شما زیبا هستید بدور از هرچیزی که فکرش را بکنید

شما زیبا هستید بدور از هرچیزی که فکرش را بکنید
شما زیبا هستید بدور از هرچیزی که فکرش را بکنید

نشانه های بسیار زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه شما زیبا هستید، خیلی بیشتر از این که شما فکرش را هم بکنید و اینها هیچ ارتباطی با آرایش، وزن و قد و لباس و کیفی که در دست میگیرید ندارد. زیبایی از درون شما ایجاد می شود و من به شما این قول را می دهم که شما هر روز بدون این که بدانید و تلاشی یکنید کارهایی که کنید که ثابت میکند شما چقدر زیبا هستید. اگر میخواهید با جمله‌ای کسی را مجذوب خود کنید، اگر برای باور داشتن خودتان نیاز به کمک دارید، به خواندن ادامه دهید تا ببینید شما زیبا هستید بدور از هرچیزی که فکرش را می کنید.

خنده شما

خنده شما تنها یکی از فاکتورهای زیبایی شما به حساب می آید. خنده، مهربانی و عشق شما را بروز می دهد چه یک خنده نصفه و نیمه باشد چه خنده شیطنت آمیر و یا یک لبخند بشاش. خنده زیبایی درونی شما را آشکار می کند. هیچوقت هیچوقت از لبخند زدن غافل نشوید و به یاد داشته باشید که وقتی به کسی لبخند می زنید، زور انها را کمی روشن تر کردهاید.

اشک هایتان

اشک هایتان
اشک هایتان

تمام احساسات شما را زیبا می کند و اشک نیز جزو احساسات شما به حساب می آید. هیچوقت به خاطر اشک ریختن شرمنده و ناراحت نشوید. گریه کردن هم به زیبایی خندین است حتی اگر دلیل گریه شما دلشکستگی شما باشد. خیلی سخت است که بقیه اشک ریختن شما را ببینند ولی مانع آن نشوید. با این کار شما احساسات قلبی خود را که جزو زیبایی شما می باشد آشکار می کنید.

بنر گل من و تو

مهربانیتان

اینکه شما با دیگران مهربانانه برخورد کنید واقعا زیباست. کارهایی که برای دیگران انجام می‌دهید نشان دهنده‌ی شکوفایی قلب شماست. مهربان بودن کار سختی نیست، می‌توانید مهربانی‌تان را در اعمال ریز و درشتی نشان دهید. این کار روشن کننده‌ی مهربانی وجود شماست.

دلسوزیتان

به همین شکل، ابراز دلسوزی بخش بزرگی از شناخت زیبایی شماست. احساس همدلی و همدردی نسبت به دیگران زندگی شما را هم بهتر می‌کند. درخشش این خصیصه‌ها شما را نورانی می‌کنند، نه به خاطر خصیصه‌هایی فیزیکی، بلکه به این خاطر که نشان می‌دهند چه انسان فوق العاده‌ای هستید و این کلید راستین زیبایی است.

عشقتان

عشق شما به دیگران هم زیبایی شما را آشکار می‌کند. چه به یک فرد خاص باشد، چه به خانواده، دوستان یا حتی غریبه‌ها، بگذارید ابراز عشقتان نمایان شود. پنهانش نکنید، عشقتان را اهدا کنید و بگذارید دیگران آن را ببینند. عشق شما زیباست، هر طور که نشانش دهید.

دوستی هایتان

دوستی هایتان
دوستی هایتان

شیوه‌ی توجه به دوستی‌هایتان دلیل بسیار خوبی برای زیبایی شماست. پیشکش کردن دوستیتان به دیگران، چه سال‌ها باشد که می‌شناسینشان و چه تازه به زندگی شما وارد شده باشند، بی‌نهایت دوست داشنتی است. چیزی که هیچ وقت در این دنیا بس نیست رفاقت است، پس گسترش دوستی‌هایتان به دیگران به سادگی نشان دهنده‌ی زیبایی درونی شماست.

اعتماد به نفس شما

در نهایت، به یاد داشته باشید که فرقی نمی‌کند چه ظاهری داشته باشید، نشان دادن هاله‌ای از اعتماد به نفس و باور به خود شما را زیبا می‌کند. اگر می‌دانید که انسان خوبی هستید، خصوصا اگر ویژگی‌هایی که ذکر شدند را هم دارید، و به این امر باور دارید، از این بهتر نمی‌شود. شما فوق‌العاده هستید پس هیچوقت این را فراموش نکنید.

این‌ها تنها چند دلیل کوچک برای زیبایی شما هستند. قول می‌دهم هزارها دلیل دیگر هم وجود داشته باشد. فرقی نمی‌کند که هستید و کجا زندگی می‌کنید، چه می‌پوشید یا چقدر درآمد دارید. با هر قد، وزن، جنسیت، قومیت، دین، رنگ پوست و یا گرایش جنسی که باشید، شما بی‌نهایت زیبا هستید و هیچ‌گاه نباید به این امر شک کنید. این عشق را با دیگران سهیم شوید و به ما بگویید چرا زیبا هستید؟ چه چیز را در مورد خودتان بیش از همه دوست دارید؟