نقد و بررسی کانسیلر میبلین مدل ایج ریوایند (Age Rewind)

کانسیلر میبلین مدل ایج ریوایند
کانسیلر میبلین مدل ایج ریوایند

نقد و بررسی کانسیلر میبلین مدل ایج ریوایند: سلام دوستان، این مطلب راجع به کانسیلر میبلینه که در حال حاضر میشه گفت در ایران پرفروش ترینه آیا ارزش خرید داره یا نه؟ این کانسیلر که محصول کشور آمریکاست، برنده ی جایزه Allure’s Best of Beauty در سال 2018 شد. در ادامه تمام نکات مربوط به این محصول و طرز استفاده ازش رو براتون میگم و اینکه چطوری میشه کانسیلر میبلین اصل رو از نمونه های تقلبیش تشخیص داد.

توضیحات شرکت سازنده:

کانسیلر میبلین برای پوشاندن نقاط تیره و خطوط ریز اطراف چشم مناسب بوده و بعد از استفاده، موجب درخشندگی و طراوت پوست اطراف چشمانتان خواهد شد. این کانسیلر به موجب دارا بودن فرمولاسیون فعال هالوکسیل ( موثر در رفع سیاهی و پف اطراف چشم و تامین رطوبت مورد نیاز آن)، تمام عیوب دور چشم را پوشانده و پوست شما را نرم و لطیف می کند. پوشانندگی بسیار بالای این محصول باعث می شود تا با استفاده از مقدار کمی از آن به نتیجه ی دلخواه رسیده و پوستی یکدست و درخشان داشته باشید.

یکی از ویژگی های جذاب کانسیلر میبلین، داشتن پد آنتی باکتریال در قسمت سر محصول است که موجب سهولت در استفاده و حمل آن شده است. طراحی کاربردی میکروفیل اسفنج این کانسیلر طوری است که کوچکترین حفره های پوست صورت را نیز پوشش می دهد.

بنر گل من و تو
کانسیلر میبلین
کانسیلر میبلین

ویژگی های کانسیلر میبلین مدل ایج ریوایند:

  • پوشانندگی بالا
  • مناسب برای انواع پوست
  • ضد پیری
  • ماندگاری بالا
  • بافت نرم و سبک
  • دارای فرمولاسیون فعال هالوکسیل
  • اپلیکاتور اسفنجی و منحصر به فرد
  • پیگمنت بالا
  • طیف رنگی متنوع

نقد و بررسی کانسیلر میبلین مدل ایج ریوایند :

قبل از نقد این کانسیلر، توصیه من به شما اینه که اگر مشکل خاصی مثل گودی و یا تیرگی زیر چشم ندارید، اصلا کانسیلر نزنید و اگر میزنین روزانه نباشه. چون پوست دور چشم حساسه و ممکنه زودتر از زمان معمول چروک بیفته.

همونطور که گفتیم، کانسیلر مایع میبلبن سرش اپلیکاتور اسفنجی داره که خیلی کارر رو راحت کرده. هم چنین بافت نسبتا سبک و کاور متوسطی داره. کلا با هر کانسیلری باید پودر بیک استفاده بشه. اگر با پودر فیکس ثابتش کنید، بین خطوط نمیره ولی اگه این کارو انجام ندین، بعد مدتی بین خطوط و چروک زیر چشم جمع میشه.

خیلیا میگن این کانسیلر باعث میلیا میشه (میلیا: جوش های سفید زیر پوستی که اغلب اطراف چشم دیده میشن) اما خدارو شکر تا الان این اتفاق برای من نیفتاده، ولی چون خیلیا این نکته رو میگن پس نمیشه نادیده گرفت. بنظرم یکمم ظاهر غیرطبیعی به پوست میده.

طیف رنگی مختلفی میبلین Age Rewind
طیف رنگی مختلفی میبلین Age Rewind

طیف رنگی خوبی داره. من پوستم روشنه و از رنگ نیوترالایزر استفاده میکنم. در کل کانسیلر خیلی با کیفیتیه و حجمش 6 میلی لیتر و قیمتشم تقریبا 130 هزار تومنه. این محصول با توجه به کیفیتش ارزش خرید داره و من خریدشو پیشنهاد میکنم.

طریقه مصرف کانسیلر میبلین:

سری قرمز رنگ کانسیلر رو در جهت فلشی که روش حک شده، بچرخونین تا مایع کانسیلر روی اسفنج بیاد (ممکنه برای اولین بار نیاز باشه چند دور بچرخونیدش) حواستون باشه که از قسمت اسفنجی نچرخونین. حالا میتونین کانسیلر رو روی نقطه مورد نظر بمالید و در یک حرکت به سمت بیرون بکشید. فقط توجه داشته باشید که استفاده زیاد از کانسیلر و آغشته شدن اپلیکاتور اسفنجی بعد از مدتی نیاز به شستشو داره.

روش تشخیص کانسیلر میبلین اصل از فیک

شاید این سوال براتون پیش امده باشه که چطوری باید جنس اصل و تقلبی رو تشخیص دارد که برای کانسیلر میبلین عکس زیر رو مشاهده کنید، کانسیلر سمت راست اصل و سمت چپی فیک میباشد

تفاوت کانسیلر میبلین اصل و تقلبی
تفاوت کانسیلر میبلین اصل و تقلبی

تفاوت ها در:
1. اپلیکاتور (پنبه ای که مواد کانسیلر از آن خارج میشه)، رنگ پنبه در نمونه های تقلبی سفید است
2. محل قرارگیری نوشته Maybelline روی پوکه ی نمونه تقلبی پایین تر از نمونه اصلی است
3. محل نوشتن وزن محصول تقلبی پایین تر از نمونه اصلی قرارگرفته است
4. فرمت نوشته های روی جعبه

نظرات مصرف کنندگان:

  • واقعا کانسیلر خوبیه هم از لحاظ رنگ هم از لحاظ پوشش و ماندگاری. بسیار کاربردیه حتی برای مصارف روزانه و ارایش طولانی مدت. اصلا روی پوست نمیماسه فقط کاش قیمتش کمی پایین تر بود.
  • من که زیر چشمم اصلا چروک نداره وقتی اینو استفاده می کنم انگار زیر چشمم پر از چروکه. البته من از یک لوارم آرایشی خیلی معتبر خریدم که اینطوری بود.
  • پوست من خشکه و با توجه به تعریفایی که شده خریدم ولی تو خطوط زیر چشمم جمع میشه و جالب نمیشه. از پودر تثبیت کننده گلدن رز هم استفاده کردم ولی فایده ای نداشت و خطوط زیر چشمم بیشتر به چشم اومد. به نظرم برای پوست های خشک گزینه خوبی نیست.
  • این محصول دارای اپلیکاتور اسفنجی، خیلی راحت بود و موجب یکدست پخش شدن کانسیلر زیر چشمم شد در کل پوششدهی بسیار خوبی داره و من اونو پیشنهاد می کنم.

شما از چه نوع کانسیلری استفاده میکنید؟ آیا تجربه استفاده از میبلین رو دارید؟ نظر شما در خصوص این کانسیلر چیه آیا ارزش خرید داره؟

مطالب مرتبط :

کانسیلر چیست ؟ نحوه صحیح انتخاب کانسیلر

کاربردها و استفاده از کانسیلر به شکل صحیح برای زیبایی