نقد کامل ریمل دیپ رومنس مدل Maxi volume carbon black

بررسی ریمل دیپ رومنس مدل کربن بلک
بررسی ریمل دیپ رومنس مدل کربن بلک

نقد و بررسی ریمل دیپ رومنس مدل Maxi volume carbon black: سلام به همراهان عزیز مجله اینترنتی گل من و تو. این مطلب راجع به یه ریمل خیلی پرطرفداره. ریمل کربن بلک دیپ رومنس، ساخت کشور آلمانه و ویژگی بارزش حجم دهندگی خیلی بالاشه. هم چنین تا حدی مژه ها رو بلند هم میکنه. علاوه بر نقد، نظرات استفاده کننده ها و تشخیص اصل بودن این ریمل از نمونه های تقلبی رو هم میتونین تو این مطلب بخونید. راستی برای خرید ریمل نکاتی رو باید مد نظر داشته باشدی که در مطلبی جداگانه به اون پرداختیم حتما مطالعه کنید.

توضیحات شرکت سازنده:

ریمل دیپ رومنس مدل کربن بلک با ماندگاری، قدرت حجم دهندگی بسیار بالا و رنگدانه های فوق العاده مشکی چشمانی جذاب و متفاوت را برای شما به ارمغان می آورد.

این محصول با برس بلند و حرفه ای خود تمام مژه های شما را به صورت یکدست پوشش داده و با دارا بودن فیبر های ریز به مژه های طبیعی چسبیده و آنها را ضخیم و پرپشت نشان می دهد. هم چنین برس این ریمل را می توان در دسته برس های چند کاره قرار داد که هم موجب حجیم شدن مژه ها شده و هم آنها را بلند کرده و حالت میدهد.

بنر گل من و تو

ریمل کربن بلک دیپ رومنس با موم زنبور عسل غنی شده که هم موجب تقویت مژه ها و هم رشد ریز مژه ها می گردد. علاوه بر آن با دارا بودن واکس های طبیعی موجب براق شدن جلوه ی مژه ها می شود.

از ویژگی های دیگر این محصول میتوان به فاقد عطر و بو بودن آن اشاره کرد در نتیجه برای خانم هایی که به محصولات آرایشی حساسیت دارند، مناسب است. ماده ی موجود در مخزن این ریمل به صورت نیمه جامد است و بر اثر واژگونی سرازیر نمی شود.

هم چنین محصول مذکور بسیار سبک بوده و روی چشم هایتان سنگینی نخواهد کرد. همین طور به راحتی به کمک آب و سایر پاک کننده های آرایش چشم قابل پاک شدن است.

ریمل دیپ رومنس
ریمل دیپ رومنس
ویژگی های کلی ریمل دیپ رومنس مدل کربن بلک:
  • حجم دهندگی بسیار بالا
  • بلند کننده و حالت دهنده
  • ماندگاری بالا
  • دارای رنگدانه های فوق العاده مشکی
  • ضد حساسیت
  • دارای برس بزرگ و حرفه ای
  • دارای پروتئین ها برای تقویت مژه ها
  • دارای واکس های طبیعی جهت براق شدن مژه ها
  • بسیار سبک
  • فاقد پارابن و عطر

نتیجه بررسی ریمل دیپ رومنس مدل کربن بلک:

خب حالا بریم سراغ نقد و بررسی من. این ریمل بلند کنندگی و حجم دهندگی خیلی خوبی داره و یه جورایی مثل مژه مصنوعی عمل میکنه. رنگ مشکی خیلی خوبی داره. یه قسمت از فرچه اش کوتاه تر از قسمت های دیگشه که کمک میکنه اگر مژه هاتون به هم چسبید با این قسمت از هم جداشون کنید. شستن این ریمل راحته و نیاز نیست مژه هاتون کنده شه تا بتونید پاکش کنید. یه ایرادی که این ریمل داره و من دوستش ندارم اینه که یکم می ریزه، یعنی بعد 6 7 ساعت زیر چشمو سیاه میکنه تا حدی. حالت خیسی نداره و خیلی ام سبکه.

بررسی ریمل دیپ رومنس مدل کربن بلک
بررسی ریمل دیپ رومنس مدل کربن بلک

قیمت این ریمل تقریبا 100 هزار تومن و حجمشم 13 میلی لیتره و من حتما خریدشو پیشنهاد میکنم.

نظرات برخی از مصرف کنندگان:

  • ریمل عالی ای هست من با اینکه تقریبا هر روز استفاده میکنم حدود یه ساله که هنوز تموم نشده. به شدت مژه ها رو بلند و حجیم میکنه و با اینکه چشمام حساسه اصلا زیر چشمم نمیریزه. بهترین ریملیه که استفاده کردم.
  • من خیلی واسم مهمه که هم مژه هام بلند بشه و هم پرحجم اما این ریمل هایی که میگن دوکاره هستن به نظرم اشتباهه. من خودم یه ریمل حجم دهنده میگیرم و یه بلند کننده باهم که استفاده میکنم واقعا مژه هام تغییر زیادی میکنه. به نظرم این ریمل برای حجم دهندگی مناسبه.
  • خیلی خیلی طبیعی مژه هارو حجم‌ میده .اصلا چشمو خوشگل میکنه.
    فیلترم داره باعث میشه ماده اضافی نیاد روی برسش.ماندگاریشم خیلی خوبه.
  • من چندین بار این ریمل رو خریدم،بعد از گذشت چند ساعت زیر چشم می ریزه که البته همه ریملها همینطورن!

شما از چه مارک ریملی استفاده میکنید؟ آیا تجربه استفاده از ریمل دیپ رومنس رو داشتید؟ جتما تجربه و نظر خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی ریمل بیو مدل مجیک آیز

کامل ترین نقد و بررسی ریمل اپکس مدل White XXL Ultra Black

با انواع برس ریمل و کاربرد آن آشنا شوید