نقد و بررسی عطر و ادکلن تهران لیلا حاتمی

بررسی عطر و ادکلن تهران لیلا حاتمی
بررسی عطر و ادکلن تهران لیلا حاتمی

بررسی عطر و ادکلن تهران لیلا حاتمی : یکی از عطر هایی که این روزها خیلی جاها تعریف میکنن و خیلی روش تبلیغ شده عطر لیلا حاتمی هست که در دو مدل زنانه و مردانه تولید میشه و میتونید در بازار پیدا کنید شاید ظاهری شیک داشته باشه ولی خیلی راضی کننده نیست البته عطر و ادکلن سلیقه ای هست ولی در این مطلب میخوام این ادکلن که تولید ملی هست بررسی کنم پس با من همراه باشید. در انتها برخی از نظرات مصرف کننده هیا این عطر رو قرار دادم که یتویند بخونید.

توضیحات شرکت سازنده

لیلا حاتمی بازیگر سینما در سالهای اخیر با همکاری یک شرکت فرانسوی اقدام به تولید ادکلن تهران نمود  محصولات برند (Leila Hatami) میباشد که عطر تهران با مارک عطر تهران ( Tehran ) نخستین محصول برند عطر لیلا حاتمی میباشد.

عطر لیلا حاتمی برای مردان با نام تهران، رایحه چوبی و تند دارد. این عطر دارای ویژگی گرم و تلخ می باشد و نت ابتدایی آن را برگاموت، هل نارنجی و فلفل سیاه تشکیل می‌دهد. رایحه میانی آن را انگور سیاه، پاچولی (نعناع هندی) و سیب سبز تشکیل می‌دهد و رایحه پایانی آن نیز وتیور، کهربا و خزه هستند.

بنر گل من و تو

عطر لیلا حاتمی برای زنان با نام تهران، رایحه‌ی گلی و شرقی دارد. این عطر برای زنان معاصر است که بسیار مدرن هستند و دارای ویژگی بوی گل‌های آسیایی می‌باشد. نت ابتدایی این عطر را رایحه‌های هلو، فلفل و گریپ‌فروت تشکیل می‌دهد. نت میانی آن را گل بنفشه، یاسمن و شکلات تشکیل داده است و رایحه پایانی آن را پاچولی (نعناع هندی)، خزه، وانیل و کارامل تشکیل می‌دهد.

عطر تهران لیلا حاتمی
عطر تهران لیلا حاتمی
به صورت کامل میتوان گفت که تهران مردانه دارای :

رایحه : گرم وتلخ

نت ابتدایی: ترنج، فلفل سیاه و هل

نت میانی : رایحه انگور سیاه، سیب سبز، نعناع هندی

نت پایانی: خزه و بامبو

به صورت کامل میتوان گفت که تهران زنانه دارای :

نت ابتدایی: گریپ فروت+ترنج+هلو

نت میانی : یاسمین+گل بنفشه+شکلات

نت پایانی: نعناع هندی+وانیل+خزه+کارامل

بررسی عطر و ادکلن لیلا حاتمی تهران

اين عطرها توسط يك شركت فرانسوي به اسم روبِرته كه يك تيم ١٥ نفره هستن و براي خيلي از برندها عطرسازي ميكنن ساخته شدن،كه يكي از اونها كار طراحي شيشه رو انجام ميده براي شركت گوچي هم طراحي ميكنه جالبه بدونين طراحي شيشش بر اساس شخصيت خود خانوم ليلا حاتمي الهام گرفته،٤گوشه دورش شخصيت ايشون كه خيلي ٤چوب و حدومرز دارن الهام گرفتن خط هاي روشون نشون دهنده معماري اصيل ايرانيه كه نماد خِشته.

من مدل زنانه اونو تست کردم و بوش خيلي گرمه و شيرين البته این بو برای کسانی که بوی گرم و شیرین دوست دارن کاملا مناسب هست. به نسبت پولی که میدی موندگار یخوبی نداره و این یکی از ویژگی هیا منفی اون هست ، شیشه جذابی داره و من دوستش داشتم. من زیاد تغییری بین نت آغازی و پایانی ندیم شاید حس بویایی من ضعیف بوده 🙂

در کل من پیشنهاد میکنم قبل از خرید به اندازه ای که پول میدید باید بگردید و اگر واقعا ازش خوشتن اومد بخرید، حجمش  ١٠٠ ميله و قیمتش حدود 330 به بالا هست. چون مردانشو نداشتم پس بررسی نکردم ولی در ادامه برخی از نظرات استفاده کننده این عطر رو قرار میدم که خیلی تفاوت داره.

عطر و ادکلن تهران لیلا حاتمی
عطر و ادکلن تهران لیلا حاتمی

نظرات برخی مصرف کننده عطر لیلا حاتمی

خب چون دوتا مدل مردانه و زنانه داره نظرات هر کدوم رو جداگانه قرار میدم

نظرات عطر و ادکلن مردانه تهران
  1. بوی نسبتا خوبی داره ولی اصلا پخش بو و ماندگاری نداره بطوریکه هیچ کس متوجه اینکه شما از ادکلن استفاده کردید نمیشه.
  2. بوی خوب ولی ماندگاری و پخش بوی کم، قیمتش به نسبت کیفیتش بالاست البته این نظر شخصی منه
  3. از نظر من تهران رقیب های زیادی با رایحه مشابه و در همین محدوده قیمت داره که بعضی از اونها بسیار قویتر هستند. و فقط چهره و شخصیت زیبای خانم لیلا حاتمی میتونه خریداران رو مجاب به انتخاب تهران بکنه .
نظرات عطر و ادکلن زنانه تهران
  1. خیلی بوش و دوست دارم خیلی البته ادکلن کلا سلیقه ای هست،ماندگاریش هم عالی بود واسه من،
  2. محصول خوبی هستش اما نه به حد اندازه برندهای هم سطح خودش نیست و قیمت بالایی داره
  3. من این ادکلن رو خریدم چون بوی خوبی داشت اما متاسفانه پولمو ریختم دور چون نه پخش بو داره نه موندگاری ، اصلن پیشنهاد نمیکنم
ادکلن تهران لیلا حاتمی زنانه
ادکلن تهران لیلا حاتمی زنانه

نظر شما در خصوص این عطر چی هست؟ عطر و ادکلن تهران رو استفاده کردید؟

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی ادکلن فراگرنس ورد ECLAT La Violette

نقد و بررسی ادکلن کرید اونتوس Creed Aventus

نقد و بررسی ادکلن تانگو سن سیرو