با انواع برس ریمل و کاربرد آن آشنا شوید + پرفروش ترین ریمل

کاربرد انواع برس ریمل
کاربرد انواع برس ریمل

کاربرد انواع برس ریمل : از لوازم آرایشی که تمامی خانم ها از اون استفاده مینند ریمل هست و جزو جدا نشدنی تمامی کیف های آرایش هست ، در انتخاب و خرید ریمل باید به نکاتی توجه کنید که در مطلبی جداگانه به آن پرداختیم ولی یکی از اجزا اصلی ریمل برس آن هست که در شکل ها و انواع مختلف وجود دارد که هر کدام کاربرد خاص خودش را دارد ما در این مطلب به شما کمک میکینم که یک ریمل خوب با برس متناسب باش ما تهیه کنید. پس با ما همراه باشید.

ریمل با برس ضخیم THICK BRISTLE WAND

در بیشتر ریمل های موجود در بازار میتونید این مدل از برس ها رو مشاهده کنید که کاربرد این نوع برس برای پر پشت و ضخیم کردن (حجم دهندگی)مژه ها به کار میره، در اجزای این برس از مویچه‌های ضخیمی استفاده شده است که تمام مژه ها را پوشش داده و متراکم و ضخیم خواهد کرد ولی باید گفت که این برس ها اثر بلندکنندگی ندارند پس برای کسانی که مژه بلند و کم پشت دارند انتخاب بسیار خوبی هست.

برس ضخیم برای حجم دهی مژه استفاده میشه و برای کسانی که مژه بلند و کم پشت دارند مناسب هست.

بنر گل من و تو
ریمل با برس ضخیم - انواع برس ریمل
ریمل با برس ضخیم – انواع برس ریمل

 

یک قاعده کلی وجود دارد که هرچقدر برس ریمل کلفت تر باشد حجم دهندگی بهتری خواهید داشت راستی به این مدل ا برس ها جامبو هم گفته میشه

ریمل با برس باریک و صاف THIN AND STRAIGHT WAND

برس های این مدلیبا ظاهری کشیده و پر از مویچه ریز به کاور کردن تک تک »زه های شما کمک میکند و برای مژه های ساف و کوتاه بسایر مناسب می باشد چون برس باریک اون حتی مژه های ریز گوشه های داخلی چشم شما را هم فرم خواهد داد. و بیشتر اثر بلند کنندگی دارند و کار ریمل زدن را با تمیزی بیشتری میتوانید انجام دهید.ولی به هیج وجه خاصیت حجم دهندگی ندارند و برای کسانی که به دنبال ریمل با حجم دهندگی بالا میگردنند مناسب نیست.

برس باریک و صاف برای بلندکنندگی و کاور کامل استفاده میشه و برای کسانی که مژه کوتاه دارند مناسب هست.

ریمل با برس باریک و صاف
ریمل با برس باریک و صاف

ریمل با برس منحنی CURVED WAND

از دیگر انواع برس ریمل میتوان به برس های محنی اشاره کرد ، اگر مژه هایی بلند دارید و میخواهید جلوه زیبا و خاص به آنها بدید بهترین پیشنهاد برای شما ریمل با برس منحنی هست که کاربرد اون بیشتر برای فر دادن به مژه می باشد. البته این نوع برس برای کسانی که مژه هایی صاف و بی حالت دارند به خوبی عمل خواهد کرد و جلوه زیبایی به مژه های میدهد.برای استفده خوب و درست از این برس باید برس را از وسط مژه به سمت بالا تکان دهید. این برس مژه های شما را به سمت بالا متمایل خواهد کرد که باعث بازتر دیده شدن چشم های شما میشود.

برس منحنی برای فر کردن مژه ها ساتفاده میشه و کسانی که مژه های بلند دارند بسیار مناسب هست.

انواع برس ریمل - برس منحنی
انواع برس ریمل – برس منحنی

ریمل با برس مخروطی PINE CONE WAND

از دیگر انواع برس ریمل و کاربرد آن میپردازیم به ریمل هایی با برس مخروطی که در ساخت این برس های مویچه‌های بلندتر در بخش پایین و مویچه‌های نازک و پراکنده در بخش بالا قرار دارند که با این توصیف بخش پایینی وظیفه پوشش مژه های بلند و بیرونی را برعهده دارد و خاصیت بلند کنندگی دارد و بخش بالایی برس مژه های داخلی و میانی را پوشش خواهد داد. این مدل بیشتر برای کسانی که به مدل چشم گربه ای علاقه دارند بسیار مناسب هست چون حالت نشستن ریمل روی مژه های متناسب با خط چشم گربه ای می باشد.

