نقد و بررسی کرم ضدجوش اکنت از برند لامینین

بررسی کرم ضدجوش اکنت از برند لامینین
بررسی کرم ضدجوش اکنت از برند لامینین

نقد و بررسی ضدجوش اکنت لامینین : سلام عزیزان، امروز میخوایم یه محصول ارزون و باکیفیت ایرانی رو که برای پوست های مستعد آکنه ست، بررسی کنیم و ببینیم با توجه به عملکرد و قیمتش در مقایسه با نمونه های خارجی، خریدش تصمیم درستی هست یا نه؟ راستی برخی از نظرات مصرف کننده های این کرم رو هم قرار دادم که میتویند مطالعه کنید.

توضیحات شرکت سازنده:

کرم ضد جوش لامینین مدل Acnet دارای اثر آنتی سپتیکی بسیار قوی می باشد که با داشتن ویژگی بدون حساسیت و تحریک پوستی و همچنین اثرات کومدولیتیکی در در درمان جوشهای سر سیاه و سر سفید بسیار موثر می باشد.

ماده موثره اکنت Ac.Net که حاوی کمپلکس اولئانولیک اسید و نوردی هیدروگواریتیک اسید (NDGA) است.
– NDGA تنظیم کننده رشد سلولی و از هایپر کراتوز و التهاب پوست جلوگیری می کند.
– Oleanolic Acid که با مهار کردن آنزیم 5-آلفا ردوکتاز از ترشح زیاد چربیهای پوست جلوگیری می کند.

بنر گل من و تو
ویژگی های کرم ضدجوش اکنت لامینین:
  • مناسب برای صورت
  • جذب چربی زائد پوست
  • تاثیرگذار در مدت زمان کوتاه

نقد و بررسی کرم ضدجوش اکنت لامینین :

این کرم هم در درمان خود جوش و آکنه و هم در جلوگیری از ایجاد آکنه و شیوعش خیلی موثره و البته باید بگم واسه جوش های زیرپوستی خیلی کمک کننده نخواهد بود. حالا عملکردش به چه صورته؟

  1. چربی پوست رو کنترل و از ترشح بیش از حد غدد چربی جلوگیری میکنه در نتیجه مانع ایجاد جوش میشه
  2.  از طرفی باعث از بین رفتن جوش و آکنه های حتی مقاوم میشه

طریقه مصرفشم به این صورته که اول قسمتی از صورتتون رو که جوش داره، کامل با آب ولرم و شوینده(ژل، پن، …) بشورید و بعد روی نواحی دارای جوش و آکنه کرم رو بمالید (خود کرم جذب میشه و نیاز به شست و شو نداره)

این محصول حجمش 30 میلی لیتر و قیمتشم حدودا 30 هزار تومنه. فوق العاده نتیجه خوبی میده و این بازخورد رو خود بیمارها از فروشش تو داروخانه ها مشخص میکنن.

بررسی کرم ضدجوش اکنت لامینین
بررسی کرم ضدجوش اکنت لامینین

نظرات مصرف کننده ها:

  • خیلی خوبه من الان سومین باره که خریدم جوش ها رو رفع میکنه هیچ مشکلی از جمله خشک کردن و سوزوندن پوست ایجاد نمیکنه اگه سر جوش باز باشه موقع زدن ممکنه برای دو یا سه ثانیه یک احساس خیلی خفیف سوزش بده رایحه جالبی نداره البته سه الی چهار دقیقه بعد از زدن کرم به سرعت جذب میشه و بوش از بین میره تجربه من اینه که قبل از خواب صورت رو با یک شونیده بشورید و بعد کرم رو استفاده کنید صبح خودتون تاثیرش رو می بینید.
  • اول که شروع به استفاده کردم خوب بود اما بعد مدتی بی تاثیر شد
  • من این کرم رو استفاده کردم عالیه پزشکم به من توضیح داده بود که به خاطره خشک کردن جوش ها ممکنه باعث خشکی با سوزش بشه دوستان ولی اگه همراه با مرطوب کننده استفاده بشه هیچ مشکلی پیش نمیاد.
  • متاسفانه با اینکه با دستور پزشک مصرف کردم به شدت صورتم رو ملتهب کرد و باعث جوش های وحشتناک رو صورتم شد و به شدت پوست صورتم رو نازک کرد.
مطالب مرتبط :

نقد و بررسی موس اسنس مدل Mousse Makeup

نقد و بررسی بی بی کرم میشا missha

درمان جای جوش و پاکسازی پوست با 21 روش خانگی و طبیعی