گل شمعدانی در فنگ شویی : راز های جذب فراوانی با نگهداری شمعدانی

گل شمعدانی در فنگ شویی
گل شمعدانی در فنگ شویی

واقعا شمعدانی در فنگ شویی خوبه؟ گل شمعدانی و نگهداری از اون توی خونه های ایرانی ها از سالیان خیلی دور مرسوم بوده، آدمای اون دوره زمونه چیزی از گل شمعدانی در فنگ شویی و قوانین جذب فراوانی نمیدونستن اما حتما یه حس خوب و آرامشی رو احساس کردن که انقدر اونهارو توی پرورش گل و گیاه پر شور نگه داشته . چه گل شمعدانی چه گل های دیگه جدا از بحث های علم فنگ شویی حس خوب زنده بودن ، پژمرده شدن و ناامیدی و حتی مرگ رو بهمون یادآور میشه و گاها  زنده شدن دوباره رو ممکن میکنه. 

پس در ادامه اگر با من همراه باشید بهتون میگم که اصلا در فنگ شویی اسمی از شمعدانی اومده یا نه و اینکه میتونیم از گیاه شمعدانی در فنگشویی استفاده کنیم یا نه اگر آره باید کجای خونه قرار بدیم؟ پس تا انتهای مطلب همراه من باشید.

گیاه شمعدانی در فنگ شویی

معرفی گل شمعدانی : گیاه شانس، سلامتی و ثروت 

قبل هر حرفی بیاید و یکم این گیاه رو به شما معفی کنم، اسم این گیاه شمعدانی هست که در انگلیسی به اون Geranium میگن و بیشتر از 400 انواع شمعدانی مختلف در دنیا وجود داره که توی ایران میتونید چند گونه ی مختلف و زیبایی از اون رو پیدا کنید.
تعداد برگ های گل شمعدانی معمولا پنج تاست و رنگ های گل اون ازسفید تا بنفش میتونه باشه ، میتونید جزئیات کامل گل شمعدانی و نگهداری و تکثیر گل شمعدانی رو اینجا کاملتر بخونید . 
7 گیاه دیگه که توی علم فنگ شویی برای جذب شانس به اونها اشاره شده : 
کائوچو/ گیاه سانسوریا/ گیاه یشم/ اکالیپتوس/ بامبو خوش شانس/ درخت پول/ فیکوس جینسینگ که در مطلبی جداگانه 17 از بهترین گیاهان ثروت ساز در فنگشویی رو معرفی کردم که حتما مطالعه کنید.

بنر گل من و تو

گل شمعدانی در فنگ شویی هست یا نه؟

خب بیاید بریم و اصل ماجرا رو بررسی کنیم، نیوپورت نیوزمیگه – چندین سال پیش برای اولین بار در برنامه رادیویی عمومی کتی لوئیس “بشنو/بگو” (FM 89.5)، الن وایتهرست، مشاور فنگ شویی را ملاقات کردم. من از همون موقع الن را تحسین می کنم چون اون به مردم کمک می کنه تا یاد بگیرند که چگونه با محیط خودشون ارتباط و هماهنگ برقرار کنند و درست زندگی کنند.

فنگ شویی هم یعنی همین ، خودت رو با محیط اطرافت منطبق کن و حالشو ببر! 
یه سری اصول اولیه که بهتون یاد میده چیکار کنید ، البته یکم اگه به کارهایی که در طول هفته انجام میدید دقت کنید حتما متوجه میشید که چه کارهایی حالتون رو خوب میکنه و شمارو شاداب و سرزنده نگه میداره . 
الن میگه: یه چیز ساده بکار مثلا “گل شمعدانی قرمز بزرگ” حتما حالتو خوب میکنه! 

دقیقا از همین جا بود که شمعدانی به عنوان یک گیاه در فنگشویی مطرح شد و گفتن میشه به عنوان عنصر چون در مکان هایی که میشه از عنصر چون استفاده کرد شمعدانی گذاشت.

مزایای علم فنگ شویی چست؟

مزایای فنگ شویی در زندگی ما یا همون آورده ی علم فنگ شویی که این همه راجع بهش صحبت میشه چیه ؟ به طور کاملا خلاصه همیناست : ثروت، فراوانی، شهرت ، سلامتی و خوش شانسی.

