بی نظیرترین نمونه های میز جزیره سیار آشپزخانه

نمونه های میز جزیره سیار آشپزخانه
نمونه های میز جزیره سیار آشپزخانه

نمونه میز جزیره سیار آشپزخانه : فضایی از خانه که در آن مشغله بیشتری دارید را تصورکنید. حدس می‌زنیم شما آشپزخانه منزلتان را در ذهن خود مجسم‌کرده‌اید. یک میزجزیره آشپزخانه سیار را تصورکنید که چقدر زمانی که به سرعت بین کانتر، اجاق گاز، و جزیره حرکت‌کرده و غذای باب میلتان را تهیه‌می‌کنید، به کارتان می‌آید. آشپزخانه فضایی است که نیاز به انعطاف دارد، جایی که می‌توانید فضا را خلوت یا پر از وسایل ضروری پخت‌و‌پز کنید. یک میز جزیره آشپزخانه سیار و شگفت‌انگیز قطعاً در فضای خانه‌های امروزی بسیار مفید است. به‌خصوص اگر آشپزخانه‌تان خیلی کوچک است چنین چیزی صدق‌می‌کند.

میز جزیره‌ آشپزخانه سیار یا گاری چرخ‌دار یک ویژگی جذاب برای آشپزی است که همیشه در حال گردش است. آیا اطراف کانتر نیاز به فضای اضافی دارید؟ به دنبال نقطه‌ای اضافی هستید تا در طول مهمانی از مهمانان پذیرایی‌کنید؟

چاره کار یک میز جزیره آشپزخانه سیار است. زمانی که به دنبال یک میز جزیره آشپزخانه سیار و قابل جابجایی کامل هستید، به دنبال یک جای انباری بزرگ (جای ذخیره بزرگ) باشید. سطح محکمی برای بریدن و پوست کندن داشته‌باشد، یک ویژگی اضافی مانند جاادویه‌ای یا میله‌ای برای حوله. در ادامه بی‌نظیرترین مدلهای میز جزیره آشپزخانه متحرک را به شما نشان می‌دهیم. جزیره آشپزخانه متحرک برای ذخیره‌سازی

بنر گل من و تو

به جای طبق‌های باز، این چرخ آشپزخانه مجهز به سبد که هر چیزی را در آن می‌توان نگه‌داشت  انتخابی فوق‌العاده است. این مدل جزیره آشپزخانه سیار را می‌توانید در فضای کوچک آشپزخانه‌تان جابجاکنید.

جزیره آشپزخانه
جزیره آشپزخانه

 انتخاب رنگ میز جزیره‌ سیار آشپزخانه

چون به دنبال یک آشپزخانه جزیره‌ای قابل جابجایی هستید، احتمالاً همه کاره بودن آن از همه چیز برایتان مهمتر است. این جزیره تمام نوآوری‌ها مانند کشو، کابینت، قفسه‌بندی، میله آویز حوله، قلاب را داراست. و دوست داریم که در همه رنگ موجود باشد. از قرمز گرفته تا سیاه، سفید، آبی مایل به سبز، طوسی، یا طوسی تیره.

رنگ جزیره آشپزخانه
رنگ جزیره آشپزخانه

میز جزیره سیار  آشپزخانه  برای پخت‌و‌پز

نگاهی به تصویر زیر بیندازید، چقدر بادوام است. اگر آدم خوش خوراکی هستید رویه تخته‌ای، قفسه‌ها و فرم فولای این جزیره متحرک بهترین مدل جزیره آشپزخانه متحرک مناسب شماست.

جزیره برای پخت‌و‌پز
جزیره برای پخت‌و‌پز

میز جزیره سیار آشپزخانه  برای ناهارخوری

چه از داشتن یک میز ناهارخوری رایج صرفنظر کنید و چه به راحتی فضای کافی برای آن نداشته‌باشید، این مدل جزیره متحرک شیک می‌تواند به عنوان میز هم استفاده‌شود. به اندازه کافی بزرگ هست تا اطرافش برای ناهار صندلی بچینید.

میز جزیره سیار  آشپزخانه  برای فضاهای کوچک

اگر واقعاً هیچ‌گونه فضایی ندارید، این مدل جزیره آشپزخانه متحرک برای شما مناسب است. دارای چرخ، تخته برش، جایی برای آویزان کردن حوله بوده و دسته‌ای برای هل دادن و بردن غذا بیرون آشپزخانه دارد.

میز جزیره سیار آشپزخانه برای بچه دارها

اگر بچه کوچک دارید، بخوبی می‌دانید که آنها عاشق کمک‌کردنند، بخصوص وقتی حرف پخت‌و‌پز باشد. پس انتخاب درست همین مدل جزیره آشپزخانه متحرک است.

میز جزیره سیار همه‌کاره آشپزخانه

این مدل جزیره آشپزخانه متحرک و  شگفت انگیز همه آنچه را ما می‌خواهیم دارد. این جزیره متحرک دارای چرخ بوده که می‎‌توان به هر جایی می‌خواهید حرکتش دهید. دو کشو دارد برای چیزهایی که مدام لازم دارید و گم می‌شوند. دو قفسه روباز دارد. رویه محکم آن به عنوان جایی برای آماده‌سازی غذا بکارمی‌رود.

جزیره همه‌کاره
جزیره همه‌کاره

امیدوارم که ایده‌های جدیدی از این جزیره آشپزخانه متحرک گرفته و در آشپزخانه‌های کوچک خود از آنها استفاده ببرید.