پرایمر بنفش اسمش باکس؛ بهترین پر کننده منافذ باز صورت

بررسی پرایمر بنفش اسمش باکس
بررسی پرایمر بنفش اسمش باکس

بررسی پرایمر بنفش اسمش باکس: سلام به همراهان عزیز مجله اینترنتی گل من و تو. در مطالب قبلی راجع به پرایمر و انواع مختلف اون صحبت کردیم. یکی از مدل های پرطرفدار پرایمر، پر کننده منافذ باز پوسته. کمپانی آمریکایی اسمش باکس، پرایمر بنفش خودش رو در همین راستا به بازار عرضه کرده که با پوشوندن منافذ، پوست رو صاف و یکدست کرده و موجب افزایش ماندگاری آرایش میشه. تو این مطلب توضیحات کامل راجع به این پرایمر و ویژگی هاش میدیم و به نقد و بررسی پرایمر بنفش اسمش باکس می پردازیم.

توضیحات شرکت سازنده:

پرایمر بنفش اسمش باکس فاقد چربی بوده و با کنترل و تعدیل چربی پوست، از ایجاد جوش و سایر مشکلات پوستی ناشی از ترشح چربی های اضافه جلوگیری می کند. این محصول با پوشاندن و کوچک کردن روزنه های پوست، پوست را صاف و یکدست کرده و ظاهری مات به آن می دهد. به علاوه ضدتعریق و ضد رطوبت بوده و همین موجب افزایش دوام آرایش می گردد.

با توجه به این که پرایمر بنفش اسمش باکس فاقد چربی می باشد، برای پوست های چرب و مختلط مناسب تر است. همچنین این پرایمر فوق العاده فاقد پارابن، تالک و عطر بوده و از این رو باعث ایجاد حساسیت نمی شود. میتوان این پرایمر را هم به تنهایی و هم با سایر محصولات آرایشی استفاده کرد.

بنر گل من و تو
ویژگی های اصلی پرایمر بنفش اسمش باکس:
  • پر کننده منافذ باز پوست
  • فاقد چربی
  • بافت نرم
  • فینیش مات
  • ضدتعریق و ضد رطوبت
  • مناسب پوست های چرب و مختلط
  • ضدحساسیت
  • فاقد عطر و پارابن
  • ماندگاری بالا
بررسی پرایمر بنفش اسمش باکس
بررسی پرایمر بنفش اسمش باکس

نتیجه استفاده و بررسی پرایمر پرکننده منافذ اسمش باکس:

اولین نکته اینکه این محصول یک پرایمر مات کننده و پوشاننده منافذ باز روی صورته و باید بگم به صورت کاملا محسوسی این کار رو انجام میده. بافت این پرایمر یه حالت مخملی غلیظی داره و می تونم بگم یه پرایمر سبک نیست و من روی پوستم حسش می کنم.(به شخصه عاشق این حسم) درباره بوش باید بگم که خیلی بوی مشخصی نداره برای کسایی که به بو حساسن گفتم.

خصوصیتی که بیش از همه توی این پرایمر دوست دارم مات کنندگی عجیبشه این پرایمر واقعا خیلی سریع همه چیز رو مات می کنه و روی پوست فوق العاده چربی مثل من باید بگم که واقعا خیلی عالی بود! این پرایمر رو بیشتر به پوستای مختلط و چرب پیشنهاد میدم تا پوستای خشک.

پرایمر بنفش اسمش باکس دو سال تاریخ مصرف داره و من پیشنهاد میکنم سایز کوچیکش رو تهیه کنید. چون از اونجایی که من برای استفاده روزانه پرایمر رو توصیه نمیکنم، سایز کوچیکش پاسخگوی نیازتون خواهد بود. من خودم سایز 12 میلی لیترشو تهیه کردم 400 هزار تومن و قیمت فول سایزش یعنی 30 میلی لیتر در حال حاضر حدودا 760 هزار تومنه.

بررسی پرایمر بنفش اسمش باکس
بررسی پرایمر بنفش اسمش باکس
خب حالا سوالات اساسی:

1. آیا واقعا منافذ صورتو می پوشونه؟ بله می پوشونه
2. آیا یه پوست پرتقالی رو تبدیل به پوست بچه می کنه؟ به هیچ عنوان و خیر
3. آیا ماندگاری میکاپ رو واقعا بالا می بره؟ بله کاملا
4. آیا برای استفاده روزانه خوبه؟ پیشنهاد نمی کنم، برای استفاده روزانه بهتره از زیر کرم پودر، مرطوب کننده استفاده کنید.

[button type=”3d” color=”#f97f7b” target=”_blank” link=”https://affstat.adro.co/click/15e44ffb-c53f-426f-8741-d39a20b48d4a”]پر فروش ترین پرایمرها[/button]

نحوه مصرف:

راجع به نحوه استفاده از این پرایمر باید بگم که بهتره مقدار مورد نیاز از اون رو روی انگشت بریزید و بعد به صورت ضربه ای روی منافذ باز صورت و خطوط بزنید. نیاز نیست که به کل قسمت های صورت بمالید.

این پرایمر با پرایمر نیکس که قبلا نقدش در سایت قرار داده شده مقایسه میشه. به نظر من هردو خیلی خوبن ولی من نیکس رو ترجیح میدم

خب دوستان آیا شما تجربه استفاده از این پرایمر رو دارید؟ اگر بله، خوشحال میشیم که این تجربه رو با ما به اشتراک بذارید و اگر نه، بگید از چه پرایمری استفاده می کنید و راضی هستید یا خیر؟

مطالب مرتبط :

بررسی پرایمر مات کننده گلدن رز

بررسی پرایمر Pore fessional بنفیت

بررسی پرایمر نیکس مدل pore filler