البته ما مدل مخروطی برعکس هم داریم یعنی نوک برس پهن و انتهای آن نازک میباشد و بیشتر برای حجم دهی کابرد دارد.

برس مخروطی برای کسانی که به مدل گربه ای علاقه دارند مناسب می باشد.

ریمل با برس مخروطی
ریمل با برس مخروطی

ریمل با برس S شکل

این نوع برس ها دو کابرد دارند که هم بلند کننده و هم حجم دهنده هستند و مژه های شما را با فرمی جذاب نمایان خواهند کرد، یکی از برس های پرکابرد و پرطرفدار هست که میتویند بدون مشکل و گلوله گلوله شدن ریمل روی مژه ها چند مرتبه از آن استفاده کنید. یک نکته جالب این که پوشش بسایر خوبی این نوع برس دارد و گوشه های داخلی چشم را هم پر خواهد کرد.

برس S شکل هم حجم دهنده هست و هم بلند کننده و برای تمامی مژه کاربرد دارد.

ریمل با برس S شکل
ریمل با برس S شکل

ریمل با برس توپی BALL TIPPED

در این مدل ریمل های که برخی فقط به شکل توپی هستند و برخی هم برس معمولی دارند و نوک برس به شکل توپی هست برای ریمل زدن نقطه ای بسایر مناسب هستند و به خوبی میتوانید مژه های کوچک و کم پشت خودتون رو پوشش بدید. و شما میتوانید به راحتی و بدون مشکل کل مژه ها را هم ریمل بزنید.

برس های توپی برای ریمل زدن نقطه ای و جاهای که سایر برس ها نمیتوانند استفاده شود.

کاربرد انواع برس ریمل - ریمل با برس توپی
کاربرد انواع برس ریمل – ریمل با برس توپی

ریمل با برس ساعت شنی

یکی دیگر از انواع برس ریمل میتوان به برس ساعت شنی اشاره کرد که انحنای اطراف این برس ها به مژه‌ها جلوه و زیبایی خاصی خواهند داد.بیشتر این نوع برس ها برای بلند کردن و حجم دهی به مژه های گوشه بیرونی چشم کاربرد دارد. توجه داشته باشید که اگر این مژه های خوب حجم دهی و بلند شوند چشم های شما بازتر دیده خواهد شد.

برس ساعت شنی برای فرم دهی و بلند کنندگی مژه های گوشه بیرونی مناسب هست.

ریمل با برس ساعت شنی
ریمل با برس ساعت شنی

ریمل با برس ماپیچی

کاربرد انواع برس ریمل را مورد بررسی قرار دادیم ولی در این بخش به برس های میپردازیم که هم عمل حجم دهندگی و هم فرم دهی به مژه ها را به خوبی انجام خواهد داد، اگر میخواهید که هم مژه های شما حجم بگیرند و حالت داشته باشند بهترین گزینه برس های مارپیچی میباشند.

برس های مارپیچی برای حجم دهندگی و حالت دهی به مژه ها کاربرد دارند.

در این مطلب به بررسی 8 مدل رایج و کاربری انواع برس ریمل و همچنین کابرد انواع برس ریمل پرداختیم و تقریبا تمامی ویژگی های آنها را بیان کردیم و حالا شما میتونید بنا به نیاز و نوع مژه خودتون بهترین انتخاب رو در خرید انواع ریمل داشته باشید توجه داشته باشید که انتخاب ریمل بجز نوع برس به عوامل دیگری نیز بستگی دارد که حتما مطب مربوطه را مطالعه کنید راستی نقد و بررسی انواع وسایل آرایشی رو هم میتونید در سایت مشاهده کنید.

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی ریمل اسمش باکس

نقد و بررسی ریمل موسیو بیگ لانکوم

نقد و بررسی ریمل حجم دهنده اکستند ولوم کالیستا