آیا کرم آبرسان گارنیه Nem Bombasi ارزش خرید داره؟

بررسی کرم آبرسان گارنیه Nem Bombasi
بررسی کرم آبرسان گارنیه Nem Bombasi

بررسی کرم آبرسان گارنیه Nem Bombasi : نقد داریم چه نقدی، نقد بمب آبرسان معروف گارنیه، این محصول آبرسان و مرطوب کننده پوست هست. همانوطر که میدونید کشور مبدا این برند فرانسه هست و نظرات مختلفی درخصوص اون در جاهای مختلف وجود داره که برخی از نظرات مصرف کننده ها رو هم در انتهای مطلب براتون میارم راستی این کرم تست درماتولوژی شده و پارابن هم نداره پس با من همراه باشید تا ببینیم ارزش خرید داره یا نه

توضیحات شرکت سازنده بمب آبرسان گارنیه

طبق گفته های شرکت سازنده این کرم پوست صورت را به طور عمیق مرطوب و آبرسانی می کند، همچنین در طول روز از پوستتان در مقابل آسیب های بیرونی محافظت خواهد کرد، با فرمول پیشرفته حاوی آنتی اکسیدان های مفید، پوست را تا 24 ساعت مرطوب میکند.طبق ادعای شرکت کرم آبرسان گارنیه با ساختار سبک سریع جذب پوست می شود و احساس چربی و سنگینی روی پوست به وجود نمی آورد و پوست را فوق العاده درخشان و صافی خواهید داشت.

ویژگی ها آبرسان گارنیه

  • مرطوب کننده و آبرسان عمیق پوست
  • ماندگاری 24 ساعته
  • مناسب تمامی پوست ها
  • فرمولاسیون حاوی هیالورونیک اسید، آنتی اکسیدان انار و آمله
  • درخشان کننده پوست
کرم آبرسان گارنیر
کرم آبرسان گارنیر

نقد و بررسی کرم آبرسان گارنیه مدل Nem Bombasi

خب حالا برسیم به نقد و بررسی این محصول، برای انواع پوست مناسبه اما بنظرم بیشتر برای پوستای نرمال تا خشک و پوستای دهیدراته مناسبه همانوطر که شرکت سازنده گفته سبکه ، زود جذبه و بافتش هم ژل کرمه از نظر من رنگ خوشگلیم داره که این کاملا سلیقه ای هست. در ادامه چندتا سوال که شاید برای شما هم پیش بیاد رو بررسی میکنم

بنر گل من و تو

کرم آبرسان گارنیه پوست رو چرب میکنه؟ من که ازش استفاده کردم چیزی در این خصوص ندیدم ازش و پوست من رو چرب نکرد

کرم آبرسان گارنیه مات میکنه؟ بازم نه مات کنندگی خیلی بالایی نداره

یه چیزی مابین این دوتا هست، پوست رو چسبناک نمیکنه و عطر خوبی هم داره(من عطرش رو دوست دارم و برام آزار دهنده نیست ولی اگه حساسین به عطر باید این موضوعو بدونید) و همچنین این کرم بر پایه آب هست. حاوی عصاره انار و آملا هست که آنتی اکسیدان و ویتامین سی دارن و از پوست در برابر رادیکالهای آزاد و آسیبهای محیطی محافظت میکنن.

ترکیبات کرم آبرسان گارنیه چیه؟

از نظر ترکیباتی اگه بخوایم دقیق بهش نگاه کنیم حاوی الکل دنات هست و پنجمین ترکیبشه، هایلورانیک اسید داره که پوست رو آبرسانی میکنه، پارابن نداره، تست درماتولوژی شده. راستی حجمش 50 میله و شاید خیلی ها توی عکس اون رو بزرگتر حس کنند.

بررسی کرم آبرسان گارنیه
بررسی کرم آبرسان گارنیه

نظرات مصرف کننده کرم آبرسان گارنیه Nem Bombasi

  1. درسته قیمت بالایی داره ولی حس میکنم ارزش خرید داره و بافت بسیار عالی داشت
  2. من ازش استفاده کردم و یک مقدار خیلی کم از اون برای کل صورت کافی هست.
  3. کرم خوبیه پوست رو مرطوب میکنه و سبکه، احساس سنگینی نمیده و رطوبت که ایجاد میکنه ماندگاری خوبی داره و از بوش هم خوشم اومد.
  4. من تازه این محصول رو خریدم و چند روزی نیست که ازش استفاده میکنم ولی وقتی میزنم روی صورتم احساس داغی میکنم و یکمی هم حس کثیفی به صورتم میده ولی هنوز راجب اثرات شادابیش روی پوست مطمئن نیستم، در کل بد نیست.

نکته مهم در بررسی کرم آبرسان گارنیه Nem Bombasi

توی بررسی های مختلف دیدم که این آبرسان ناراضی هم داره و برای بعضیا باعث سوزش میشه. من مشکلی باهاش نداشتم و در مجموع راضی بودم ازش و مشکلی نداشتم. حس خوبی میده به پوستم. پوستمو نرم میکنه و سبکه و آبرسانیش برام بیشتر از مرطوب کنندگیش هست.برای زیر میکاپم خوبه.

نظر شما در خصوص کرم آبرسان گارنیه Nem Bombasi چیه و آیا ارزش خرید داره؟ حتما نظر و تجربه خودتون رو در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

راستی حتما سایر بررسی های محصولات گارنیه رو بخونید.

بررسی و مقایسه شوینده های گارنیه

نقد و بررسی کرم شب گارنیر GARNIER

نقد و بررسی ماسک زغال سه کاره گارنیه