نقد و بررسی کانسیلر کالیستا مدل Cover Up+ نظرات مصرف کنندگان

بررسی کانسیلر کالیستا
بررسی کانسیلر کالیستا

نقد و بررسی کانسیلر کاور آپ کالیستا: سلام به همراهای همیشگی مجله گل من و تو، این مطلب راجع به نقد و بررسی یه کانسیلر ایرانیه که به واسطه کیفیت بالا و قیمت مناسبی که داره، خیلی پرطرفداره. البته نظرات مختلفی در موردش وجود داره که در ادامه سعی می کنیم به طور کامل بهشون بپردازیم. شما هم اگر تجربه ی استفاده از این کانسیلر رو دارین، خوشحال میشیم که نظراتتونو با ما به اشتراک بذارین.

توضیحات شرکت سازنده:

همانطور که در سایت گل من و تو بررسی کردیم کانسیلر یکی از لوازم آرایشی است که بیشتر خانم ها برای داشتن آرایشی جذاب تر از اون استفاده میکنن. کانسیلر کاور آپ کالیستا (Cover Up Concealer) محصولی است که برای از بین بردن لکه‌های پوستی استفاده می‌شود. این محصول مانند سایر محصولات برند کالیستا از بهترین مواد اولیه شرکت‌های اروپایی نظیر شرکت‌های سوئیسی و فرانسوی تولید شده و هیچ‌گونه عوارضی برای پوست ایجاد نمی کند.

کانسیلر کاور آپ کالیستا
کانسیلر کاور آپ کالیستا

با استفاده از این کانسیلر می‌توان ناهمواری‌های پوست، خطوط و چین‌ و چروک‌های ریز، نقاط پوستی، خال و هر چیز دیگری را که باعث ناصافی پوست می‌شود، کمرنگ نمود؛ به طوری که انگار هیچ وقت وجود نداشته است. بنابراین به آن دسته از خانم‌هایی که به دلایل مختلف بر روی پوست خود لکه‌ها و نقاط ریز دارند و نگران هستند که این موضوع در زیبایی‌شان تأثیر نامطلوب داشته باشد، پیشنهاد می‌شود تا کانسیلر کاور آپ کالیستا را امتحان کنند. این محصول در سه طیف رنگ بسیار روشن، روشن و متوسط تولید شده است که از رنگ پوست‌های روشن تا تیره را می‌تواند کاور کند.

بنر گل من و تو
ویژگی های کانسیلر کاور آپ کالیستا :
  • پوشش دهی متوسط
  • ماندگاری خوب
  • بافت سبک
  • مناسب برای انواع پوست
  • مناسب برای استفاده روزانه
کانسیلر کاور آپ
کانسیلر کاور آپ

نقد و بررسی کانسیلر کاور آپ کالیستا:

  • این کانسیلر کاور و پوشانندگی متوسط و قایل قبولی داره و بیشتر برای استفاده روزانه مناسبه. البته افرادی که تیرگی زیر چشمشون زیاده، انتظاراتشون با این محصول برآورده نشه.
  • موقع استفاده از کانسیلر کالیستا، فقط یه لایه ازش بزنین چون اگه زیاد استفاده کنین میماسه و خطوط اطراف چشم رو بد نشون میده.
  • این محصول برای پوستای چرب خیلی مناسبه ولی اگه پوست خشکی دارین و دلتون میخواد ازش استفاده کنین، حتما قبلش مرطوب کننده بزنین که پوستتون اذیت نشه.
  • از معایب کانسیلر کالیستا اینه که داخل خطوط زیر چشم جمع میشه و مات نیست . پیشنهادم بهتون اینه که حتما همراهش پنکک یا پودر فیکس استفاده کنین تا هم دوامش بیشتر شه و هم به مات شدنش کمک کنه.
  • تو سه رنگ c12، c11 و c13 موجوده که من رنگ متوسطش رو خریدم و راضی بودم از رنگش
  • حجمش 6 میل و قیمتشم تقریبا 30 هزار تومنه
بررسی کانسیلر کاور آپ کالیستا
بررسی کانسیلر کاور آپ کالیستا

بنظر من اگر دنبال یه کانسیلر با قیمت مناسب و برای استفاده روزانه هستید، این کانسیلر میتونه پاسخگوی نیازهاتون باشه

نظرات برخی از مصرف کنندگان:

  1. من ازش تهیه کردم کانسیلر خوبی هست و با توجه به ایرانی بودنش ازش راضی بودم، پوشش دهیش عاااالی نیست ولی به نظرم از مدیوم بالاتره و قیمت خیلی خوبی داره
  2. از نظر من به طرز عجیبی حجمش کم بود، اصلا نفهمیدم چی شد خیلی زود تموم شد و پوشانندگی کاملا متوسطی داره به نظر من ازش خرید نداره دوستانی که دنبال پوشانندگی کامل هست به هیچ وجه سراغ این محصول نرن
  3. من رنگ شماره13خریدم چون پوستم سبزه هست ولی بازم واسم روشنه کاور کمی داره البته من تا حالا کانسیلر دیگه نداشتم که بخوام مقایسه کنم ولی اگه بخوام دوباره کانسیلر بخرم دیگه اینو نمیخرم چون همون کار کرمپودرو میکنه
  4. چشمهای من را سوزاند بهتره کسانی که چشمهای حساس دارند از این کانسیلر استفاده نکنند
  5. فکر کنم نقاط قوتی نداشت شاید قیمت مناسبش که بازم ارزش خرید نداره ولی از نظر من اپلیکاتور کانسیلر خیلی بده به راحتی نمیشه کانسیلر را برداشت.

شما از کانسیلر کالیسا مدل کاور آپ استفاده کردید؟ راضی هستید؟ یا به نظر شما بهتر از این میشه پیدا کرد؟ حتما در بخش دیدگاه ها برامون بنویسید تا بقیه دوستان هم بتونن به راحتی خرید کنند

مطالب مرتبط :

کاربردها و استفاده از کانسیلر به شکل صحیح برای زیبایی

کانسیلر چیست ؟ نحوه صحیح انتخاب کانسیلر

نقد و بررسی کانسیلر مایع نارس NARS+ نظرات مصرف کنندگان