیرسازی خیلی خوب، به رحال برای من جوری نبود که عاشقش بشم، اینم بگم که پمپی و… نیست و یکم استفادش سخت میشه عکسش رو زیر میتونید مشاهده کنید.

بررسی کرم پودر استی لادر Double Wear
بررسی کرم پودر استی لادر Double Wear
توجه کنید که

فیکش هم خیلی زیاده متاسفانه! اگه قصد خرید داشتید فقط از جای معتبر تهیه کنید… .

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی کرم پودر دبورا سری Dress Me Perfect

نقد و بررسی کرم پودر مای بلک دایموند

تفاوت بی بی، سی سی و دی دی کرمها