آموزش کامل طرز تهیه پودینگ انگور + فیلم آموزشی

طرز تهیه پودینک انگور
طرز تهیه پودینک انگور

طرز تهیه پودینگ انگور : اگر شما هم توی خونه انگور دارید و میخواید یک دسر خوشمزه باهاش درست کنید و یا دنبال پودینگ بسیار خوشمزه با رنگ طبیعی این آموزش رو از دست ندید، همسرم کلی انگور خریده بود که تو یخچال مونده بود رو دستم همه شو ریختم تو آبمیوه گیری و آبشو گرفتم و گفتم یک پودینگ خوشمزه هم باهاش درست کنم که عالی شد☺من انگو رو بخاطر هسته هاش دوست ندارم بخورم نمیدونم چرا زورم میاد اون هسته ها رو بجووم انارم همینطور ، اگه مثل من هستید آب انگورو بگیرید و بخورید خیلی خوشمزه ست. پس بریم ببینیم این پودینگ رو چطور باید درست کرد.

مواد لازم برای تهیه پودینگ انگور با آب انگور

من برای این پودینگ از انگور سیاه سردشت که ارگانیکه استفاده کردم بهترین نوع انگور سیاه مال شهرستان سردشته که به دلیل سازگاری با اقلیم منطقه بصورت دیم و بدون استفاده از سموم کشاورزی تهیه میشه طعمش با انگورای دیگه زمین تا آسمون فرق داره 😍

آب انگور سیاه ۲پیمانه
نشاسته ذرت ۱/۴پیمانه
شکر ۱/۲پیمانه
آب ۱پیمانه
وانیل مایع ۱قاشق چای خوری

بنر گل من و تو

طرز تهیه پودینک انگور با آب انگور

درست کردن این دسر فوق العاده راحت هست فقط کافیه با آب میوه گیری رو روشن کنید و آب انگور را بگیرید سپس نشاسته و شکر را با آب خوب مخلوط کنید تا یکدست شه و وانیل و آب انگور را اضافه کنید، روی حرارت مدام هم بزنید تا بجوشه و به غلظت برسه کار دیگه تموم شده حالا داخل لیوان بریزید و بذارید یخچال تا خودشو بگیره.

پودینگ انگور
پودینگ انگور

راستی با انگور و مارشمالو و برگ نعنا تزیین کردم. شما میتونید از هر چیزی که دوست دارید تزیین کنید. ویدیو نحوه درست کردنش رو قرار دادم حتما مشاهده کنید.

مطالب مرتبط :

طرز تهیه شیر عسلی برای دسر و پودینگ

طرز تهیه دسر پودینگ شکلاتی فوق العاده

طرز تهیه پودینگ زبرا فوق العاده