چند مدل جذاب شنیون ساده موی کوتاه و بلند + عکس

مدل ساده شنیون موی کوتاه و بلند
مدل ساده شنیون موی کوتاه و بلند

شنیون ساده موی کوتاه و بلند : شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بدون رفتن به آرایشگاه بخواهید موهای خود را شنیون ساده‌ای کنید تا مرتب‌تر باشند. در اینجا چند مدل ساده شنیون برای موی کوتاه و بلند آموزش می‌دهیم. مدلهایی بسیار ساده که هر کسی می‌تواند درست‌کند. ببینید با این هدبندهای زیبا و مدلی ساده چه موهای زیبایی خواهید داشت. در این پست هم می‌توانید آموزش ۳ مدل موی زیبا برای زیر روسری و شال را ببینید.

زیاد فرقی نمی‌کند موهایتان کوتاه باشد یا بلند. با موی کوتاهتری هم می‌توان مدلهایی زیبا درست‌کرد. با هدبندی زیبا و بافتن یا تابیدن مو می‌توان مو را صدچندان زیباتر نمود.

مدل ساده شنیون موی کوتاه و بلند
مدل ساده شنیون موی کوتاه و بلند

مدل شنیون ساده موی کوتاه

1.می‌توانید موها را بافته و و هدبند را روی سر قرار دهید. فقط نباید تمام هدبند مشخص باشد. قسمت کمی از آن مشخص باشد کافیست.

بنر گل من و تو

2.بعد یک بخش مثلثی کوچک در یک طرف درست مقابل هدبند درنظربگیرید تا بافت هلندی انجام‌دهید. من گاهی یک مقدار مو جلوی صورتم را آزاد می‌گذارم. چون دوست‌دارم مقداری مو بعد از اتمام به صورتم فرم‌دهد.

3.بافت هلندی را ادامه‌دهید تا از بالای هدبند رد شود. بعد با اضافه‌کردن یک دسته مو از سمت دیگر هدبند بافت را ادامه‌دهید. این کار هدبند را زیر مدل مو پنهان‌می‌کند و زیباتر هم می‌شود.

4.وقتی بافت به پشت سر رسید، با یک تکه کش آن را محکم‌کنید.

5.مرحله 1 تا 4 را در سمت دیگر تکرارکنید، تا به پشت سر برسید. بعد دو سر بافت را با کش به هم وصل کنید.

6.در نهایت، کل موهای باقیمانده انتهای بافت را در حلقه مویی که با استفاده از کش موی دم اسبی ایجادشده، جمع‌کنید و تمام.

مدل شنیون ساده موی کوتاه
مدل شنیون ساده موی کوتاه

 

و اما این شنیون فوق‌العاده ساده مو، اگر حتی موی بلندی دارید، وقت زیادی از شما نمی‌گیرد. من این مدل مو را برای مهمانیهای کوچک خیلی می‌پسندم.

مدل ساده شنیون موی بلند
مدل ساده شنیون موی بلند

مدل شنیون ساده موی بلند

1.با ویو درشت مو شروع می‌کنیم. من این مدل ویو را با اتوی موی پهنی انجام‌می‌دهم و بعد آرام شانه‌شان می‌کنم.

2.در مرحله بعد هدبند را می‌زنم. بعد مو را از قسمت پشت و درست از وسط به دو قسمت تقسیم‌می‌کنم. آنها را بصورت دو تا دم اسبی در می‌آورم. (کمی مو جلوی صورت بگذارید تا به صورت فرم و شکل دهد)

3.کمی مو را پوش داده (این کار را برای هر دم اسبی انجام دهید). چیز عجیب و غریبی نیست. فقط کافیست یک بافت شل درست‌کنید و به دم اسبی وصل‌کنید.

4.وقتی این کار را با هر دو طرف انجام دادید، آرام آن را تاب داده و جایی که می‌خواهید وصل‌کنید. آرام و شل و ول آن را دور کش بکشید.

5.کمی با دست آن را نامنظم کنید. حس به هم ریختگی داشته باشد.

6.با دم اسبی دیگر هم همین کار را بکنید. مطمئن شوید هر دو متقارنند. اما لازم نیست خیلی دقیق و منظم باشند. مثل دو تا خواهر نه دوقلو، لازم نیست کامل شبیه هم باشند.

حالا خیلی راحت و سریع موهایتان را شنیونی ساده کردید. این مدل شنیون برای مهمانی خیلی مناسب است. می‌توانید همین مدل را با یک دم اسبی هم در پشت سر دست‌کنید.

با دو مدل شنیون ساده موی کوتاه و بلند آشنا شدید که میتویند سایر مطالب مرتبط را هم مطالعه کنید

مطالب مرتبط:

مزایا و معایب کراتینه مو

مدل موی تاج مخصوص موهای خیس

آموزش مرحله به مرحله بافت مو ویولا

آنچه در این مطلب مطالعه میکنید: