ویدیو نحوه درست کردن ماسک تابستونی با سدر و عسل

نحوه درست کردن ماسک تابستونی سدر و عسل
نحوه درست کردن ماسک تابستونی سدر و عسل

نحوه درست کردن ماسک تابستونی با سدر و عسل : با اومدن تابستون و گرماى شديد اين روزا ( كه تازه جنوبيا بيشتر درگيرش هستن ) منم تصميم گرفتم ماسكى كه تابستونا درست ميكردم ميزاشتم و براتون ويديوشو بگيرم . اين ماسك استفادش براى هر روز آزادِ و از ویژگی های بارز اون براى آبرسانى و لطافت پوست و ريلكس شدنش عاليه

نحوه درست کردن ماسک تابستونی سدر و عسل

مواد لازم برای درست کردن این ماسک

سک قاشق چای خوری سدر

بنر گل من و تو

یک قاشق چای خوری سدر

ژل آلوورا

برای درست کردن ماسک هر سه مواد را در یک ظرف ریشخته و خوب مخلوط میکنیم، و سپس با استفاده از یک براش تمیز روی پوست صورتتون بزنید و به مدت 15 الی 20 دقیقه هم اجازه بدین روی پوستتون بمونه، اگر تا 20 دقیقه خشک نشد هم باید اونو با استفاده از آب ولرم بشورید.

توجه داشته باشید که : سدر و عسل نياز به تست حساسيت داره ، حتما اول تست كنين اگه مشكلى نبود و خارش و حساسيت نداشت به همه ى پوستتون بزنيد.

نکات مهم ماسک تابستونی با سدر و عسل

از ویژگی های این ماسک خنک کنندگی اون هست که فوق العاده عالی عمل میکنه و اینکه سدر میتونه به عنوان یک اسکراب عمل کنه و سعی کنید که بعد از زدن روی پوست ماساژ بدین تا عمل اسکرابی سدر عمل کنه ، البته اگه میخواید به عنوان اسکراب استفاده کنید هفته ای دو روز با ماساژ و بیقه روزها به صورت عادی استفاده کنید.

اگه زيادتر درست كردين ميتونين ٤ روز تو يخچال نگه داريد و استفاده كنين . نوشيدن آب رو فراموش نكنين كه تو اين گرما واقعا هم بدن هم پوستتون به آب بيشترى نياز داره تا سالم باقى بمونه.

ویژگی های سدر برای پوست
  1. بهبود زخم های قدیمی پوست
  2. خنک کننده برای کسانی که پوستشتون در گرما اذیت میشه
  3. لایه بردار قوی
  4. نرم و شفاف کردن پوست

ویدیو از سپیدار صیفی

مطالب مرتبط :

آموزش ساخت ماسک لایه بردار قهوه

ویدیو آموزش ماسک جو دوسر فوق العاده

طرز تهیه ماسک خرمالو در خانه ضد چروک