نقد و بررسی کانسیلر مایع نارس NARS+ نظرات مصرف کنندگان

بررسی کانسیلر مایع نارس NARS
بررسی کانسیلر مایع نارس NARS

نقد و بررسی کانسیلر مایع نارس NARS : سلام دوستان عزیز، این مطلب شامل نقد و بررسی کامل کانسیلر مایع نارس به همراه نظرات بعضی از افرادیه که از این محصول استفاده کردن. کانسیلر ضدجوش نارس که محصول کشور آمریکاست، بدلیل کیفیت بالا و استفاده از مواد اولیه مرغوب بسیار پرطرفداره. شعار اصلی این کمپانی اینه که آرایش نباید پوست شما رو ماسکه کنه بلکه باید بر زیبایی های چهره ی شما تاکید بیشتری داشته باشه.

توضیحات شرکت سازنده:

کانسیلر نارس سرشار از مواد معدنی و مرطوب کننده، ضدجوش و از بین برنده چروک های ریز اطراف چشم می باشد. این محصول بلافاصله بعد از استفاده روی پوست، کلیه نواقص و خطوط خستگی را کاهش داده و پوستی نرم، مخملی و بسیار درخشان را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر این کاوردهی و ماندگاری بسیار بالایی داشته و تا 16 ساعت روی پوست شما می ماند. این کانسیلر چند منظوره هم چنین می تواند برای برجسته سازی و کانتورینگ مورد استفاده قرار گیرد و با داشتن 30 سایه برای انواع پوست در رنگ های مختلف مناسب است.

کانسیلر مایع نارس
کانسیلر مایع نارس
ویژگی های کانسیلر مایع نارس NARS :
  • پوشانندگی متوسط به بالا
  • ماندگاری بسیار بالا
  • مقاوم در برابر تعریق
  • ضد آب
  • فاقد الکل، پارابن و عطر
  • مناسب برای انواع پوست
  • فاقد کامدوژنیک( از مسدود شدن منافذ پوست و ایجاد جوشهای سرسیاه جلوگیری می کند)
  • دارای ترکیبات گیاهی از جمله مگنولیا، عصاره دانه انگور، ویتامین E، هیدرات ها
  • دارای خواص آنتی اکسیدانی و محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد
رنگهای مختلف کانسیلر مایع نارس
رنگهای مختلف کانسیلر مایع نارس

نقد و بررسی کانسیلر مایع نارس:

خب همونطور که گفتیم، کانسیلر نارس کاور متوسط رو به بالایی داره و علاوه بر اون قابلیت لایه گذاری داره، حالا این یعنی چی؟ یعنی اینکه شما میتونین این کانسیلر رو چند بار روی پوستتون بزنین تا به کاوری که مدنظرتونه برسین، بدون اینکه نگران باشین روی پوستتون سنگینی کنه و یا اینکه بماسه. کانسیلر نارس به خاطر طیف رنگی متنوعی که داره، چندکاره ست و برای کانتور و هایلایت هم مورد استفاده قرار میگیره. رنگ جینجر این کانسیلر مناسب تیرگی زیر چشمه و کاربرد کانسیلر داره. رنگ کارامل این کانسیلر کاربرد کورکتور برای خنثی کردن تیرگی زیر چشم داره و برای پوست های گندمی و سبزه کاربرد کانسیلر داره. رنگ CAFE و AMANDE کاربرد کانتور داره.

بنر گل من و تو
بررسی کانسیلر نارس
بررسی کانسیلر نارس

از ویژگی های دیگه این کانسیلر شاین دار اینه که هر نوع لک و قرمزی پوست و سیاهی دور چشم رو خیلی عالی محو و پوستتونو صاف و یکدست کرده و کمک میکنه آرایش بی نقصی رو داشته باشین. حجم کانسیلر نارس 6 میل و قیمتشم به دلیل نوسان ارز متغیره ولی من 550 تومن خریدمش. در کل محصول خیلی خوبیه ولی با توجه به حجمش قیمت خیلی بالایی داره

نظرات برخی از مصرف کنندگان:

  • من عاشق این کانسیلرم، لکه های تیره زیادی زیر چشمام دارم و با کمک این کانسیلر خودم میتونم کاورشون کنم. باهاش آرایشم کامل به نظر میرسه
  • من پنجاه سالمه و طی چند سال گذشته پوستم خیلی تغییر کرده و خشک و چروک شده. این کانسیلر بافت نرم و خامه ای داره و پوستم رو صاف و یکدست و زیر چشمامو شفاف میکنه.  فینیش کریستالی و مرطوب داره و بعد از ده ساعت کار، خوب روی پوستم میمونه. فقط کاش میشد قیمتش کمتر بود تا بیشتر بتونم ازش استفاده کنم.
  • من چندین ساله که از این کانسیلر استفاده میکنم اما آخرین باری که خریدمش باعث ایجاد عفونت در اطراف چشمم و خارش شدید شد. نمیدونم آیا فرمولاسیونش تغییر کرده؟
  • فرمولاسیون کانسیلر نارس شگفت انگیزه. من پوست خشک و حساسی دارم و از عملکرد این محصول راضی ام. تنها مشکلی که دارم اینه که حجم این کانسیلر خیلی کمه و من نهایتا دو هفته میتونم ازش استفاده کنم.
  • این کانسیلر همه ی اون چیزیه که من برای پوشش دادن عیوب پوستم احتیاج داشتم، قسمت های تیره، قرمزی، لکه ها و … . بافتش خیلی غلیظ نیست و اگه به کاور بیشتری نیاز دارین فقط کافیه بیشتر استفاده کنین.

آیا شما هم از کانسیلر مایع نارس استفاده کردید؟ یا بهتر از این در این رنج قیمتی به نظرتون کدوم کانسیلر هست؟ حتما در بخش دیدگاه ها مطرح کنید.

مطالب مرتبط :

کانسیلر چیست ؟ نحوه صحیح انتخاب کانسیلر

کاربردها و استفاده از کانسیلر به شکل صحیح برای زیبایی

نقد و بررسی کانسیلر مایع برند شون مدل Appealing