نقد و بررسی عطر شانل چنس (شانل چانس) ادکلن زنانه

عطر شانل چنس (شانل چانس)
عطر شانل چنس (شانل چانس)

بررسی شانل چنس (شانل چانس) : شاید اگه نگم بهترین دروغ گفتم، بهترین و البته پر فروشترین عطر زنونه ی این چند ساله اخیر شانل چنس بوده که مدل محدود اون رو با نام Tendre میتویند تهیه کنید ولی بریم و نقد و بررسی این عطر و ادکلن رو داشته باشیم و در انتها نظر برخی از کاربران رو هم براتون قرار میدم که مطالعه کنید.

توضیحات شرکت سازنده:

قبل از بررسی محصول ببینیم شرکت سازنده چه ویژگی هایی برای این عطر در نر گرفته و نت های اون به چه شکلی هست.

اولین نکته در خصوص ادکلن شانل چانس طراحی و فرمولاسیون اون هست که توسط عطرساز مشهور «جک پولژ» (Jacques Polge) انجام شد.شما با اولین اسپری از Chance روی پوست و محل نبض یا لباستان متوجه بوی آناناس، گل زنبق، گیاه پاتچولی، فلفل و سنبل خواهید شد،ادکلن شانل چنس زنانه‌ با توجه به بوی شیرین و خنکش برای روزهای بهاری و پاییزی بسیار مناسب است. خرید عطر Chanel Chance با در نظر گرفتن بوی ماندگار و خاص، کیفیت بالای عطر و شیشه و برند ارزشمند و معتبرش، بسیار رضایت‌بخش و به‌یادماندنی خواهد بود.

بنر گل من و تو

نوع رایحه : شیرین , خوراکی , طبیعت , گل

ساختار رایحه : میوه , مرکبات , خاک و زمین , گیاهان معطر , گل

نت آغازی : پرتقال خونی، گریپ‌فروت و مرکبات

نت میانی : یاسمین و مشک

نت پایانی : علف وتیور، سدر، زنبق و سوسن

عطر و ادکلن شانل چانس
عطر و ادکلن شانل چانس
ادکلن شانل چنس مدل تندر

ادکلن شنل چانس مدل تندر هم دارد که تندر نسخه‌ی محدودی از مدل موفق چانس است. اگر یخواهید که تشخیص بدید این ادکلن رو بایدکمی پایین‌تر از نام شانل را مشاهده کنید که متوجه نام EAU TENDRE خواهید شد که در پایین شیشه با رنگ صورتی چاپ شده، عطر زنانه‌ی شانل مدل تندر با بوی شیرین، تند و خنک برای فصول اولیه‌ی سال بسیار مناسب است. این عطر 100 میلی‌لیتری با طراحی زیبایی که دارد، برای هدیه دادن هم گزینه‌ی مهمی به حساب می‌آید.

نوع رایحه : شیرین , تند , خنک , خوراکی , طبیعت , گل

ساختار رایحه : میوه , ادویه , چوب , مرکبات , گل

نت آغازی : گریپ‌فروت و به

نت میانی : گل یاسمین و سنبل

نت پایانی : مشک، چوب سدر ویرجینیا، گل سوسن و عنبر

عطر و ادکلن شانل چنس مدل TENDRE
عطر و ادکلن شانل چنس مدل TENDRE

بررسی شانل چنس (شانل چانس)

اول بگم که من مدل vive رو داشتم ولی فرقی با خود چنس نداره، عطر شانل چنس داره ۱۶ سالگیشو تجربه میکنه و سال ۲۰۰۳ متولد شد، همونجور که از اسم پیداس چَنس به معنی شانسه و شیشه اونم به صورت دایره ایه و این به معنی چرخه شانسه، این عطر جز عطرهای هست که بعد از اولین اسپری روی محل نبضتون ، بوی مرکباتی مخصوصا بوی پرتغال خونی توی این عطر قالبه و بوی نارنج و گریپ فروت هم به سرعت توی هوا پخش میشه، شیرینی این بوها که جز بوهای مرکباتی میشن شادی و انرژی ویژه ای به شما میده البته بعد از گذشت زمان این بوها جاشو به بوی گلی گل یاسمن میده و اخرشم بوی سدر و زنبقو حس میکنین که انرژی ای که این نٌـت ها به شما میده برای شروع یه روز بهاری فوق العادس در زیر تمامی مدل های این ادکلن را مشاهده میکنید.

تمامی مدل های ادکلن شانل چانس
تمامی مدل های ادکلن شانل چانس
و اما نتیجه استفاده از شانل چانس

این عطر رو میشه برای روزهای بهاری و تابستان استفاده کرد،شاید مشابه این عطر زیاد ساخته شده اما هیچکدوم مثل این عطر با مشام شما بازی نمیکنه. من خودم ورژن تندر رو بیشتر میپسندم.اما وقتی شما عطرهای شنل رو روی میز آرایشتون دارید و به مرور ازشون استفاده میکنید تازه میفهمید که یه دنیا با عطرهای دیگه متفاوتن… اگه قیمت نسبتا بالای اون رو فاکتور بگیریم… میتونه بهترین انتخاب شما باشه مخصوصا برای خانم های ۲۵ تا ۵۰ سال … نگران نباشین.. کم کم از رایحه اش لذت خواهید برد.

نظر برخی مصرف کننده ها
  • در ادامه برای شما نظر برخی از مصرف کننده های ادکلن شانل چنس رو قرار میدم تا بتونید انتخاب درستی داشته باشید.
  • من ۱۱ ساله مدل چانس رو دارم فوق العادس و به شدت جلب توجه میکنه و کسی که دنبال یک عطر عالی باشه امکان نداره بتونه ازش ایرادی بگیره، چون فوق العاده بوی شیک و با کلاسی داره و مناسب تمام فصول هست ولی خب قیمتش کمی بالاس ولی به نظر من ارزش داره
  • چنس عطری هست که هم خودم و هم اطرافیانم ازش استفاده میکنن و از نظر من هم فوق العاده هست
  • ماندگاری و پخش بوی خیلی خوبی داره و ازش راضی هستم
  • من مذل تندر رو دارم این عطر فراتر از یه عطره و چون عاشق عطر هستم و مدل های مختلفی دارم میگم که کلا یک فاز دیگه ای داره عطری هست که کاملا مدرن و اروپایی هست فقط تنها مشکل اون هم پخش وبی کم اون هست که از نطر من بخاطر عطر فوق العاده ای که داره اصلا اهمیت نداره و باید زود به زود شارژ بشه
مطالب مرتبط :

نقد و بررسی ادکلن چلنج گاردن Challenge Garden

نقد و بررسی ادکلن فراگرنس ورد ECLAT La Violette

نقد و بررسی ادکلن تانگو سن سیرو

آنچه در این مطلب مطالعه میکنید: