شخصیت شناسی براساس رنگ چشم

شخصیت شناسی براساس رنگ چشم
شخصیت شناسی براساس رنگ چشم
تابحال شنیدید که میگن براساس رنگ چشم میشه به شخصیت طرف مقابل پی برد؟ رنگ چشم ویژگی است که تحت تاثیر ژن هاست با اینکه رنگ چشم ارثی است ولی روانشناسان بر این باورند که افراد با رنگ چشم های مختاف شخصیت متفاوتی دارند. اگر ما بتونیم شخصیت افراد رو قبل از اینکه باهاشون وارد رابطه ای بشیم بشناسیم و حدس بزنیم این تاثیر بسیار زیادی روی رابطه ما می کنه. پس بیاید این مطلب رو کامل بخونیم تا افراد اطرافمون رو بهتر بتونیم بشناسیم.

رنگ چشم شما چه رنگی است؟

روانشناسی رنگ چشم
روانشناسی رنگ چشم

روانشناسی رنگ چشم سبز

چشم رنگ سبز نادر می باشد ولی اصولا افرادی که چشم سبز هستند دارای شخصیتی قوی و اراداه بالایی دارند. بسیار جذاب می باشند.  افراد چشم سبز قلق خودشان را دارند و به شدت به کسانی که موفق هستند احترام میگذارند. به دلیل ویژگی مدیر بودنشان به طور جسورانه و مشخصی رشد می‌کنند و تمام موانع بر سر راهشان را برمی‌دارند. کسانی که چشم‌های سبز دارند بسیار زیبا هستند اما سردی درونشان را پنهان میکنند. این افراد گاهی اوقات به شدت خودخواه هستند. بر اساس کواکب و ستاره شناسی، افرادی که چشم سبز دارند از همه مهربان‌تر هستند و سبزی چشم این افراد ترکیبی از انرژی نپتون و زهره است.

روانشناسی رنگ چشم آبی

دارندگان چشم های آبی دارای نگاهی عمیق بوده و شخصیتی حساس و شفاف دارند. این افراد به راحتی فکر و نظر خود را به دیگران تحمیل می کنند و به همین نسبت جرات و شجاعت ویژه ای هم به خرج می زنند. افراد چشم آبی جذاب واحساساتی هستند و خواسته‌های زیادی از شریک‌شان دارند. این افراد نه تنها در عشق قوی هستند بلکه در نفرت هم همینطور هستند. اگر از کسی متنفر شوند جنگی طولانی به راه میندازند. این افراد نترس هستند و بیشتر احساساتی عمل می‌کنند تا منطقی.

بنر گل من و تو

روانشناسی رنگ چشم خاکستری

کسانی که رنگ چشم شان خاکستری است به دو دسته تقسیم می شوند. یا از شخصیتی آرام برخورد‌ارند‌ و یا شخصیتی عصبی و انقلابی د‌ارند‌، ولی د‌ر کل چشم خاکستری ها انسان‌هایی سرسخت و سنگین د‌ل هستند‌.

این افراد اعتماد دیگران را جلب می‌کنند زیرا راز نگه دارهای خوبی هستند. آنها به راحتی با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند و به راحتی هم دوست پیدا می‌کنند؛ هرچند این دوستی‌ها همیشه با دوام و واقعی نیستند.

روانشناسی رنگ چشم قهوه‌ ای

چشم قهوه‌ ای ها سرشار از مهربانی و محبت هستند. هر چه چشم قهوه ای تر باشد‌ مهر و محبت صاحبش بیشتر است. چشم قهوه‌ ای‌ ها، شخصیتی خونسرد‌ دارند  و هرچه را که می‌خواهند‌ به راحتی تصاحب می‌ کنند‌. کسانی که چشم‌های قهوه‌ای دارند بسیار عاشق و شیفته هستند، رمانتیک هستند، رویاپردازی می‌کنند و ترجیح میدهند که در یک دنیای خیالی باشند نه دنیای واقعی.

روانشناسی رنگ چشم عسلی

چشم ‌عسلی‌ ها دارای شخصیتی خوش قلب هستند‌ ولی با د‌یگران صریح نیستند‌. چشم عسلی ها همیشه به د‌نبال د‌وست هستند. آنها از کود‌کی روی پای خود‌ می‌ ایستند‌ و دارای شخصیتی مستقل هستند. یعنی به خودشان تکیه می کنند و سعی می کنند به کسی وابسته نباشند.

روانشناسی رنگ چشم مشکی

ابتدا باید گفت که از لحاظ علمی چشم مشکی وجود ندارد و مشکی درواقع همان قهوه‌ای بسیار پررنگ است. داشتن چشم‌های مشکی نشانهٔ شور و علاقه است. این افراد هیچگاه در هدفشان تسلیم نمی‌شوند. آنها بسیار مقاوم هستند، با مشکلات مواجه می‌شوند و بهترین تصمیم‌ها را می‌گیرند. انسان‌هایی رویایی هستند‌ . این افراد د‌ر فضای شاعرانه‌ ای زند‌گی می‌ کنند‌. چشم مشکی ها بسیار د‌ست و د‌ل باز می باشند. این افراد تلاششان این است که با هر چه د‌ارند‌ به د‌یگران کمک کنند‌. همچنین کسانیکه رنگ چشم شان مشکی است د‌ارای خلق و خوی اجتماعی و احساسات ظریف می باشند.