طرز تهیه ناگت مرغ خانگی خوشمزه + ویدیو کامل

طرز تهیه ناگت مرغ خانگی
طرز تهیه ناگت مرغ خانگی

طرز تهیه ناگت مرغ خانگی : سلام دوستای خوبم خب نوبتی هم باشه نوبت دستور ناگت خوشمزه مون هست، یکی از غذاهایی که میتونید در زمان خیلی کم درست کنید همین ناگت هست که در انواع مختلف مرغ، گوشت، سبزیجات و میگو تهیه میشه، شاید اولین گزینه خرید از فروشگاه به ذهنتون برسه ولی میتونید خیلی رات با رسپی و ویدیو که در ادامه براتون قرار دادم این خوشمزه دوست داشتنی رو توی خونه درست کنید و در کنار خانواده از خوردنش لذت ببرید.

چرا میگم از بیرون نخرید چون به اون ناگت ها مواد افزودنی زده شده که برای سلامتی اصلا خوب نیست ولی دستور ناگت مرغ خانگی که در ادامه مطالعه میکنید کاملا سالم (اگه مرغ ها هم سالم باشه) هست اگر دوست دارید میتویند بجای پودر سوخاری از پودر ذرت هم استفاده کنید.

مواد لازم برای تهیه ناگت مرغ خانگی

⚠️این مقدار مواد ۲۲ عدد ناگت به من داد

بنر گل من و تو

3 عدد سینه مرغ بدون استخوان (برای نرمی ولطافت بهتر میتونید به مقدار مساوی ازترکیب سینه وران مرغ استفاده کنید)
سیر ۴الی ۵حبه
پیاز متوسط ۲عدد رنده شده
پنیر پیتزا ۱لیوان
سس خردل ۲ قاشق غذاخوری
ادویه؛نمک، فلفل قرمز، فلفل سیاه، پودر کاری به میزان لازم
خمیر وسط ۲عدد نان باگت
شیر چند قاشق غذاخوری
پودر سوخاری ( پانکو فلفلی باشه خوشمزه تره) برای مشاهده نحوه درست کردن پودر سوخاری خانگی اینجا مراجعه کنید.

طرز تهیه ناگت مرغ خانگی خوشمزه

برای این کار ابتدا سینه مرغ را با سیر چرخ کنید. و سپس بهش پنیرپیتزا، سس خردل و پیاز رنده شده که آبشو گرفتید اضافه کنید و داخل غذاساز میکس کنید. (بجای سس خردل میتونید سس گوجه تند بریزید.) حالا ادویه ها رو اضافه کنید.(ادویه ها رو بنا بر ذائقه خود بریزید برای همین مقدارشو ذکر نکردم) سپس خمیر داخل دو عدد نان باگت را بیرون آورده و روش شیر بریزید و چند دقیقه بذارید تا نرم بشه، سپس شیر اضافه شو با دست بگیرید و به مواد اضافه کنید.(بافت لطیفی به ناگت میده)

الان مواد رو خوب با هم مخلوط کنید ، داخل سینی بزرگ یک لایه پودر سوخاری بریزید سپس گوشت را روش پخش کنید، یک کیسه فریزر روش بکشید و با وردنه باز کنید.(قطر۱سانت) روش کامل پودر سوخاری بریزید و سینی رو بذارید داخل فریزر۱ساعت بمونه سپس کاتر دلخواه بزنید.

ناگت کاتر زده رو دوباره داخل پودر سوخاری بزنید قسمت کاتر زده هم آغشته شود.یک چوب بستنی از انتها بذارید داخل هر کدوم و دوباره بذارید فریزر یک ساعت بمونه، بعد بلافاصله تو روغن داغ شناور سرخشون کنید(حرارت کم)

ناگت مرغ
ناگت مرغ
ویدیو طرز تهیه ناگت مرغ خانگی

 

 

نکات مهم

پس از آماده کردن ناگت قبل از مرحله سرخ کردن میتوانید آن را در فریزر نگه داری کنید تا همیشه ناگت آماده داشته باشید.

توجه کنید هر یکی دو سری که ناگتها رو سرخ کردید باید روغن رو از صافی رد کنید تا آرد سوخاری که ته نشین شده و سوختن سری بعد به ناگتها نچسبه.

ناگت رو اگر کاتر نمیزنید، با دست شکل بدید اول داخل تخم مرغ بعد پودر سوخاری بزنید.

مطالب مرتبط :

کوبیده مرغ تابه ای فوق العاده خوشمزه مرحله به مرحله

طرز تهیه بالوتن مرغ به همراه سالاد نودل

طرز تهیه رول فیله مرغ با سبزیجات