طرز تهیه دسر پان اسپانیایی با رسپی فوق العاده + ویدیو

طرز تهیه دسر پان اسپانیا
طرز تهیه دسر پان اسپانیا

طرز تهیه دسر پان اسپانیایی : از دسر های فوق العاده خوشمزه و لاکچری که میتونید برای مهمونی ها درست کنید همین پان اسپانیایی هست شما میتونید خیلی راحت و سریع این دسر خوشمزه را در خانه درست کنید، رسپی که براتون قرار دادم کاملا تست شده هست و در انتهای مطلب ویدیو مراحل تهیه را هم میتونید مشاهده کنید. پس با من همراه باشید تا این دسر رو درست کنیم.

مواد لازم برای تهیه دسر پان اسپانیایی

بیسکوییت پتی پور کاکائویی ۲بسته
تخم مرغ 2 عدد
شکر۱ و ۱/۲پیمانه
آرد سفید ۱/۲پیمانه
شیر ۴ پیمانه
نشاسته ذرت ۲ قاشق غذاخوری
وانیل۱/۲ قاشق مربا خوری
کره ۳۰ گرم
خامه صبحانه ۱۰۰گرم

طرز تهیه دسر پان اسپانیایی

برای شروع کار ابتدا بیسکوییت ها رو خرد کنید و مقداری ته لیوان بریزید (۱/۳لیوان) سپس تخم مرغ و شکر را با همزن بزنید تا حجیم و کشدار شود. حالا آرد و نشاسته ذرت را به شیر سرد اضافه کرده و خوب هم بزنید تا یکدست شود.

بنر گل من و تو

در این مرحله شیر را به مایه تخم مرغی اضافه کنید و خوب هم بزنید سپس روی حرارت ملایم قرار دهید و مدام هم بزنید تا به غلظت فرنی برسه در آخر وانیل و کره را اضافه کرده و از روی حرارت بردارید خامه صبحانه هم دمای محیط را بهش اضافه و سریع هم بزنید نبره.

مایه را داخل لیوانها روی بیسکوییت بریزید، یک لایه بیسکوییت یک لایه پودینگ و موز خرد شده و گردو بترتیب تا چند لایه میتونید تکرار کنید یا مثل من فقط کف لیوان بیسکوییت و بقیه ش پودینگ باشه ولی یادتون باشه نصف پودینگو که ریختید مقداری موز و گردو خرد شده حتما بریزید و بعد بقیه پودینگ را بریزید تا لیوان پرشود.

من انقدر درگیر بودم اصلا یادم نبود گردو و موز بذارم و بعد همونطور که تو کلیپ مشخصه یک تکه موز وسط پودینگ گذاشتم و گردو رو هم برای تزیین روش ریختم چون دیگه نمیتونستم کاریش بکنم، خب پودینگها رو به یخچال منتقل کنید هر چه بیشتر بمونه طعمها به خوردم هم میرن و خوشمزه تره برای مهمونیا هم یک روز قبلش درست کنید عالی میشه با خامه فرم گرفته روشو تزیین کنید و گردو و خرده شکلات یا یک تکه بیسکوییت بذارید، تزیینش به سلیقه خودتون انجام بدید.

ویدیو مراحل تهیه دسر پان اسپانیایی

نکات مهم پان اسپانیا

برای دو رنگ کردن پودینگ میتونید مواد رو نصف کنید و بهش شکلات آب شده یا پودر کاکائو بزنید

همانوطر که گفتم این دسر هر چه بیشتر تو یخچال بمونه خوشمزه تر میشه.

یک لیتر شیر معادل 4 لیوان میباشد.بیسکویت پتی بور یا هر نوع بیسکویت ساده دیگر.

مطالب مرتبط :

آموزش درست کردن پاناکوتا

طرز تهیه دسر شکلاتی اسپانیایی

آموزش دسر رنگی خوشگل و خوشمزه با پاناکوتا