نکاتی که حتما قبل از خرید کرم پودر ضدجوش بیوتی درما + بررسی و نظرات

بررسی کرم پودر ضدجوش بیوتی درما
بررسی کرم پودر ضدجوش بیوتی درما

نقد و بررسی کرم پودر ضدجوش بیوتی درما: همراهان عزیز سلام امیدوارم حالتون خوب باشه. این مطلب راجع به یه کرم پودر ضدجوش ایرانیه که بعضیا اونو با اکتی پور مقایسه میکنند. بیوتی درما جوش ها رو درمان کرده و علاوه بر اون پوشانندگی خیلی خوبی داره. اگر شما هم از داشتن جوش رنج میبرید و دنبال یه کرمپودر با خاصیت درمانی و قیمت مناسب میگردید، حتما این مطلب رو تا انتها بخونید.

توضیحات شرکت سازنده:

کرم ضدجوش بیوتی درما چربی اضافه  پوست را جذب کرده و برای افراد با پوست های چرب و مستعد جوش کاملا مناسب است و از براق شدن پست جلوگیری می کند. این محصول علی رغم پوشش مناسبی که دارد، بسیار سبک بوده و کاملا مناسب استفاده روزانه است. هم چنین با دارا بودن درموسافت که یک عامل ضدجوش است، از ایجاد جوش روی پوست جلوگیری به عمل می آورد. بنابراین خواص درمانی نیز دارد. کرم پودر رنگی بیوتی درما می تواند لک و جای جوش ها را نیز به خوبی پوشش دهد. با کمک این محصول می توانید پوستی کاملا سالم داشته باشید. این کرم پودر در دو نوع لایت و دارک به ازار عرضه شده که بسته به نیاز خودتون میتونید انتخاب کنید.

ویژگی های کرم پودر ضد جوش بیوتی درما:
  • کاملا سبک با بافت نرم
  • پوشش دهی مناسب
  • کمک به جذب چربی های زائد پوست
  • دارای خواص ضدجوش و ضد التهاب
  • مناسب پوست های چرب
  • ماندگاری بالا
  • فینیش کاملا مات
  • کوچک کننده منافذ باز پوستی
رم پودر ضد جوش بیوتی درما
رم پودر ضد جوش بیوتی درما

نتیجه نقد کرم پودر ضد جوش بیوتی درما:

این محصول تقریبا یه محصول خاص هست چون یه مقدار ترکیبات خاص داره، این محصول ادعای این رو داره که یه کرمپودر ضدجوشه با کاور بالا.

بنر گل من و تو

خب چیا داره:

یه نوع ترکیب انحصاری به نام درموسافت داره (ترکیب انحصاری خودشرکت هست) که ضدباکتری، ضدالتهاب و کنترل کننده ی چربیه

پس میاد روی سه عامل بوجود آورنده‌ی جوش که آلودگی و چربی و التهابات پوستی هست، کار میکنه به خاطر همین میگن ضدجوشه. ولی ترکیبات لایه بردار نداره و جوشای زیر پوستی رو نمیاره بیرون. یعنی برای پوستایی که الان جوش دارن یا مستعدجوشن موثره. ولی شما اگر جوش زیر پوست داری برات درمانش نمیکنه.

دایمیتیکون داره که یه جمع کننده منافذه. کاملا آب گریزه یعنی شما اینو بزنی بعدش عرق کنی یا آب به پوستت بخوره، آب به صورت قطره لیز میخوره میره پایین و اصلا کرم رو پخش یا حل نمیکنه.
رنگدانه هاش از فیلتر آیرون اکساید هست، که خودش تا حد کم، مثلا حدود نیم ساعت، حفاظت رو داره در برابر آفتاب؛البته برای شب و مهمونی کاملا میشه روی جنبه موندگاریش و کاورش حساب کرد. تاحدود ۴ساعت اکسید نمیشه

دقت کنید فقط و فقط برای پوستای چربه و شما اگر قسمتهایی از پوستتون کم آب یا خشکه زیرش یه مرطوب کننده خوب نیاز دارین. نمیشه گفت محصول مشابهش داریم، ولی تا حدی میگن به اکتیپور شبیهه. ولی فرقش توی کاورشونه و اینکه اکتیپور ترکیبات آبرسان داره، باکاور کم و بیوتی درما کرمپودر ضدجوشه، باکاور بالا و ماندگاری بالا.

خب من از اینم راضی بودم. البته دادم چند نفری با پوستای چرب تست کنن، تا تونستم نقدشو کامل بنویسم. حجمشم 40 میلی لیتر و قیمتش تقریبا 60 هزار تومنه.

نظرات برخی از مصرف کنندگان:

  •  دوام کرم روی پوست خوب و راضی کننده بود و پس از 7 8 ساعت پوستمو برق ننداخت.قیمتش در مقایسه با اکتی پور خیلی خوبه و من به خاطر افزایش قیمت زیادش اینو خریدم.در مورد اثر درمانیش نمیتونم به این زودی نظر بدم اما فکر میکنم مثل اکتی پور مانع از افزایش جوش بشه و احتمالا در طولانی مدت کمترش کنه
  • ماندگاری خوبی داره.واقعا در درمان جوش عالی بود. من تمام جوشهای صورتم حتی لکه هاش با این کرم خوب شدند. هم نقش کرم ضد جوش رو داره و هم یه کاور عالی برای پوشش پوست داره. قیمتش نسبت به عملکردش عالی.
  • عالیه من این کرم رو به نسخه ی دکتر از داروخانه گرفتم پوشش دهی فوق العاده ای داره و رو پوست چندساعت می مونه. تازه چرب هم نیست پوست من مختلط و جوش میزد ولی این کرم خیلی خوبه.

شما از چه محصول ایرانی برای آرایش خودتون استفاده میکنید؟ آیا از بیوتی درما و محصولات اون استفاده کردید؟ حتما نظر و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی کرم پودر مایع کاتریس مدل HD

نقد و بررسی کرم پودر ایرانی اینلی

نقد و بررسی کرم پودر فلوئید دِرمابلند (Dermablend)