ویدیو آموزش ماسک جو دوسر فوق العاده

آموزش تهیه ماسک جو دوسر
آموزش تهیه ماسک جو دوسر

آموزش تهیه ماسک جو دوسر : جونم براتون بگه كه اين ماسك جو دوسر با محتويات ديگه اش خيلى فايده و خيلى هم پوست رو نرم و لطيف ميكنه! ضد جوشه و خود جو دوسر چربى اضافه پوست رو ميگيره! اگر پوستتون به موز حساسيت داشت اين ماسك رو ميتونيد با شير خالى هم درست كنيد يا حتى با آب! ولى مقدار جو رو بيشتر بريزيد كه خمير بشه! البته خواص این ماسک برای پوست صورت شما رو هم در ادامه مطالعه کنید.

درسته جو دوسر با انواع پوست سازگاری داره ولی قبل از اينكه بزنيد تست كنيد تا خدايى نكرده به موادش حساسيت نداشته باشيد

ویدیو آموزش تهیه ماسک جو دوسر

برای درست کردن این ماسک به جو دوسر آسیب شده نیاز داریم ولی نباید زیاد پودرش کنید، از دیگر مواد لازم برای این ماسک موز و شیر کم چرب هست خب حالا که مواد اولیه مورد نیاز رو اماده کردید یک سوم از از موز رو تیکه تیکه کنید و داخل یک ظرف بریزید و سپس با استفاده از چنگال اون رو خوب له کنید، سپس دو قاشق غذاخوری شیر و 3 قاشق غذاخوری پودر جو دوسر بهش اضافه میکنیم و سپس خوب مواد رو با هم مخلوط میکنیم.

بنر گل من و تو

حالا این ماسک رو روی پوستتون قرار بدین و اجازه بدین که کاملا خشک بشه و سپس با استفاده از آب ولرم اونو بشورید ، سعی کنید موقع شستشو پوست صورتتون رو ماساژ بدین.

نکات مهم ماسک جو دوسر

•البته اين بدونيد كه ماسك ها با استفاده مداوم نتيجه خودشونو بهتر نشون ميدن!
•مثلا اين ماسك رو هفته اى ١ الى ٢ بار بزنيد، متناسب با نياز پوستتون!

خواص جو دوسر براى پوست:

1-آنتى اكسيدانه يعنى ضد پيريه
٢-ضد جوشه و چربى پوست رو كنترل ميكنه
٣-ضد التهابه
٤-لايه بردارى ميكنه
٥- پوست رو روشن و لطيف ميكنه

جو دوسر حاوی 18 نوع آمینو اسید مختلفه که برای پوست لازم و ضروری هستند! اسیدهای آمینه مثل بلوک های ساختمانی در بدن هستند و نقش مهمی در بازسازی بافت های بدن دارند. علاوه بر این جو دوسر منبع خوبی از انواع ویتامین ها مثل ویتامین B، مس، روی، سلنیوم، تیامین و اسیدهای چرب امگا 3 است که همگی برای حفظ سلامت و زیبایی پوست مفید هستند.

مطالب مرتبط :

طرز تهیه ماسک خرمالو در خانه ضد چروک

طرز تهیه ماسک سیاه خانگی

طرز تهیه ماسک آبرسان و ضد خشکی