پنکک با کیفیت و قیمت مناسب فلورمار فشرده( بررسی+نظرات استفاده کنندگان)

بررسی پنکک فلورمار فشرده
بررسی پنکک فلورمار فشرده

نقد و بررسی پنکک فلورمار فشرده : پنکک پودر فشرده ای ست که ماندگاری آرایش رو بالا میبره و به پوشاندن بیشتر نواقص پوست کمک میکنه. پنکک فشرده فلورمار که محصول کشور ترکیه ست، بسیار سبک بوده و هم روی کرمپودر و هم به تنهایی قابل استفاده ست.به علاوه کیفیت بالا و قیمت مناسبش باعث شده طرفدارای زیادی داشته باشه. تو این مطلب این محصول رو بطور کامل معرفی و نقد می کنیم و در آخر نظرات استفاده کننده های این پنکک رو هم میتونید بخونید تا درست ترین تصمیم رو راجع به خرید یا نخریدنش بگیرید.

توضیحات شرکت سازنده:

پنکک فشرده فلورمار دارای بافت بسیار نرم و ابریشمی بوده و جلوه ای بسیار طبیعی به پوست می دهد. پودرها و رنگدانه های میکرونی موجود در این پنکک موجب می شود که به صورت یکنواخت و راحت روی پوست پخش شود و پوست شما نرم و یکدست به نظر برسد. هم چنین این محصول در برابر رطوبت و تعریق مقاوم بوده و در هوای گرم و شرجی نیز به دوام و ماندگاری هرچه بیشتر آرایشتان کمک می کند. پنکک فلورمار بسیار سبک بوده و پس از استفاده، پوست احساس سنگینی و خفگی نمی کند. علاوه بر این پوشانندگی متوسط به بالایی دارد و حتی به تنهایی نیز نواقص پوست رو تا حدودی پوشش می دهد. پنکک مذکور برای انواع پوست ها مناسب است ولی روی پوست های خشک و معمولی عملکرد بهتری دارد. با این حال افراد دارای پوست چرب هم از استفاده ی آن راضی بوده اند.

ویژگی های اصلی پنکک فشرده فلورمار:
  • ماندگاری زیاد
  • پوشانندگی متوسط به بالا
  • جلوه طبیعی و یکدست
  • مناسب برای انواع پوست
  • مقاوم در برابر رطوبت و تعریق
  • بافت نرم و مخملی
  • سبک و با قابلیت پخش شدن راحت
  • دارای سایه ها و رنگ های متنوع
پنکک فلورمار فشرده
پنکک فلورمار فشرده

نتیجه استفاده و بررسی پنکک فشرده فلورمار:

قبل از هر چیز لازمه بگم که زدن روزانه پنکک و کرمپودر خوب نیست. علت اصلی منافذ باز و خیلی از جوش هایی که میزنیم همینه که ما هر روز صورتمونو با پنکک و‌ کرمپودر خفه می‌کنیم.
ولی خب هستن کسانی که به هردلیلی روزانه پنکک یا کرمپودر میزنن

بنر گل من و تو

این پنکک فلورمار خیلی بافت نرم و سبکی داره و‌ بنظرم گزینه خوبیه برای استفاده روزانه. پوشش دهیش متوسطه و به هیچ وجه هم سنگین نیست. با عرق کردن نمیماسه و شکلش بد نمیشه.
میتونید برای تثبیت کرمپودرتون و خشک کردنش ازش استفاده کنید یا به تنهایی. اگه به تنهایی میزنید حتما زیرش مرطوب کننده بزنید که خوب روی پوستتون بخوابه. من چون ضدافتاب بی رنگ میزنم گاهی اوقات ازش روی ضدافتاب میزنم هم یه رنگی به پوستم میده و پوستو یه دست میکنه هم باعث میشه ضدافتابم دیرتر برق بیفته.
خوبیش اینه یه آینه داره و استفاده شو راحت میکنه و بوش هم خیلی عطری و دوست داشتنیه.

راستی بهتره برای زدن پنکک از پدایی که توشون هست استفاده نکنید من که همون اول کاری مینذازمشون دور. همیشه با براش و به صورت ضربه ای میزنم به صورتم. اینجوری خیلی بهتر روی پوست میخوابه.

قیمتش هم بین ۶۰ تا ۷۰ تومنه بچه و با توجه به کیفیتش و البته حجمش چون حالا حالاها براتون میمونه و تموم نمیشه و اینکه جنس ایرانی نیست بنظرم قیمت مناسبیه.

نقد و بررسی پنکک فلورمار فشرده
نقد و بررسی پنکک فلورمار فشرده

نظرات برخی از استفاده کنندگان پنکک فلورمار:

  • من این پنکک رو دارم برای گرفتن برق صورت و برق کرمپودر خوبه البته با براش بهتر پخش میشه. بافتش طوریه که اگر به تنهایی و یا زیاد ازش استفاده بشه،منافذ رو خیلی به چشم میاره.
  • من داشتم و اصلا خوب نیست انگار گچ میزنم به پوستم. میماسه و اصلا محصولات فلورمار رو دوست ندارم.
  • این پنکک رو داشتم بافتتش مخملی و خیلی خوبه. کاورش عالیه و اصلا سبک نیست و وقتی کلاس های دانشگاهم از صبح تا شب بود از پنکک فلورمار استفاده میکردم. متاسفانه مدتیه شماره 98 این پنکک رو پیدا نمیکنم.
  • این واقعا عالیه. خیلی راضی بودم ازش. مخصوصا اگه به صورت مرطوب ازش استفاده بشه ماندگاری بالایی داره. برای پوست من که خیلی چربه خیلی خوب بود و ریزش نداشت. روش یکم پودر فیکس هم بزنید بهتر میشه. فقط بنظرم یه مقدار سنگینه رو پوست.

دوستان عزیز آیا شما هم از پنکک استفاده می کنید؟ تجربه ی استفاده از پنکک فلورمار رو داشتید؟ اگر از پنکک دیگه ای استفاده می کنید و راضی هستید خوشحال میشیم که به ما هم معرفیش کنید و نظراتتون رو تو قسمت دیدگاه ها با ما به اشتراک بذارید.

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی پنکک ایرمت بورژا

پنکک ایرانی کالیستا مدل smooth

پنکک میبلین مدل super stay 24h