نقد و بررسی پاک کننده آرایش شون (میسلار واتر خوب و ارزان)

بررسی میسلار واتر شون
بررسی میسلار واتر شون

بررسی پاک کننده آرایش شون : روزی که دیدم این میسلار واتر شون لانچ شده سریع رفتم گرفتمش یک محصول ایرانی با کیفیت، نسبت به قیمیت که داره به نظر من ارزش خرید بالایی میتونه داشته باشه که در ادامه به بررسی ویژگی ها و توضیحات شرکت سازنده میپردازم و سپس نقد خودم رو از این محصول به همراه نظرات کسانی که از اون استفاده کردن قرار میدم. پس با من همراه باشید.

توضیحات شرکت سازنده

این محصول با نام پاک کننده آرایش صورت یا آب میسلار شناخته میشود و یک پاک کننده عالی برای آرایش در حالت مایع که بیس اصلی ان آب هست می باشد. ترکیبات اصلی در این نوع محلول‌ها تقریبا یکسان می باشد و شامل آب و تعداد زیادی مولکول میسل کوچک است. وثتی شما یک پد و یا دستمال پاک کننده را به پاک کننده آرایش شون آغشته میکنید پد شما دارای یک ماده چربی دوست شده و پس از کشیدن آن روی پوست صورت تمامی چربی های موجود بر روی پوست را جذب خواهد کرد.

میسلار واتر شون را برای ایجاد حس شادابی در پوست هم میتوان استفاده کرد چطور؟ زمانی که پوست شما چرب و سنگین شود احساس راحتی و شادابی نخواهید داشت و با استفاده از این پاک کننده چربی ها از بین رفته و پوست احساس شادابی و راحتی خواهد کرد.

بنر گل من و تو
ویژگی های میسلار واتر شون

– پاکسازی پوست از آلودگی
– حفظ رطوبت طبیعی پوست
– کمک به محافظت در برابر پیری پوست
– pH سازگار با پوست

نحوه مصرف طبق گفته شرکت سازنده : روزی یک تا دو بار صبح و شب با استفاده از پد آغشته شده به محصول، صورت، لب و چشم هارا از آرایش و یا آلودگی ها پاک کنید. سپش آبکشی نمایید.

پاک کننده آرایش شون
پاک کننده آرایش شون

بررسی پاک کننده آرایش شون (بررسی میسلار واتر شون)

قبل از بررسی به این نکته توجه کنید که اگهر آرایشی دارید نباید مستقیم با شوینده بشورید بلکه اول از پاک کننده آرایش استفاده کنید و سپس اقدام به شستن صورت کنید.

خب حالا بریم سراغ این پاک کننده ی آرایش یا همون میسلار واتر شون، آرایش و خیلی راحت پاک میکنه بدون هیچ فشاری به پوست، مخصوص همه نوع پوسته و برای من باعث سوزش پوست یا چشام هام نشد که یک امتیاز مثبت از طرف من گرفت.

همانوطر که گفته شده حاوی عصاره ی آلوئه ور است و بخاطر همین پوست بعد استفادش خشک نمیشه، یک عطر ملایمی داره و‌ جوری نیست که اذیت کنه (البته این نظر من هست شاید شما خوشتون نیاد)، یکی از ویژگی هیا عالی اون این هست که متناسب با PH پوست تنظیم شده و هیچ اسیبی به پوست شما نخواهد زد.

حواستون باشه اگر به آلوئه ورا حساسید تو استفاده ازش دقت کنید هرچند کم پیش میاد ولی خب حواستون باشه، حجمش خیلی زیاده ۳۰۰ میل و‌ قیمتش هم ۲۹ تومان که بنظرم کاملا به صرفه و اقتصادیه، با توجه به اینکه واقعا کیفیت خوبی هم داره

بررسی پاک کننده آرایش شون
بررسی پاک کننده آرایش شون

در کل از نظر من یک پاک کننده آرایش خوب با قیمت مناسب هست که پیشنهاد میکنم حتما بخرید.

[button type=”3d” color=”#f7490e” target=”_blank” link=”https://affstat.adro.co/click/49b9922f-793f-4658-a04f-a95930b30ec5/aHR0cHM6Ly93d3cuZGlnaWthbGEuY29tL3Byb2R1Y3QvZGtwLTI0NTQwMTc=”]خرید پاک کننده آرایش شون[/button]

نظرات مصرف کنندگان پاک کننده آرایش شون

  1. پیشنهاد میکنم حتما بخرید با یه پد خیلی راحت همه آرایش پاک می‌کنه
  2. خیلی خیلی راضیم هم بوی خوب، هم پاکنندگی عالی و اینکه بعد پاک کردن احساس خشکی نمیکنید
  3. من یکبار خریدم داره تموم میشه پاک کنندگی خوبی داره من حتما باز هم ازش میخرم
  4. بوی خیلی خوبی داره چشم رو هم نمیسوزونه قدرت پاک کنندگیش هم بالاس
  5. من از سینره استفاده میکردم همیشه، این دفعه شون خریدم ،بد نیست، کیفیتش برای پاک کردن آرایش چشم خیلی خوبه، اما من عطرش رو دوست ندارم. به نظرم با دوام تره، با چند قطره اش آرایش های صورت رو کاملا پاک میکنه
  6. من راضی بودم و میسلار واتر خوبیه فقط من که پوستم خشکه احساس میکنم پوستم بعدش خشک تر میشه و همینطور برای پاک کردن آرایش چشم ازش استفاده میکنم کمی چشمم رو میسوزونه ولی پاک کنندگیش قابل قبوله و قیمتش و بسته بندیش هم خیلی خوبه

ما نقد و بررسی میسلار واتر شون رو قرار دادیم به همراه نظر کابران، شما از چه پاک کننده آرایشی استفاده میکنید؟ تجربه شون رو داشتید؟ حتما نظر و تجربه خودتون رو در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط :

نکات مهم برای خرید و انتخاب ژل شستشوی صورت

نقد و بررسی تونر صورتی الارو بهترین پاک کننده آرایش صورت

نقد و بررسی روغن پاک کننده آرایش کدلی