طرز تهیه بستنی با روکش شکلات شیر عسلی + ویدیو

طرز تهیه بستنی با روکش شکلات
طرز تهیه بستنی با روکش شکلات

طرز تهیه بستنی با روکش شکلات : یکی از خوشمزه هایی که میتونید در فصل های گرم سال نوش جان کنید بستنی هست که با درست کردن اون توی خونه بیشتر بهمون میچسبه ما در آموزش قبل که به شما نحوه درست کردن شیر عسلی رو آموزش دادیم قول درست کردن بستنی با استفاده از شیر عسلی رو دادیم که در این مطلب یک بستنی خیلی آسون و خوشمزه بهتون یاد میدم. راستی ویدیو مراحل کار رو هم حتما در انتهای مطلب مشاهده کنید.

مواد لازم برای تهیه بستنی با روکش شکلات

خامه فرم گرفته ۴۰۰ میلی لیتر
شیرعسلی ۳۰۰ میلی لیتر
شکلات تخته ای مرغوب ۲۰۰گرم
گردو خرد شده ۳ قاشق غذاخوری سرپر
لیوان کاغذی ۵ عدد

طرز تهیه بستنی با روکش شکلات

خب برای درست کردن این بستنی خوشمزه ابتدا شکلات را به روش بن ماری ذوب کنید و سپس با قاشق مقداری از شکلات را داخل لیوان بریزید و با دست حرکت بدید که تمام سطح داخلی لیوان به شکلات آغشته و کاور شود.لیوانها را بذارید داخل فریزر تا بمدت ۱۰ دقیقه بماند و خوب خودشو ببنده .

بنر گل من و تو

حالا خامه قنادی را با همزن برقی بزنید تا فرم بگیره و شیر عسلی که از قبل آماده کرده ایم را بهش اضافه و۲ دقیقه دیگر بزنید.این مخلوط را داخل لیوانها بریزید و برای ۱۰دقیقه بزارید فریزر تا کمی سفت شه و بعد یک چوب بستنی داخل هر کدوم بزارید و دوباره برگردونید تو فریزر ۲الی ۳ ساعت بمونه بعد با قیچی آروم لبه کاغذ رو ببرید و بستنی رو خارج کنید و نوش جان کنید.

بستنی با روکش شکلات
بستنی با روکش شکلات

ویدیو مراحل تهیه بستنی با روکش شکلات

نکات مهم بستنی روکش دار
  1. من بهتون پیشنهاد میدم که از شکلات مارک کارات استفاده کنید.
  2. شیرینی این بستنی نسبت به بستنیهای دیگه بیشتره چون خامه و شیرعسلی داره پس کسانی که دیابت دارند در خوردنش دقت کنن بعدا نگی نگفتی
مطالب مرتبط :

طرز تهیه بستنی زمستانی خانگی

تزیین کیک با قیف بستنی جذاب

طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی