طرز تهیه تارتلت بیسکویتی فوق العاده خوشمزه

طرز تهیه تارتلت بیسکویتی
طرز تهیه تارتلت بیسکویتی

طرز تهیه تارتلت بیسکویتی : سلام دوستای گلم باز اومدم با یه خوشمزه دیگه بله اسم این شیرینی خشمزه تارتلت بیسکویتی هست که تارت بیسکویتی هم بهش میگن، تارت ها پوسته هایی هستند که با مواد غذایی مختلف پر می شوند . پوسته تارت می تواند ترد و شکننده یا نرم باشد . معمولا نوع ترد آن بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. راستی کلیپ این خوشمزه رو هم در آخر مطلب قرار میدم.

مواد لازم برای تهیه تارت بیسکویتی

18 عدد بیسکوییت اوریو(کرمدار)
۷ قاشق غذاخوری سر پر کره نصف لیوان فندق

طرز تهیه تارتلت بیسکویتی

بیسکوییت و فندق را در غذاساز پودر کنید کره آب شده را اضافه کنید و خوب هم بزنید،قالبهای کیک یزدی یا قالب مافین رو کپسول کاغذی بزارید مقداری از بیسکوویت رو داخلش ریخته و طبق کلیپ با دست داخل قالب فشار داده ومنسجم کنید وبه شکل کاسه دربیارید. با چنگال چندتا سوراخ کفش ایجاد کنید و در فر 180 درجه از قبل گرم شده ۵ الی ۶ دقیقه بپزید سپس کنار بذارید تا کاملا سرد شود.(دقت کنید از فر که بیرون آوردید اصلا عجله نکنید برای بیرون آوردن از قالب باید کاملا خنک بشه وگرنه خرد میشن )

بنر گل من و تو

مواد لازم برای کرم داخل بیسکویت

2/5 لیوان شیر (۵۰۰میلی لیتر)
۷ قاشق غذاخوری شکر
۲/۵ قاشق غذاخوری آرد
1 قاشق غذاخوری نشاسته ذرت
1 پاکت وانیل شکری (5 گرم)
1 عدد زرده تخم مرغ
1 پاکت پودر کرم شانتی (75 گرم ، همان پودر خامه است که بهش اسانس اضافه شده)

تارت بیسکویتی
تارت بیسکویتی

طرز تهیه کرم داخل بیسکویت

بجز وانیل و کرم شانتی بقیه مواد را داخل قابلمه ای بریزید و روی اجاق درحالیکه با همزن دستی هم میزنید بپزید. وقتی به غلظت رسید (از غلظت فرنی بیشتر) اجاق را خاموش کنید و وانیل را اضافه کنید و هم بزنید و صبر کنید به دمای اتاق برسد (گاهی هم بزنید پوسته نبندد) وقتی به دمای اتاق رسید پودر کرم شانتی را اضافه کنید و با همزن برقی هم بزنید و داخل قیف بریزید وبه مدت ۳الی ۴ساعت بزارید تو یخچال وبعد داخل کاسه ها رو پر کنید و با توت فرنگی و ترایفل شکلاتی تزیین کنید.

طرز تهیه تارتلت بیسکویتی
طرز تهیه تارتلت بیسکویتی

ویدیو طرز تهیه تارتلت بیسکویتی

نکته : ۱ بجای بیسکوویت اوریو میتونید از پتی پور استفاده کنید
نکته : ۲بیسکوویت اوریو رو با کرمش خرد کنید.