فنگ شویی انجام میدم ولی چرا کار نمیکنه؟

فنگ شویی همه چیز در مورد جذب فراوانی به زندگی شماست، اما درهم برهمی و بی توجهی به محیط اطراف شما می تونه مانع بزرگی باشه که جریان آسون این فراوانی رو به زندگی شما مسدود بکنه .
 به هم ریختگی تو فنگ شویی به عنوان هر چیزی ناتمام، استفاده نشده، حل نشده، فقط تحمل شده و به طور نا امید کننده ای به هم ریخته تعریف میشه . پس تنبلی رو بزارید کنار به محیط اطرافتون، محل کارتون یا خونه و ماشینو … توجه بیشتری بکنید و به بی نظمی و زندگی انگل وارتون پایان بدید . بی نظمی باعث ایجاد رکود میشه و بنابراین انرژی رو تو ذهن کم میکنه . این امر به جای انجام و حس مثبت امروز، حس تعلل و ذهنیت منفی به تعویق انداختن کارهارو به فردا تشویق می کنه . 
 زیاد حرف زدم ، از موضوع اصلی دور نشیم و بریم ببینیم شمعدونی قرمز چه خبرای خوبی رو برامون میخواد بیاره.

گل شمعدانی در علم فنگ شویی:

در قست های قبلی با هم در مورد گل شمعدانی و علم فنگ شویی جداگونه صحبت کردیم، حالا بریم ببینیم اینها چه ارتباطی باهم دارن و چه راز های نهفته ای توی این گل شگفت انگیز هست. 
گل شمعدانی در علم فنگ شویی جزو اون دسته از گل و گیاه هایی هست که برای جذب ثروت و فراوانی به افراد توصیه میشه .  گل های گیاه شمعدانی رنگ های مختلفی داره که هرکدوم معنای خاصی دارن ، بریم بررسی بکنیمشون . 

رنگ های گل شمعدانی در فنگ شویی
رنگ های گل شمعدانی در فنگ شویی

رنگ های گل شمعدانی در فنگ شویی

برای جذب فراوانی گل شمعدانی با رنگ های مختلف چه معنایی دارن و کجا باید قرار بدیم ؟ یه موضوع خیلی مهم برای گرفتن بهترین نتیجه :

شمعدانی قرمز در فنگ شویی:

حتما شما هم این رو میدونید که  رنگ قرمز نماد عشق ، جنب و جوش ، شور و زنده بودنه . قرمز به خوش شانس ترین رنگ در فنگ شویی معروفه و میتونید این رنگ رو چه توی گیاهان بلکه تو تمام اجزا و اشیائی که مربوط به فنگ شویی هست ببینید . سمت چپ ورودی در خونتون یا محل کارتون قراربدید. (سمت چپ ، جوری که از خیابون به ورودی نگاه میکنید)

شمعدانی با گل صورتی یه پیشنهاد بی نظیر برای زوج ها :

شمعدانی با گلهای صورتی تو یه گلدون سفید یه دعوت نامه خوش بو و اغوا کننده برای عشقه، این گلدون رو کنار تخت خودتون بزارید  تا در عرض 27 روز از عشق زندگی خود تماس بگیرید. گذاشتن دو تا گلدون روی هر دو میز کنار تخت باعث ایجاد تعادل و اشتیاق در هر رابطه عاشقانه موجود میشه. 

میدان شهرت یعنی چی؟

گل شمعدانی برای جذب شهرت : اگه میخواین توی رشته ای که در حال کار کردن در اون هستید یا برای ارتقاء و جلب اعتماد و توجه بدردتون میخوره ، برای اتفاق افتادن این امر باید میدان شهرت خونه یا محل کارتون رو پیدا کنید . خیلی راحته، مرکز فضایی که در اون هستید رو پیدا کنید و یه گل شمعدانی باگل های قرمز بزارید(میتونید از هر گل دیگه ای که گل های قرمز داره استفاده کنید). این یه مکانه برای آتش و گرما. برو جلو و روشن شو!
گذاشتن گل‌های قرمز عمدتاً تو هر چیدمانی روحیه رو تقویت می‌کنه و همچنین راه‌هایی رو برای شما ایجاد می‌کنه که به خاطرحرفه ای که دارید معروف بشید.

