نقد و بررسی ریمل لورال مدل Unlimited (جدیدترین مدل)

بررسی ریمل لورال مدل Unlimited
بررسی ریمل لورال مدل Unlimited

نقد و بررسی ریمل لورال مدل Unlimited: سلام همراهان عزیز. موضوع نقد و بررسی این مطلبمون مدل جدید ریمل لورال هست که خیلی ام نظرات در موردش مثبته. این ریمل محصول کشور فرانسه ست و علاوه بر بلند کنندگی، خاصیت لیفت کنندگی هم داره و جلوه ی فوق العاده ای به چشماتون میده. این محصول همونطوری که از اسمش پیداست، محدودیتی در استفاده نداره و با هربار استفاده طول مژه ها رو افزایش میده. لطفا تا انتهای این مطلب ما رو همراهی کنید تا بیشتر راجع به این مدل ریمل لورال بدونیم

توضیحات شرکت سازنده:

ریمل آنلیمیتد لورال، به صورت نامحدود مژه های شما را بلند کرده و به آنها حجم می دهد. رنگ کاملا مشکی این ریمل به زیبایی و جذابیت هرچه بیشتر چشمان شما کمک می کند.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار دوست داشتنی این ریمل، برس انعطاف پذیر آن است. این برس تا 90 درجه قابلیت خم شدن دارد. در نتیجه تک تک مژه هایتان از ریشه تا نوک و از گوشه ای تا گوشه ی دیگر را پوشش می دهد. مایع ریمل حالت ژله ای داشته و این قابلیت را دارد که مژه ها را از هم جدا کرده و لیفت کند در نتیجه به هیچ عنوان روی مژه ها حالت گلوله گلوله ایجاد نمی کند. ماندگاری بالای ریمل لورال مدل آنلیمیتد موجب می شود که تا مدت ها مژه ها حالت خود را حفظ کرده و زیر چشم ها را اصلا سیاه نمی کند.

بنر گل من و تو
ریمل آنلیمیتد لورال
ریمل آنلیمیتد لورال
ویژگی های اصلی ریمل لورال مدل Unlimited:
  • افزایش طول مژه ها
  • حجم دهنده مژه ها
  • لیفت کننده و جدا کننده تک تک مژه ها
  • برس با قابلیت انعطاف پذیری
  • دارای رنگدانه های فوق العاده مشکی
  • ماندگاری بالا
  • مایع ژله ای
  • پوشش یکنواخت در همه جهات
  • عدم ریزش و ماسیدگی

نتیجه نقد و بررسی ریمل لورال مدل Unlimited:

خب حالا اگر موافق باشید بریم سراغ نقد من:

این ریمل قد مژه ها رو زیاد میکنه و حتی مژه ها رو ضخیم میکنه اما داخلش خرده مژه نیست که چشم ها رو اذیت کنه و ظاهر شلخته بده.

زیاد حالت خیسی نداره و مژه ها رو کاملا جدا و حتی لیفت میکنه. رنگ مشکی خیلی خوبی داره، تا اونجایی که من امتحان کردم در گرما و زمان طولانی نمیریزه که یعنی فرمول خوب و گرونی داره که نسبت به بقیه ریمل های دراگ استور متمایزش میکنه. این مدل از ریمل لورال  مثل ریمل گراندیوس لانکوم سر مخروطی داره و از کمر تا میشه تا بدون کثیف کاری بشه باهاش ریمل زد و در واقع ریمل زدن رو خیلی ساده کرده .

بررسی ریمل لورال مدل Unlimited
بررسی ریمل لورال مدل Unlimited

نقطه ضعف این ریمل پکیجینگ این محصول هست که از پلاستیک مات ساخته شده و خیلی شکیل نیست اگر این قضیه براتون مهمه. اما شخصا من کیفیت رو به قیافه قشنگ ترجیح میدم .
سلیقه ها در انتخاب ریمل و میزان دفعات ریمل زدن متفاوته من شخصا با یک دست زدن این ریمل روی مژه هام کاملا احساس رضایت میکنم چون حجم خوبی میده و کاملا مرتب و بلند میکنه

من برای ریمل خوب هزینه میکنم و تقریبا همیشه چشمام به ریمل های دراگ استور حساسیت میده. اما این ریمل نه تنها باعث حساسیت نشد بلکه حس ریمل های گرون تر رو هم به من دادT من شخصا این ریمل رو به کسایی که مژه های نازک و کوتاه مثل من دارن کاملا پیشنهاد میکنم. به خاطر دندونه های ریز برس پلاستیکیش همه مژه ها رو یکدست بلند میکنه.

حجمش 7/4 میلی لیتر و قیمتشم تقریبا 135 هزار تومنه.

نظرات مصرف کنندگان:

  • وای این الان به دستم رسید یعنی من رو دست این ریمل ندیدم. تا ته دنیا هم بزنی هی میخواد بلند کنه. خیلیا گفته بودن حجم نمیده فقط بلند میکنه اما هم حجم میده هم بلند میکنه هم خیلی مشکیه عالی.
  • اصلا دوستش نداشتم. خیلی خیسه و اصلا مژه هامو حجم نداد. غلظت مایعش زیاده و همین باعث میشه مژه ها به هم بچسبه. به نظر من با این قیمت خیلی ریملای بهتری میشه خرید.
  • ریمل خوبیه ولی اگه یه قطره اشکتون بریزه، تیکه تیکه میشه و زیر چشمو سیاه میکنه بنابراین به مراقبت زیاد نیاز داره که من اینو دوست ندارم. ولی برسش خیلی خوبه و کاملا مژه ها رو از هم جدا میکنه
  • من از وقتی که فهمیدم وگان نیست دیگه ازش استفاده نمیکنم. ولی خب همین که باعث حساسیت نمیشه خیلی خوبه.
ریمل لورال مدل Unlimited ضدآب
ریمل لورال مدل Unlimited ضدآب

شما بهترین ریملی که استفاده کردین چی بوده؟ آیا خودتون یا دوستانتون تجربه استفاده از این ریمل رو دارین؟ با این قیمت چه ریمل های دیگه ای رو پیشنهاد میکنین؟

مطالب مرتبط:

نقد و بررسی کرم پودر لورال مدل Infaillible

نقد و بررسی ریمل بدگال بنگ بنفیت

نقد و بررسی ریمل حجم دهنده بل مدل فول لش