نقد و بررسی خط چشم ماژیکی مای

بررسی خط چشم ماژکی مای
بررسی خط چشم ماژکی مای

بررسی خط چشم ماژیکی مای : مای چند مدل خط چشم داره که من امروز براتون مدل Dip Liner رو میخوام نقد کنم اول کاری بگم که یکی از ویژگی های منحصر به فرد و خوبش رنگ مات اون هست کا کاملا مشکی هست ، این مدل یکی از پرفروش ترین ها هست که نظرات مختلفی درخصوص اون شندیه بودم که امروز نتیجه استفاده خودم از این خط چشم رو براتون قرار میدم. پس با من همراه باشید. راستی براتون برخی نظرات استفاده کننده ها رو هم قرار میدم.

توضیحات شرکت سازنده

ابتدا قبل از این که به بررسی خط چشم ماژیکی مای dip liner بپردازیم ببینیم شرکت سازنده چه ویژگی هایی بریا این محصول بیان کرده:

این خط چشم حاوی ویتامین E و ضد آب است و برس آن به‌صورت ماژیکی طراحی شده است. استفاده از ویتامین E موجود در محصولات آرایشی مفید بوده چرا که خواص آنتی اکسیدانی، ضد التهابی، مرطوب کنندگی، محرک حرکات زیر پوستی، محافظت در برابر اشعه ماورای بنفش را دارد و وجود این ویتامین برای پوست مفید خواهد بود و از پیری زودرس جلوگیری خواهد کرد. این محصول با سر ماژیکی خود برای افرادی که هنگام کشیدن خط چشم لرزش دست پیدا می‌کنند راحت عمل کرده است و هنگام کشیدن خط چشم نگرانی‌ای بابت دست خوردن نخواهید داشت.

بنر گل من و تو

نتیجه بررسی خط چشم ماژیکی مای dip liner

این خط چشم ضدآبه و وقتی میکشین سریع خشک میشه و همچنین کار کردن باهاش راحته و میتونین یه خط چشم نازک رو باهاش به آسونی بکشین از لحاظ رنگی هم کاملا مشکیه و شبیه بعضی از خط چشمها به توسی نمیزنه. برای پاک کردن این محصول شما دچار سختی نمیشید و به راحتی پاک میشه.

خط چشم ماژیکی مای dip liner
خط چشم ماژیکی مای dip liner

ولی یک مشکلی که من با این خط چشم داشتم این بود که بعد حدود چهار ساعت تیکه تیکه میشه یه کوچولو و خب برای یک خط چشم اصلا خوب نیست. (البته این نظر من هست)

حالا اگه تو کشیدن خط چشم مشکل دارین نکات زیر رو حتما بخونید :

  1. رو بروی آینه وایسین و چونتونو پاینن بگیرین و به بالا نگاه کنین در این صورت میتونین پلک بالایی خودتونو ببینین
  2. قبل از خط چشم کشیدن به مدل چشمهاتون توجه کنین اگه چشمتون گرده فقط قسمت خارجی چشم رو بکشین، در غیر این صورت روی خط مژه رو به طور کامل خط چشم بکشین
  3. از قسمت داخلی چشم شروع به کشیدن کنین و دقت کنین که بین خط مژه و خط چشمی که میکشید فاصله نیفته .
  4. اگر خط چشمتون خراب شد اونو به وسیه گوش پاک کن تمیز کنین

نظرات مصرف کنندگان خط چشم dip liner my

  1. کیفیت خوبی داره و کشیدنش برای من خیلی راحته و همچنین راحت پاک میشه، با وجود اینکه هر روز استفاده میکنم ولی حداقل تا 4 ماه تموم نمیشه
  2. اصلا پخش نمیشه ماندگاریش زیاده ایجاد حساسیت هم نمیکنه !
  3. من 7 ماه پیش این خط چشم رو گرفتم و الان مثل روز اول هست، چون من خیلی تجربه خرید داشتم که بعد از چند ماه خط چشم ها خشک شدن در ضمن روی چشمای بسیار حساس من هیچ حساسیتی ایجاد نکرده و رنگش مشکی عااالی هست و برای من اصلا ریزش نداشته
  4. نزدیک 3 الی 4 ماه هست که از این خط چشم استفاده میکنم و در این مدت رضایت کامل ازش دارم، در خصوص غظتش هم باید بگم که غلظت خوبی داره و روی مژه ها نمیریزه، ماندگاری خوبی داره و نسبت به خط چشم های دیگه که ممکنه خیلی پاک کردنشون سخت باشه، این مدل راحت با آب پاک میشه.

اگر شما هم از این محصول استفاده کردین حتما نظرتون رو در بخش نظرات بنویسید تا بقیه دوستان که میخواهند این خط چشم رو تهیه کنند از نظرات شما هم استفاده کنند.

مطالب مرتبط :

مقایسه خط چشم های مایع اسنس Essence

نقد و بررسی کالر کورکتور گلدون رز

نقد و بررسی سایه های تکی و مداد لب مای