نقد و بررسی کامل کانسیلر هدی بیوتی مدل overachiever

بررسی کانسیلر هدی بیوتی مدل overachiever
بررسی کانسیلر هدی بیوتی مدل overachiever

بررسی کانسیلر هدی بیوتی مدل overachiever: سلام دوستان عزیز. این مطلب راجع به یه کانسیلر از برند معروف هدی بیوتیه. قبلا گفتیم که کانسیلرها، کرم پودرهای فشرده ای هستند که با غلظت بالایی که دارن همه عیوب و تیرگی های اطراف چشم رو پوشش میدن. کانسیلر مایع هدی بیوتی که محصول کشور آمریکاست، پوشانندگی و ماندگاری بالایی داره و برای داشتن آرایش بی نقص کمکتون میکنه. اگر دوست دارید بدونید این محصول چه ویژگی هایی داره؟ از چه موادی در ترکیباتش استفاده شده؟ نقاط و ضعف و قوتش چیه و خریدش پیشنهاد میشه یا نه؟ این مطلب رو تا انتها بخونید.

توضیحات شرکت سازنده:

کانسیلر مایع هدی بیوتی به سبب دارا بودن مواد مراقبتی در ترکیبات خود، علاوه بر پوشش نقاط تیره و سایر عیوب به حفظ سلامت پوست نیز کمک می کند. این محصول بسیار سبک و نرم بوده و روی پوست لطیف و حساس اطراف چشم سنگینی نمی کند. این کانسیلر علاوه بر اینکه چروک و تیرگی های دور چشم را پوشش داده و پوستی جوان و شاداب برایتان به ارمغان می آورد، دارای ماندگاری بالایی بوده و تا ساعت ها دوام خود را حفط می کند بنابراین نیاز به تجدید نخواهد داشت.

یکی دیگر از ویژگی های دوست داشتنی کانسیلر هدی بیوتی خاصیت آبرسانی آن است که به لطافت و سلامت هرچه بیشتر پوست نازک و حساس اطراف چشم کمک میکند. این محصول دارای عصاره جریکو رز است که منجر به نرم کنندگی و آرام بخشی آن می شود. هم چنین عصاره چای سبز موجود در آن در رفع تیرگی ها بسیار موثر بوده از پوست از پوست اطراف چشم در برابر تغییر رنگ محافظت می کند.

بنر گل من و تو

کانسیلر هدی بیوتی پوشش مات و مخملی دارد و به هیچ عنوان باعث خشکی و کشیدگی پوست نمی شود و حتی دارای خاصیت خنک کنندگی نیز می باشد.

این کانسیلر ضد حساسیت، ضدآب و تعریق بوده و برای انواع پوست های خشک، مختلط و چرب مناسب است.

بررسی کانسیلر هدی بیوتی
بررسی کانسیلر هدی بیوتی
ویژگی های اصلی کانسیلر هدی بیوتی مدل overachiever:
  • ماندگاری طولانی
  • پوشش بسیار بالا (فول کاور)
  • کمک به نرمی و شادابی پوست
  • بسیار سبک و پخش سریع
  • فینیش مات و مخملی
  • دارای پیگمنت بالا
  • بدون اکسید شدن و ماسیدگی
  • جلوگیری از سیاهی و تغییر رنگ پوست
  • خنک کننده و آبرسان
  • دارای خاصیت بازسازی سلول ها
  • ضد حساسیت
  • ضد تعریق و ضد رطوبت
  • مناسب برای انواع پوست

نتیجه استفاده و بررسی کانسیلر هدی بیوتی:

این کانسیلر ۲۰ رنگ مختلف داره، به خاطر حالت کرمی که داره موقع زدن اصلا خشک نیست و محو کردنش خیلی راحته ولی بعد از خشک شدن کاملاً ماتِ مات میشه، من عادت دارم حتما کانسیلر رو با پودر فیکس کنم برای همین این کانسیلر هم اصلا بین خطوط چشمم نرفت، از لحاظ سبک بودن زیر چشم معمولیه نه سنگین نه خیلی سبک، خوبه ولی در کل کانسیلرهای با این پوشش برای روزانه مناسب نیست و‌برای مهمونی و … خوبه استفاده بشه.

فوق العاده پیگمنتش بالاس، بدون اغراق با زدنِ یک نقطه اندازه یک عدس برای زیر و روی هر پلک کافیه و از لحاظ پوشش به نظرم تقریباً رو به بالا هست ولی ۱۰۰٪ فول کاور نمیشه گفت.
از لحاظ ماندگاری هم خیلی خوبه پکیجینگ خاص و جالبی که داره رو دوست دارم، قشنگ میشه تا آخرین قطره اش رو استفاده کرد که هدر نره.

نوع اپلیکاتورش هم جوری هست که موقع زدن زیر پلک رو خنک میکنه و حالت ضد خستگی براش ایجاد میکنه و عالیه

۱۰ میل هست و ۳۰ دلار قیمتشه که میشه تقریبا۶۰۰ هزار تومن. پس مواظب باشید قلابی نخرید. هدابیوتی تو ایران نمایندگی نداره پس از جای معتبر خرید کنید تا پوستتون آسیب نبینه.تا یک سال بعد از باز شدن هم تاریخ مصرف داره.

بررسی کانسیلر هدی بیوتی
بررسی کانسیلر هدی بیوتی

نکته: البته موقع انتخاب رنگش حواستون باشه که این کانسیلر زمانی که خشک و مات میشه یکمی اکسید(تیره) میشه.

مقایسه:

خلاصه به نظرم خوب بود فکر میکنم کانسیلر تارت نسبت به این کمتر اکسید میشه ولی ماندگاری هدی بیوتی بیشتره. پیشنهاد میکنم قبل از خرید نقد کانسیلر میبلین و تارت رو هم که خیلی پرطرفدارن و توی سایت قرار داده شدن، بخونید. قیمتشم که خب یه خرده بالاست ولی عوضش باکیفیته.

خب دوستان شما از چه کانسیلری استفاده میکنید؟ تجربه استفاده از کانسیلر هدی بیوتی مدل overachiever رو داشتید؟ فکر میکنید چه کانسیلرهایی رو میشه جایگزین این محصول کرد؟ خوشحال میشیم که نظراتتون رو در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بذارید.

مطالب مرتبط :

کاربردها و استفاده از کانسیلر به شکل صحیح برای زیبایی

انواع کالر کورکتور و تفاوت آن با کانسیلر در چیست؟

نحوه تشخیص سایه هدی بیوتی اصل از فیک