نقد و بررسی ریمل بدگال بنگ بنفیت (Badgal bang) + نظرات کاربران

بررسی ریمل بدگال بنگ بنفیت
بررسی ریمل بدگال بنگ بنفیت

نقد و بررسی ریمل بدگال بنگ بنفیت: دوستان عزیز سلام وقتتون بخیر. یکی دیگه از محبوب ترین ریمل هایی که تو این مطلب قراره راجع بهش صحبت کنیم، مدل جدید ریمل بنفیت به نام بدگال بنگه. این محصول برنده ی جایزه allure در سال 2019 بوده و ساخت کشور آمریکاست. حجم دهندگی بالا و فرمولاسیون فوق العاده سبک این محصول اون رو به یکی از بهترین ها در دنیا تبدیل کرده. حالا بریم که بیشتر راجع به این ریمل دوست داشتنی بدونیم.

توضیحات شرکت سازنده:

این ریمل بسیار سبک تا 36 ساعت می تواند حجمی فوق العاده به مژه هایتان بدهد‌. هم چنین سازگار با گرانش زمین بوده و موجب لیفت شدن مژه ها می شود و از افتادگی آنها جلوگیری می کند. ریمل بدگال بنگ بنفیت دارای رنگدانه های بسیار مشکی بوده و موجب درشت تر شدن چشمانتان می گردد. با کمک برس ساده و مخروطی شکل این محصول تمام مژه هایتان از ریشه تا نوک و از گوشه تا گوشه به صورت یکنواخت پوشش داده شده و حجمی طبیعی به آنها داده می شود.

ریمل بدگال بنگ بنفیت ضدآب و مقاوم در برابر رطوبت بوده و به هیچ عنوان مژه هایتان را به هم نمی چسباند. ریزش ندارد در نتیجه نگران سیاه شدن زیر چشمانتان نخواهید بود. علاوه بر حجم دهندگی موجب افزایش طول مژه ها نیز می گردد. این ریمل با ویتامین B5 غنی شده که به تقویت و ضخیم شدن مژه ها کمک می کند.

بنر گل من و تو
ریمل بدگال بنگ بنفیت
ریمل بدگال بنگ بنفیت
ویژگی های اصلی ریمل بنفیت مدل بدگال بنگ:
  • حجم دهندگی بسیار بالا
  • بلند کننده مژه ها
  • دارای رنگدانه های بسیار مشکی
  • لیفت کننده مژه ها
  • غنی شده با ویتامین های گروه B
  • عدم ریزش و چسبندگی مژه ها
  • برس مخروطی با دسترسی 360 درجه
  • ضدآب و مقاوم در برابر رطوبت
  • ماندگاری بسیار بالا

نتیجه بررسی ریمل بنفیت مدل بدگال بنگ:

خب دوستان بریم سراغ نتیجه ی استفاده من از این ریمل

این محصول به نظر من یک ریمل ایده آله و تمام انتظاراتتون از یک ریمل خوب رو برآورده میکنه، فوق العاده مشکیه و میتونه جلوه ی خیلی خوبی به چشماتون بده

اصلا چسبندگی نداره و حالت گلوله گلوله نمیشه به شرطی که به اندازه ازش استفاده کنید. مثل هر ریمل دیگه ای اگه مقداری زیادی از مواد به مژه هاتون بزنید یکم چسبندگی ایجاد میکنه.

خاصیت بلند کنندگی داره و حتی مژه ها رو تا حدی لیفت هم میکنه، اصلا حالت خیسی نداره که خب این خودش یه امتیاز خیلی خوبه، ماندگاری خوبی داره و اصلا نمی ریزه و زیر چشمو سیاه نمیکنه.

برس ریمل بدگال بنگ بنفیت
برس ریمل بدگال بنگ بنفیت

فقط اینکه ضدآبه و پاک کردنش یکم مشکله، این ریمل در دو اندازه ی فول سایز و مینی موجوده که حجم فول سایزش 9 میلی لیتر و قیمتش 250  هزار تومنه و حجم سایز مینی 3 میلی لیتر و تقریبا 100 هزار تومنه.

پیشنهاد میکنم با توجه به قیمت بالای این محصول، اگر قصد خرید این ریملو دارید اول از سایز مینی تهیه کنید بعد اگه راضی بودین فول سایزشو بخرید. در نتیجه من این ریمل رو خیلی دوست داشتم و اگر بودجتون یاری میکنه حتما ر پبشنهاد می کنم.

ریمل Badgal bang
ریمل Badgal bang

نظرات برخی از مصرف کنندگان:

  • والا من این ریمل رو دارم از ایرانم نگرفتم که بگم فیکه. مژه ها رو به هم میچسبونه و اگه مژه های کوتاه دارید که اصلا انتظار فر خوردن و حالت دادن ازش نداشته باشین.من ریمل لورال رو ترجیح میدم.
  • این ریمل بیشتر بلند کننده و لیفت کننده ست به نظر من و حجم دهندگیش کمه. قیمتشم واقعا بالاست. اونقدر انتظار پر شدن مژه ها رو ازش نداشته باشین.
  • وای من عاشق این ریملم. خیلی خوب مژه ها رو حالت میده و حجیم میکنه، رنگشم مشکی و خوبه. با محلول های دوفاز راحت پاک میشه. در کل من از خریدم کاملا راضی ام

دوستان عزیز آیا شما از ریمل بگدال بنگ استفاده کردید؟ به نظر شما چطوره؟ حتما نظر و تجربیات خودتون رو در بخش دیدگاه برای ما مطرح کنید.

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی ریمل حجم دهنده بل مدل فول لش

نقد و بررسی ریمل اسنس صورتی i love extreme

نقد و بررسی ریمل اسمش باکس مدل سوپر فن super fan