گل شمعدانی ارغوانی یا بنفش در فنگ شویی:

این رنگ نماد سلطنت و فراوانی هست، قرار دادن شمعدانی بنفش روی میز ناهارخوری، فراوانی میاره . بنفش رنگیه که بیشتر با امپراطورها و پادشاه ها در علم فنگ شویی مرتبط هست. اتاق ناهار خوری مکانی هست که بیشتر به عنوان جایگاه فراوانی شناخته میشه، بنابراین، ترکیب تمام انرژی ها باعث تقویت کلی و سالم کل فضای خونه یا محل کار میشه . شمعدانی یا پلارگونیوم در کنار بنفشه و کاکتوس ها تقریباً محبوب ترین گیاه آپارتمانیه .

شمعدانی یه گیاه تزئینی فوق العاده زیبا و بی دردسره، گرمترین هوارو تحمل میکنه و هر فضای داخلی رو تزئین می کنه . با این حال یه سری خرافات در مورد این گل وجود داره ، مثلا مردم به یه سری از تصادفات اشاره کردن: او یک گل شمعدانی کاشت و شکست رو جذب کرد. خرافات منفی عمدتاً مربوط به روابط جنسیتی و مربوط به زنان میشه. اعتقاد عمومی بر اینه که شمعدانی یه گل رده بالاست و رشد همزمان چندین نوع پلارگونیوم (شمعدانی) تو یه خونه خیلی خطرناکه (البته توجه داشته باشید که این خرافات رو نشنیده بگیرید و این گل خفن که عزیز دل همه ست رو داشته باشید). برای تکثیر شمعدانی یه مطلب جدا با جزئیات خوب نوشتیم میتونید بخونید .

محل شمعدانی برای جذب ثروت
محل شمعدانی برای جذب ثروت

گل شمعدانی و درخت پول آهنربای جذب ثروت:

شمعدانی با گل های قرمز و صورتی آهنربا برای روابط عاشقانه هستن. این گیاه افراد رو آرام میکنه، با خلق و خوی محیط کار منطبق میشه و به یادگیری کمک می کنه. برای بچها، گل شمعدانی یه مشوق خوب برای افزایش خلاقیته. برای آرام کردن روابط  خانواده، شمعدانی سفید رو روی طاقچه بزارید، نزاع و بحث ها بلافاصله تموم میشن. به طور کلی گل های سفید منادی تولد یک فرد جدید هستن.

اثرات ملموس گل شمعدانی:

اولا، این گل یک آلرژن قویه یعنی چی؟ یعنی گرده گل که تو اطراف خونه پخش میشه، باعث رینیت آلرژیک، سرفه، اشک ریزش و سایر مشکلات جدی تر میشه. اگر این علائم رو احساس کردید، از شر حیوان خانگی سبزتون خلاص بشید.
پرورش گل شمعدانی برای افراد حساس به بو توصیه نمیشه. عصاره های فرار شمعدانی هوای داخل خانه رو تصفیه میکنن، اما این عطر می تونه باعث سردرد و کاهش الگوهای خواب بشه .

آیا گیاه شمعدانی برای گربه سمی هست؟

 در گربه ها این گیاه باعث مسمومیت شدید میشه. اکیداً توصیه میشه که گلدون‌های گلتون رو طوری قرار بدید که دست حیوانات خانگی به اونها نرسه.

گلدون شمعدانی رو برای جذب فراوانی کجا بزاریم؟ 

فضای جنوب شرقی خانه، محل کار یا باغچه بهترین محل برای این گلهاست، اگرچه میتونید اون رو دو طرف درب ورودی هم بزارید .

واقعا شمعدانی هوا رو تازه میکنه؟

برگ های شمعدانی تعداد زیادی مواد فرار تولید میکنه که این مواد هوا رو از میکروارگانیسم های مضر پاک می کنن و خانه رو با عطر و بوی تازه دلپذیر پر میکنن . 

آیا گل شمعدانی در فنگ شویی شانس میاره؟

 شمعدانی نماد شادی، سلامتی و دوستی است و توی علم فنگ شویی بارها برای جذب فراوانی، ثروت و شانس توصیه شده.

گل شمعدانی در فنگ شویی برای جذب تمام خوبی هایی هست که ممکنه اطرافتون داشته باشید و توجهی بهشون نکرده باشید و یا ممکنه گل شمعدانی داشته باشید و نماد رنگ های مختلف گل شمعدانی یا محل دقیق قرار دادن اونهارو ندونید، تو این مطلب تلاش کردم خلاصه و مفید بهتون کلیت ماجرا رو بگم، امیدوارم دوست داشته باشید و براتون کاربردی بوده باشه. شما چه تجربه ای از شمعدانی و فنگ شویی دارید؟ حتما در بخش دیدگاه برای ا بنویسید.