نقد و بررسی ریمل بیو مدل مجیک آیز (Magic ayes volume)

بررسی ریمل بیو مدل مجیک آیز
بررسی ریمل بیو مدل مجیک آیز

نقد و بررسی ریمل بیو مدل مجیک آیز: همراهان عزیز سلام، تو این مطلب قصد داریم یه ریمل با کیفیت و قیمت مناسب آلمانی رو مورد بررسی قرار بدیم. کمپانی بیو ریمل حجم دهنده ی مجیک آیز رو به بازار عرضه کرده که برای افرادی با چشمای حساس مناسبه و به واسطه ی ماندگاری بالاش تا ساعت ها مژه های شما رو پرپشت و خوش حالت میکنه. در انتها میتونین نظرات استفاده کننده های این محصول رو بخونین که خیلی متفاوت هست و اگر نظری دارین با ما به اشتراک بذارین.

توضیحات شرکت سازنده:

یکی از مهم ترین ویژگی های ریمل بیو مدل مجیک آیز، هیپوآلرژیک بودن آن است که موجب می شود برای افرادی که چشمان حساسی دارند و یا از لنز استفاده میکنند، مناسب باشد. این محصول بسیار سبک بوده و روی مژه هایتان سنگینی نمی کند. علاوه بر آن به هیچ عنوان سبب خارش یا قرمزی چشم نمی گردد. ریمل قرمز بایو، با ماندگاری 10 ساعته برای استفاده روزانه بسیار مناسب است. این ریمل علاوه بر حجیم کردن مژه ها، به بلند شدن آن ها نیز کمک میکند. همچنین به واسطه ی برسی که از فیبر های کوچک و بزرگ تشکیل شده، تمام مژه ها را پوشش داده و مانع چسبندگی آن ها می شود. این محصول ضد آب نبوده و به راحتی به کمک آب و سایر پاک کننده های آرایش چشم پاک می شود.

ویژگی های کلی ریمل بیو مدل مجیک آیز:
  • ضد حساسیت
  • حجم دهنده و پرپشت کننده مژه ها
  • ماندگاری 10 ساعته
  • مناسب برای استفاده روزانه
  • فاقد بارابن
  • مناسب افراد با چشمان حساس
  • ضد آب نیست
  • فرمولاسیون فوق العاده سبک
  • دارای رنگدانه های مشکی
ریمل بیو مدل مجیک آیز
ریمل بیو مدل مجیک آیز

نتیجه بررسی ریمل بیو مدل مجیک آیز:

حالا بریم سراغ نقد من : یک ریمل کاملا عادی و نچراله که یه جلوه ی عادی به مژه ها میده . ازش توقع زیادی اصلا نباید داشته باشین. من خودم اینو به عنوان پرایمر استفاده میکردم و روش یه دور ریمل دیگه هم میزدم. مشکی میکنه ، بلند میکنه ، حجم دهندگی نداره اصلا ، اپلیکاتورش یکم سفته ، من از جای معتبری گرفتم اما خب به نظرم مایعش یکم خشک بود واسه همین سخت بود ریمل زدن .

بنر گل من و تو

حجمش کمه نسبت به قیمتش خیلی زود تموم میشه. ولی از حق نگذریم مژه ها رو بلند میکنه به نظرم بهتره با یه ریمل حجم دهنده ترکیبی استفاده کنین ، اون موقع کاربردیه. چشما رو هم اصلا اذیت نمیکنه ، اگه چشماتون حساسه و اشک میاد هم انتخاب خوبیه حتی اگه یه مدت طولانی رو مژه هاتون باشه چون سبکه اصلا حسش نمیکنین.
حجم این محصول 27 میلی گرم و قیمتشم تقریبا 60 هزار تومنه.

نظر مصرف کننده های این محصول

  • من حدود 2 هفته هست که از این محصول استفاده میکنم به نظرم عالی بود. همه ی تعاریفی که در توضیح محصول اومده رو داره
  • من راضی نبودم ازش به نظرم عمر مصرف کوتاهی داشت، از سایر محصولات این شرکت استفاده کردم که خیلی بیشتر از این ریمل راضی بودم ازشون.
  • اگر مثل من چشم حساسی دارید از مدل های دیگه این برند که مخصوص چشم های حساس هست استفاده کنید من از اونا بیشتر راضی بودم.
  • هم حجم دهنده هم بلند کننده است بیو عالیه متاسفانه قیمت محصولاتش به شدت بالا رفته ولی محصولات خوب همیشه ارزش خرید دارند. کلا این ریمل مقداری غلیظ هست که ممکن هست عده ای فکر کنن خشک هست ولی در واقعیت این مدل اونه و حجم دهنده خوبی هست در رنج قیمت خودش بسیار هم سر وقت و به موقع ارسال شد
  • من چند ماه پیش خرید کردم و به نسبت قیمتش انتظار یک ریمل واقعا خوب رو داشتم. ولی واقعا انتظار منو برآورده نکرد. خیلی سریع می ریزه زیر چشم، موندگاریش به نسبت ریمل های با این قیمت واقعا کمه، شستنش سخته و همیشه باعث میشه مژه هاتونم باهاش بریزه. در عین حال اگه خدای نکرده بارونی چیزی هم باشه که صورتتونو کلا سیاه میکنه. تنها نکته مثبتی که داره فرچه خوبشه که تارهای مژه هارو کاملا جدا میکنه و بلند و خوش حالت میکنه که خیلی خوبه اما خب ویژگی های منفیش اونقدر زیاده که آدمو ناامید میکنه. اونم با همچین قیمتی!

نظر شما چیه؟ ازش استفاده کردید؟ از کدوم ریمل بیو استفاده کردید تا حالا حتما نظر و دیگاه خودتون رو در بخش دیدگاه بنویسید تا سایر دوستان هم از نظرات شما استفاده کنند.

مطالب مرتبط:

کامل ترین نقد و بررسی ریمل اپکس مدل White XXL Ultra Black

نقد و بررسی ریمل حجم دهنده دوسه مدل پانک 

5 نکته مهم قبل از خرید ریمل که باید بدانید