کاملترین نقد و بررسی کانسیلر مایع رولوشن (REVOLUTIN)

بررسی کانسیلر مایع رولوشن
بررسی کانسیلر مایع رولوشن

نقد و بررسی کانسیلر مایع رولوشن: سلام دوستای عزیز، تو این مطلب میخوایم به نقد و بررسی کانسیلر مایع رولوشن که یه برند انگلیسیه و این روزها خیلی هم پرطرفداره، بپردازیم. یکی از شروط لازم برای داشتن یه آرایش تمیز، استفاده از کانسیلر متناسب با جنس و رنگ پوسته. کانسیلر های مایع به خاطر بافت سبک و سهولت در استفاده، متداول تر از انواع دیگه هستن.

توضیحات شرکت سازنده:

کانسیلر مایع رولوشن فرمولاسیونی بسیار سبک داشته و برای هر سن و سال و جنسیتی مناسب است. کانسیلر فول کاوریج همه لکه ها و خطوط تیره پوست را پوشانده و پوست را صاف و مات می کند.. کانسیلر رولوشن با رنگدانه ها و پیگمنت های فشرده خود هم از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و هم برای کانتورینگ مناسب است. اپلیکاتور این کانسیلر به شکلی طراحی شده که از کشیده شدن روی پوست حساس زیر چشم جلوگیری می کند. کانسیلر مایع رولوشن فول کاوریج با 50 رنگ سایه مختلف برای انواع مختلف پوست با هر تن رنگ و ته رنگی مناسب است. از ویژگی های مثبت برند رولوشن این است که، ضد خشونت علیه حیوانات بوده و هیچ کدام از محصولات تولیدی این برند روی حیوانات تست و آزمایش نشده‌اند.

کانسیلر مایع رولوشن
کانسیلر مایع رولوشن
ویژگی های کانسیلر مایع رولوشن:
  • دارای بافت بسیار سبک
  • محو کردن تمام نواقص و عیوب پوستی
  • ماندگاری بالا
  • دارای رنگدانه های زیاد
  • فاقد چربی
  • بدون ایجاد حساسیت
  • مناسب برای کانتورینگ
  • مات کننده
  • وگان

نقد و بررسی کانسیلر مایع رولوشن:

خب بچه ها همونطور که گفتم کانسیلر رولوشن این روزها خیلی پرطرفداره و نکته قابل توجه اینجاست که اکثرا با کانسیلر تارت مقایسه اش میکنن و غالبا رولوشن پیروز این رقابته. درسته که این دو از نظر بافت بسیار شبیهن و چه بسا رولوشن سبک تر از تارت هست، ولی تفاوت های زیادی هم با هم دارن. کانسیلر رولوشن نه به اندازه ی تارت غلیظ و خشکه (بعد از زدنش فرصت دارین که پخشش کنین و زود خشک نمیشه) و نه فول کاوره، ولی پوشانندگی متوسط به بالایی داره یعنی اگه دنبال کاور خوب و طبیعی هستید، براتون مناسبه.

بنر گل من و تو
تست کانسیلر رولوشن روی دست
تست کانسیلر رولوشن روی دست

ماندگاری زیادی هم داره و دیگه مثلا بعد از 10 ساعت یکم توی خطوط میره که خب بعد از این زمان طولانی، عادیه و بهتره مثل بقیه کانسیلر ها همراهش از پودر بیک استفاده کنین.

فینیش مات داره اما روی پوست خشک نیست، نمیماسه و اکسید هم نمیشه. در کل برای پوست های چرب و مختلط عالیه اما برای من که پوستم خشکه هم مناسب بود و اذیت نشدم.

رنگ بندیش خیلی زیاده و با هر رنگ پوستی میتونید ازش استفاده کنید.

رنگ بندی کانسیلر رولوشن
رنگ بندی کانسیلر رولوشن

حجم این کانسیلر 4 گرم و قیمتشم تقریبا 130 هزار تومنه و قیمتش در مقایسه با کیفیتش مناسبه.

فقط یه مشکلی که در مورد کانسیلر رولوشن وجود داره اینه که این روزها به سختی تو بازار پیدا میشه.

نحوه استفاده از کانسیلر رولوشن

برای استفاده از این کانیلر کافیه فقط چند نقطه از اون رو زیر چشمتون بزنید و با استفاده از یک اسفنج اون رو روی پوست خودتون صاف و کاور کنید، اگر روی پوستتون بخش های تیره و لک هست هم روی نقاط زده و سپس با استفاده از اسفنج اون رو کاور کنید، برای کانتور کردن هم شما میتویند از این کانسیلر استفاده کنید، ولی روش استفاده اینگونه هست که رنگ کانسیلر دو یا سه درجه تیره تر از رنگ پوستتان باید باشه اگر دوست دارید که این کانسیلر دوام خیلی زیادتری روی پوست شما داشته باشه حتما از اسپری های فیکس و تثبیت کننده استفاده کنید.

مطالب مرتبط :

نقد و بررسی کانسیلر مایع برند شون مدل Appealing

کاربردها و استفاده از کانسیلر به شکل صحیح برای زیبایی

کانسیلر چیست ؟ نحوه صحیح انتخاب کانسیلر