تقویت کننده مژه سریتا ارزش خرید داره یا نه؟بررسی و نحوه استفاده

نقد و بررسی تقویت کننده مژه سریتا
نقد و بررسی تقویت کننده مژه سریتا

بررسی تقویت کننده مژه سریتا : من تعريف اين تقويت مژه رو خيلي شنيده بودم و اكثر دوستان هم ازش راضى بودند بخاطر همين خريدمش ببينم تاثيرش چطوريه و تستش کنم و بررسی اونو برای سایت گل من و تو قرار بدم تا بقیه دوستان هم بتونن موارد گفته شده رو مطالعه کنند اگر میخواهی بدونید که آیا ارزش خرید داره یا نه تا انهای مطلب رو بخونید چون بعضی از نظرات کسانی که از اون تقویت مژه سریتا ساتفاده کردن رو هم قرار دادم که میتونه به شما کمک خیلی زیادی بکنه پس همراه من باشید.

راستی دیدگاه های زیادی هم در سایت گل من و تو نوشتن که هم مثبت هست و هم منفی، پس اگر تمایل داشتید تجربه خودتون رو هم با ما به اشتراک بگذارید تا سایر دوستان هم استفاده کنند.

توضیحات شرکت سازنده

خب بهتره قبل از اینکه این تقویت کننده مژه رو مورد بررسی قرار بدیم ببینیم شرکت سازنده چه ویژگی هایی برای محصول ذکر کرده، یکی از مشکلات خانم ها داشتن مژه های کم پشت و کوتاه هست که ما با طراحی و تولید این محصول به رشد و استحکام »زه های شما کمک خواهیم کرد.

بنر گل من و تو

این محصول به دلیل دارا بودن ماده موثره خاص بیماتوپراست در افزایش زمان رشد مژه موثر است و باعث پرپشت شدن و ضخیم تر شدن مژه ها می گردد.

ویژگی های اصلی تقویت کننده مژه سریتا

  • موجب افزایش استحکام و ضخامت مژه­ها میشود
  • رشد مجدد تارهای مژه را به همراه دارد
  • بازسازی و ترمیم مژه­های آسیب دیده
  • غنی از پپتیدها و ویتامین­های تقویت کننده مژه
  • رطوبت رسانی مناسب و افزایش الاستیسیته مژه­ها
  • افزایش تیرگی مژه ها
  • افزایش طول مژه ها
تقویت کننده مژه سریتا بیوتی
تقویت کننده مژه سریتا بیوتی

نتیجه بررسی تقویت کننده مژه سریتا

دو هفته اول كه موقع استفاده چشمم قرمز ميشد و ميسوخت،البته تو پيجشون خوندم كه طبيعيه و بخاطر تحريك ريشه مژه ها اين اتفاق ميوفته، هفته هاى بعد چشمم قرمز نميشد ولى بازم سوزش داشت و مجبور ميشدم برم بشورمش، ولی 4 هفته ازش استفاده كردم،تاثير خاصى نداشت و فقط يه كوچولو احساس كردم بلند شده چنتا از تار مژه هام.

البته باید بگم که من بخاطر اينكه چشممو اذيت ميكرد استفادش رو قطع كردم،شايد اگه ادامه ميدادم تاثيرش رو بهتر نشون ميداد (بعد از قطع مصرف از روغناى گياهى استفاده كردم بخاطر همين ريزش نداشتم تا حالا)

در كل من ازش راضى نبودم،ولى دليل نميشه كه بد بگم ازش،براى من اصلا خوب نبود ممكنه براى بقيه خوب باشه بخاطر همین نظرات بقیه استفاده کننده هارو حتما بخونید و اینکه قیمتش اول 54 تومن بود ولی الان خلی گرون شده 100 تومن هست.

راستی تا یادم نرفته بگم که مژه ها و چشم باید کاملا پاک باشه یعنی آرایش و غیره نداشته باشین پس سعی کنید بعضی شبا سریتا بزنین بعضی شبا روغن نارگیل و .. دوم اینکه حواستون باشه این فقط واسه مژه باید استفاده بشه و واسه ابرو نزنین .

