طرز تهیه ران مرغ سوخاری پنیری خوشمزه + فیلم آموزشی

طرز تهیه ران مرغ سوخاری پنیری
طرز تهیه ران مرغ سوخاری پنیری

طرز تهیه ران مرغ سوخاری پنیری و مجلسی : یکی از خوشمزه ها که بچه ها که عاشقشن  همین مرغ پنیری هست که پیشنهاد میکنم با این رسپی که گفتم درست کنید و انشالله خوشتون بیاد. یک نکته بگم برای خوشمزه تر شدنش فلفل تندش زیاد باشه بهتره و اینکه رونها رو خیلی تپل نکنید که داخلش خمیری نباشه ظریفتر باشه خوشمزه تره پس با من همراه باشید و در انتهای مطلب ویدیو رو ببنید.

مواد لازم برای تهیه ران مرغ سوخاری پنیری

ساق مرغ ۵ عدد
سیب زمینی آبپز ۲ عدد متوسط
پیاز ۱ عدد متوسط
زردچوبه، نمک، فلفل سیاه و قرمز به میزان لازم
برگ بو ۲ عدد
سیر ۳ حبه
پنیر موزارلا (پیتزا) ۱۶۰ گرم
سس خردل ۱ قاشق غذاخوری
پودر سوخاری نارنجی به میزان لازم
تخم مرغ ۳ عدد
آرد سفید ۱لیوان

طرز تهیه ران مرغ سوخاری پنیری

پیاز را با روغن و زرد چوبه تفت دهید تا سبک و طلایی شه، حالا ساق مرغ را اضافه کرده و تفت دهید سپس بهش نمک و فلفل بزنید و هر دو طرفشونو سرخ کنید. در این مرحله سیر و برگ بو و یک لیوان آب جوش اضافه کرده، درشو ببندید تا بپزه و آبش کشیده شه.

بنر گل من و تو

اجازه دهید رانها یکم خنک که شد گوشتشونو از استخوان جدا کنید(استخونها رو نگه دارید لازمشون داریم) گوشت ران را با غذاساز پودر کنید و سیب زمینیها را رنده کنید و گوشت، پنیر پیتزا، نمک و ادویه ها رو بهش اضافه کنید و خوب ورز دهید تا منسجم و خمیری شود.

مقداری از خمیرو بردارید با دست شکل دهید و استخوان را وسط گذاشته و پنیر پیتزا بریزید و جمعش کنید و بشکل ران مرغ در بیارید(دستتونو با آب خیس کنید که به دست نچسبه) رانها که آماده شدن اول داخل آرد سفید بعد تخم مرغ زده شده، سپس پودر سوخاری بغلطانید . قابلمه متوسطی را رو حرارت بذارید روغن زیاد بریزید و رانها رو تو روغن شناور سرخ کنید.

بعد سرخ شدن رو دستمال آشپزخونه بذارید که روغن اضافش کشیده شه و با سس گوجه تندددد سرو و نوش جان کنید به همین راحتی ویدیو زیر رو حتما ببنید تا اگر مشکلی هم داشتید رفع بشه

ران مرغ سوخاری پنیری
ران مرغ سوخاری پنیری
نکات مهم ران مرغ پنیری
  1. بهتره که از نان سخاری خوب استفاده کنید تا کارتون تمیز و خوشمزه بشه میتویند از نون های سوخاری طعمدار مثل فلفل هم استفاده کنید.
  2. هم به عنوان پیش غذا و هم غذای اصلی میشه استفاده کرد
  3. به جای پنیر که در رسپی گفته شد شما میتوندی از هر نوع پنیر پیتزا استفاده کنید.
مطالب مرتبط :

خوراک بال و کتف مرغ با سیب زمینی و قارچ

طرز تهیه ناگت مرغ خانگی خوشمزه

طرز تهیه سینه مرغ پر شده