نقد و بررسی کامل اسپری فیکس مک (تثبیت کننده آرایش)

بررسی اسپری فیکس مک
بررسی اسپری فیکس مک

بررسی اسپری فیکس مک : یکی از مشکلاتی که بعد از آرایش برای شما پیش میاد حتما ماندگاری کم هست که میتویند به روش های مختلف اون رو برطرف کنید مانند استفاده از پرایمر یا تثبیت کننده آرایش، میخوام براتون بررسی یکی از این فیکس کننده های آرایش که توی بازار خیلی تعریفشو میشنوید قرار بدم تا ببینیم آیا ارزش خرید داره یا نه پس با من همراه باشید و این مطلب رو تا انتها مطالعه کنید.

توضیحات شرکت سازنده

بهتره که قبل از نقد یک محصول ببینیم که شرکت سازنده چه ویژگی هایی برای اون در نظر گرفته و بر اساس اون محصول رو نقد کنیم : خب اول ببنیم برند مک اصلا از کجا اومد، هبرند مک (M.A.C) در سال 1984 در تورنتو کانادا از سوی فرانک توسان یک هنرمند آرایشی و فرانک آنجلو صاحب سالن آرایشی تاسیس شد.

تثبیت کننده آرایش مک یک پوشش سبک وزن بر پایه آب است و با داشتن ویتامین ها و مواد معدنی، حاوی ترکیبی از چای سبز، بابونه و خیار غنی شده است. اسپری فیکس مک علاوه بر طراوت بخشی به پوست یک هیدراته کننده سریع است و همچنین یک ترمیم کننده خشکی پوست می باشد. تثبیت کننده مک با تشدید رنگ به همراه مات کنندگی که دارد و مرطوب و خنک کردن از خستگی پوست جلوگیری کرده و آرایش شما را تا ساعت‌ها تازه نگه میدارد.

بنر گل من و تو
تثبیت کننده آرایش مک
تثبیت کننده آرایش مک

نتیجه بررسی اسپری فیکس مک

اولش که اسپری فیکس استفاده نکرده بودم فک میکردم یه چیز اضافیه ! ولی وقتی رو صورتم اسپری کردم و دیدم چقد قشنگ کرمپودر فیکس کرد و نمای کرمپودر طبیعی کرد عاشقش شدم ! علاوه بر این اگه سایتون کم رنگه قبلش به براش کمی اسپری فیکس کننده اسپری کنید و بعدش سایه بزنید پیگمنتشو ۱۰ برابر میکنه

خب بریم سراغ نقد : این اسپری هم به عنوان پرایمر قبل از آرایش استفاده میشه و هم به عنوان فیکساتور بعد از آرایش، اگر میخواهید قبل از آرایش استفاده کنید باعث مرطوب شدن و خوابیدن کرم پودر روی پوست شما میشه و بعد از اتمام آرایش هم باعث ماندگاری، مات شدن پوست و طبیعی تر نشان دادن آرایش شما خواهد شد. راستی از کدر شدن آرایش جلوگیری میکنه و پوست را شاداب نشون میده.

همانوطر که در ویژگی های اون اومده این محصول بخاطر داشتن مواد معدنی و ویتامینها از خشکی پوست و در نتیجه ماسیدگی آرایش جلوگیری میکنه البته میتونید از اون برای رقیق کردن کرم پودر ،کانسیلر و ترکیب با سایه و هایلایتر ها استفاده کنید.تثبیت کننده آرایش مک دارای بافتی سبک و نرم است و موجب ایجاد طراوت و تازگی برای پوست شما خواهد شد و در کنار این ویژگی های پوستی صاف و یکنواخت بعد از آرایش برای شما خواهد داشت.

بهترین روش برای ثابت شدن سایه چشم و هایلایتر ترکیب کردنشون با اسپری فیکس مک هست چون هم باعث زیباتر شدن میشه و هم ریزش پیدا نمیکنه، در کل خیلی ازش راضی ام و فکر میکنم انتخاب خوبی هستش برای یک تثبیت کننده آرایش.

اسپری فیکس مک
اسپری فیکس مک

نحوه استفاده اسپری فیکس مک

درسته میتونید قبل از آرایش از اون به عنوان پرایمر هم استفاده کنید ولی بهتره بعد از آرایش، تثبیت کننده آرایش مک رو 30 الی 40 سانتی متری از صورت خود گرفته و روی قسمت های مختلف پوست اسپری کنید فقط دقت کنید که به هیچ وجه روی چشم ها اسپری نکنید چون باعث ایجاد مشکلات دیگه خواهد شد.

اگر شما هم از این محصول استفاده کردید و نظری داشتید که بقیه میتونند ازش استفاده کنند حتما در قسمت دیدگاه بنویسید ممنون

سایر بررسی های فیکس کننده ها:

نقد و بررسی تثبیت کننده آرایش فلورما

نقد و بررسی اسپری فیکس اربن دیکی URBAN DECAY