نظرات مصرف کننده ها تقویت مژه سریتا بیوتی

  1. مژه های منو هم پرپشت کرد هم بلند طی یک ماه اثر خودشو گذاشت و الان ۳ ماهه که دارم استفاده میکنم،سعی کنید به مرور زمان اگر هر شب استفاده میکنین بعد از مدتی دوزشو پایین بیارین مثلا اگه هرشب میزنین بعد مدتی یک شب درمیان یا دوشب در میان استفاده کنید.
  2. من یه مدت طولانیه دارم استفاده میکنم، خیلی خیلی راضیم، نسبت به برند ماوالا ۱۰۰ برابر بهتره،حتما پیشنهادش میکنم.
  3. واقعا در رشد و استحکام مژه ها تاثیر چشم گیری دارد(اگر دقیقا طبق دستور خود محصول مورد استفاده قرار گیرد)
  4. عالی بود توقع نداشتم انقدر اثر بگذره حتما بخرید شک نکنید بعد از ماه اول نتیجه رو احساس می کنید و بعد از ۳ ماه کاملا مشهوده
  5. من یک هفته استفاده کردم و چشمم عفونت کرد و کلی برام دردسر درست شد بااینکه اصولش رو رعایت کرده بودم
  6. متاسفانه فقط نوشته شده محلول تقویت مژه و ننوشتن که چه ترکیبی داره وگرنه به هیچ عنوان نمیخریدم. دوستان توجه کنید که در این محلول از بیماتوپروست استفاده شده که برای درمان بیماران مبتلا به آلوپشی و ریزش مژه استفاده میشه و نباید در آدمهای معمولی استفاده بشه. مهمترین عارضه جانبی علاوه بر حساسیت، تغییر رنگ دائمی عنبیه و بخش رنگی چشم است. شخصا به عنوان پزشک به هیچ عنوان از این محلول استفاده نخواهم کرد.
بررسی تقویت کننده مژه سریتا
بررسی تقویت کننده مژه سریتا

نتیجه گیری نظرات موافق خرید تقویت کننده مژه سریتا

ارزش خرید داره و بعد از استفاده حتما نتیجه اون رو خواهید دیدی (در نظرات از 3 هفته تا 2 ماه گرفتن نتیجه رو گفتن) در ادامه چند مورد کسانی که موافق خرید هستند رو قرار میدم

  • خوب و موثر بود
  • این محصول واقعا عالیه هم مژه رشد میکنه هم پرپشت میشه، اما بعد از مصرف چشم قرمز میشه و یکم میسوزه و از همه مهمتر تا زمانیکه استفاده میکنید خوبه، چند روز بعد قطع کردن مژه کم کم به حالت قبل برمیگرده و فکر میکنم این یکی از نکات منفی هست
  • بعد از 3 هفته مژهام خیلی بلند شدن و کاملا راضی هستم
  • برای من بعد از ۲ماه مصرف نتیجه عالی بود. خیلی پیشنهاد میکنم
  • نه حساسیت زاست نه مشکلی داره، استفاده ی آسون ، تاثیر فوق العاده سریع و باورنکردی، رشد و بلند کردن مژه ها، من خیلی خیلی راضیم و الان ۶ ماهه دارم استفاده میکنم و به هر کسی که پیشنهاد کردم راضی بوده

نظرات کسانی که خرید این محصول را توصیه نمیکنند

تعداد نظرات منفی برای این محصول خیلی کمتر هست و بیشتر از کند بودن رشد مژه و یا عدم تاثیر اون ناراضی هستند که طبق بررسی های انجام شده میشه گفت که تاثیر متفاوتی تقویت کننده مژه سریتا روی افراد مختلف تاثیر متفاوتی داره که چند مورد از نظرات رو قرار میدم

  • خیلی ها راضی بودن ولی من هنوز تاثیری ندیدم فک کنم باید حداقل دو هفته استفاده کنم تا تاثیرش رو ببینم
  • اثرگذاری مختلف در افراد متفاوت داره فکر میکنم، برای من هنوز تاثیر خاصی ندیدم (بعد از 3 هفته) به نظرم کمی روی بلندی مژه اثر گذاشته، اما مطلقا حجم مژه رو بیشتر نکرده
  • برای من هیچ تغییری نکرد البته اولش خوب بود ولی در ادامه هیچ تغییری ندیدم شاید باید ادامه میدادم

نحوه استفاده از تقویت کننده مژه سریتا

طبق گفته های شرکت سازنده قبل از مصرف حتما دست های خودتون رو بشورید و سپس مژه ها رو کاملا تمیز کنید به طوری که هیچگونه مواد آرایشی روی اون نمونه و سپس با استفاده از قلم مو آغشته به محلول تقویت مژه از محل رویش مژه های پلک بالا به سمت خارج بکشید، این کار رو یکبار هر شب انجام دهید.

نکات مهم مصرف:

  • کاملا مراقب باشید که محلول به هیچ وجه بت چشم شما تماس نداشته باشه
  • همانطور که گفتیم باید آرایش رو کاملا پاک کنید و سپس از محلول استفاده کنید زمانی که آرایش روی مژه هست به هیچ وجه از محلول استفاده نکنید.

شما هم اگه تجربه استفاده از تقويت مژه سريتا رو دارين؟ نظرتونو بنويسين تا كسايي كه ميخوان بخرنش بهتر بتونن تصمیم بگيرن

مطالب مرتبط :

ویدیو آموزش گذاشتن مژه مصنوعی در خانه

نکاتی که باید در خصوص اکستنشن مژه بدانید

نقد و بررسی خط چشم ماژیکی مای