نقد و بررسی تونر صورتی الارو بهترین پاک کننده آرایش صورت (Ellaro)

بررسی تونر صورتی الارو بهترین پاک کننده آرایش صورت
بررسی تونر صورتی الارو بهترین پاک کننده آرایش صورت

نقد و بررسی تونر صورتی الارو: سلام به همراهان عزیز سایت گل من و تو. امروز میخوایم راجع به یه محصول پرطرفدار فرانسوی صحبت کنیم. همونطوری که میدونید یه تونر خوب علاوه بر اینکه PH پوست را تنظیم می کنه، از ایجاد جوش سرسیاه جلوگیری می کنه. باعث میشه کمتر جوش سرسفید بزنیم.همینطور بیستر از اینکه پاک کننده آرایش باشه، به شفافیت پوست کمک میکنه. حالا بریم سراغ نقد تونر صورتی الارو و نظرات استفاده کنندگان از این محصول.

قبل از مطالعه حتما مطلب تونر چیست و تفاوت تونر با میسلار واتر رو مطالعه کنید تا بهترین انتخاب رو بین تونر ها و یا میسلارها داشته باشید.

توضیحات شرکت سازنده:

تونر صورتی الارو می تواند به خوبی آرایش و آلودگی های پوست را رفع کرده و پوستی شاداب و تمیز برای شما به ارمغان بیاورد. این محصول به دلیل دارا بودن پرو ویتامین B5، رطوبت را به پوست جذب کرده و سبب شفافیت و درخشندگی آن می شود. بنابراین برای پوست های معمولی تا خشک کاملا مناسب است. وجود عصاره ی گل گندم در این تونر به آن خاصیت ضد التهاب داده و تا حدودی جوش های پوستی را نیز التیام می بخشد. از دیگر مواد موجود در ترکیبات تونر صورتی الارو، میتوان به عصاره ی هلو اشاره کرد که موجب ضدچروک بودن آن می شود. به طور کلی این محصول علاوه بر پاک کردن پوست شما به سلامت و شادابی آن نیز کمک شایانی می کند.

بنر گل من و تو
ویژگی های اصلی تونر صورتی الارو:
  • پاک کننده آرایش و کثیفی های روی پوست
  • افزایش رطوبت و درخشندگی پوست
  • دارای پرو ویتامین B5
  • ضدجوش و ضد التهاب
  • دارای آنتی اکسیدان
  • ضد چروک
  • مناسب پوست های خشک و معمولی و حساس
تونر صورتی الارو
تونر صورتی الارو

نتیجه نقد و بررسی تونر صورتی الارو:

⁦تجربه من از تونر صورتی الارو:
این تونر مخصوص پوست حساس و خشکه و من وقتی استفاده کردم، واقعا دوسش داشتم (رنگ سبزش مناسب پوست چربه)، پاک کننده است اما اگر آرایش کردین، به تنهایی پوست رو صد در صد تمیز نمی کنه. باید قبلش میسلار و شوینده استفاده کرد. بعد تونر پرو ویتامین ب5 داره و واقعا باعث شادابی پوست میشه پوست رو خشک نمی کنه. بعدش احساس کشیدگی در پوست نداشتم.

همون دفعه اول که استفاده کردید، متوجه میشید که پوست براق شده، کمی الکل داره، بعدش پوستتون رو آبکشی کنید، اگر روتین خوبی داشته باشید و مرتب انجام بدید، به مرور هم منافذتون کم میشه هم دیگه جوش نمی زنید. حجمش 200 میل و قیمتش حدود 60 تومنه.

بررسی تونر صورتی الارو
بررسی تونر صورتی الارو

نظرات برخی از مصرف کنندگان تونر صورتی الارو:

  • روی پوست من که معجزه کرد. چند وقت بود که جوش های زیر پوستی میزدم و حسابی پوستم‌خراب شده بود. از وقتی که هرشب بعد از شستن صورت از این محصول استفاده میکنم خیلی اوضاع بهتر شده. واقعا عالیه
  • من قبلا اصلا استفاده نمیکردم از تونر ولی وقتی یه بار که استفاده کردم دیگه نمیتونم بدون اون زندگی کنم شما پوستتون رو که میشورین فکر میکنین که تمیز شده ولی وقتی بعدش از تونر که استفاده میکنین تازه متوجه میشین که چقدر آلودگی روی پوسستون هست. صورت رو هم فوق العاده نرم میکنه به صرفه هم هس.
  • استفاده کردم، کیفیت خوبی داره، حساسیت و سرخی و چسبندگی ایجاد نکرد، پوست رو یه جور خاصی نرم و تمیز میکنه، اما قیمتش هر ماه داره بالا میره
  • بعد استفاده یکم پوست چسبناک میشه که خاصیت تونره و بعد چند دقیقه این حالت برطرف میشه یه وقت صورتتونو بعد استفاده ازش نشورید. بوش ملایمه. من پوستم خیلی خشکه و در کل از این برند و این محصول راضی بودم.
  • به علت اینکه داخلش الکل داره و من دقت نکرده بودم اصن پیشنهادش نمیکنم ! استفاده مداوم الکل روی پوست اصلا خوب نیست

خب عزیزان شما از چه تونری استفاده می کنید؟ آیا تجریه استفاده از این محصول رو داشتین؟ فک میکنید چه تونری و از کدوم برند از کیفیت بالاتری برخورداره؟

مطلب مرتبط : نقد و بررسی روغن پاک کننده آرایش کدلی