نقد و بررسی ادکلن چلنج گاردن Challenge Garden

نقد و بررسی ادکلن چلنج گاردن Challenge Garden
نقد و بررسی ادکلن چلنج گاردن Challenge Garden

بررسی ادکلن چلنج گاردن Challenge Garden : یکی از ادکلن های ارزان با رایجه شرین و گرم که خیلی ها تعریفش میکنن چلنج هست که میخوام امروز در خصوصش صحبت کنم پس با من همراه باشید تا یک نقد کامل از این ادکلن داشته باشیم راستی نظر برخی از استفاده کننده های چلنج گاردن رو هم قرار میدم تا بتونید موقع خرید انتخاب درستی داشته باشید.

توضیحات شرکت سازنده

خب قبل از اینکه بررسی کنیم که این اکلن آیا برای خرید مناسب هست یا نه ببینیم چه ویژگی هایی برای اون در نظر گرفته شده و اصلا چه نت هایی داره پس همراه باشید.

ادکلن زنانه Challenge Garden با حجم 50 میلی‌لیتر از سری عطرهای جذاب با ساختار رایحه‌ای میوه‌ای و گلی است.این عطر با رایحه گرم و شیرین بسیار دلفریب و احساس برانگیز ویژه خانم های شیک پوش و جذاب است.این ادوپرفیوم با ماندگاری بسیار بالا و پخش بوی عالی فراموش نشدنی ، محرک و فوق العاده جذاب است .و مناسب برای روزهای سرد پاییز و زمستان است.
عطر زنانه چلنج با توجه به غلظت مطلوب در انواع ادوپرفیوم دسته‌بندی می‌شود، از پخش بو و ماندگاری خوبی نیز برخوردار است.

بنر گل من و تو

نوع رایحه : شیرین , گرم

ساختار رایحه : شکلات , میوه , وانیل , آب نبات , گل

نت آغازی : آبنبات و وانیل

نت میانی : نت های میوه ای و گلی

نت پایانی : مشک

ادکلن زنانه Challenge Garden
ادکلن زنانه Challenge Garden

بررسی ادکلن چلنج گاردن Challenge Garden

خب بهتره هر جنسی رو به نسبت قیمت اون مقایسه و بررسی کنیم ولی در کل ماندگاری خیلی خوبی داره و من از بوش فوق العاده راضی هستم این عطر قشنگ یه روز بوش میاد بوش هم شیرین هم تنده یه بوی خیلی خاصو شیکی داره که همه خانوما عاشقش میشن من که به عنوان یک ادکلن دم دست خیلی دوسش دارم توجه کنید که هنوز هم ادکلن های باکیفیتو قیمت کم پیدا میشه و اینکه از غذا و دارو مجوز داره و خیالتون راحت باشه، قیمتشم هم حدود 70 الی 100 خریدم

از نظر پخش بو هم خوبه از نظر من و روی لباس و بدن 6 الی 7 ساعت به خوبی بوش میاد ولی با گذشت زمان بوش کم میشه ولی یک روز کامل ته بویی از خودش داره که در این رنج قیمت خیلی خوبه و میتونید به عنوان هدیه ازش استفاده کنید و برای کسانی که دوستشون دارید هدیه بدید.

البته اینهم بگم که هرچند قیمتش پایینه ولی تو بازار تقلبی این هم هست و موقع خرید دقت کنید چون تقلبی اون ماندگاری در حد صفر داره و انگار پولتونو دور میریزید.

ادکلن چلنج گاردن
ادکلن چلنج گاردن
نظر برخی مصرف کننده ها:
  • خیلی عالی بود من خیلی ازش راضی ام نسبت به قیمت مناسبش خیلی خوبه
  • یکی از خوش رایه ترین و ملایم ترین عطر هایی بود که خریدم و اصلا سردرد نمیاره و شیشه زیبا داره که در کیف کمترین فضا رو اشغال میکنه و میتونه انتخاب خوبی برای استفاده روزانه هست.
  • بوی خوبی داره اما ماندگاری کمی داره وقتی ازش استفاده میکنم همه میپرسن چه ادکلن زدی
  • بوش خیلی ملایم و دخترونست من که عاشقشم کسایی که اکلت استفاده کردن و رایحش رو میدونن این عطر شبیه اکلت هست فقط پخش بوش کمه
مطالب مرتبط :

نقد و بررسی عطر و ادکلن تهران لیلا حاتمی

نقد و بررسی ادکلن فراگرنس ورد ECLAT La Violette

نقد و بررسی ادکلن تانگو سن سیرو